Wat ik begrepen heb had Eindhoven vorige week management!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Ik wou die graag zien, maar was bang dat Management zou draaien![]()
Ik vond hem wel grappig, ik dacht eerst: oh nee. Maar hij deed me denken aan Shaun of the Dead, de filmstijl dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:43 schreef botterfly het volgende:
Terug van vakantie denk ik naar een leuke sneak te gaan! Ik zou Tenderness wel wat gevonden hebben hoor.
Draait er : Lesbian vampyre killers!
Ik zit me nog steeds af te vragen waarom ik niet uit de zaal gelopen ben
![]()
Oh ja Eindhoven
Ja best wel!quote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef soares het volgende:
Pathe de kuip krijgt Lesbian vampire killers
rembrand in utrecht had die vorige week dus ik tast in het duisterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef soares het volgende:
ik heb daar ook een bron...
Maar daar moet ik moeite voor doen
"Millennium: Mannen Die Vrouwen Haten"?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Haha een of andere Zweedse kutfilm van 150 minuten, kon het niet opbrengen om te blijven zitten
jep en denk serieus dat na eerste 10 minuten zaal voor de helft leeg is gelopen, kuttaalquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"Millennium: Mannen Die Vrouwen Haten"?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jep en denk serieus dat na eerste 10 minuten zaal voor de helft leeg is gelopen, kuttaal
zal best goede film geweest zijn maar ik kon er in begin al niet inkomen door die kuttaal. Ik volg normaal namelijk ook gewoon wat ze zeggen en mijn noors of fins is nou niet heel erg goed....quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:42 schreef botterfly het volgende:
Eindhoven had Millennium
Idd de helft was zo ongeveer weggelopen, wat dus zeer irritant was/is voor de mensen die wel blijven kijken. Wat interresseert mij dat nou waarom jij die film niet leuk vind. Ik vond hem heel geslaagd. En het is idd lastig dat het in het (volgens mij) Noors is. Je moet gewoon de ondertitels lezen maar daar werd de film bij lange na niet minder goed van.
Topfilm, deel 2 mag van mij snel komen.
Idd je moet de ondertitels lezen! Lastig he?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
zal best goede film geweest zijn maar ik kon er in begin al niet inkomen door die kuttaal. Ik volg normaal namelijk ook gewoon wat ze zeggen en mijn noors of fins is nou niet heel erg goed....
quote:En dat gedeelte van dat het jou niks interesseert waarom andere de film niet gingen kijken, het zal andere ook een rotzorg zijn dat jij de film wel leuk vind
Dat was zweedsquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:42 schreef botterfly het volgende:
Eindhoven had Millennium
Idd de helft was zo ongeveer weggelopen, wat dus zeer irritant was/is voor de mensen die wel blijven kijken. Wat interresseert mij dat nou waarom jij die film niet leuk vind. Ik vond hem heel geslaagd. En het is idd lastig dat het in het (volgens mij) Noors is. Je moet gewoon de ondertitels lezen maar daar werd de film bij lange na niet minder goed van.
Topfilm, deel 2 mag van mij snel komen.
Vandaar dit topic hèquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:51 schreef Slayage het volgende:
waarom gaan mensen eigenlijk naar een sneak? heb het nooit begrepen
ik wil zelf graag weten, waarom ik de deur uitga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |