Ja, dat bedoel ik! Dankje! Maar zou het dan lukken om ze precies even groot te krijgen? Even proberenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef BrandX het volgende:
als je in de taart zelf zit, klikken, zodat de hele taart 'geselecteerd' is als zijnde figuur, en dan net als bij een gewoon figuur slepen. dan wordt de taart groter....
als je dat bedoelt dan dus
Hoe dan? Ik kan t niet vindenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:02 schreef pfaf het volgende:
Je kunt toch gewoon bij eigenschappen de exacte grootte aangeven?
Dat lukt nooit. Je kunt de exacte grootte als afmetingen aangeven. Toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Berahtwin het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik! Dankje! Maar zou het dan lukken om ze precies even groot te krijgen? Even proberen
Ik kan niet vinden waar ik dat aan kan geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat lukt nooit. Je kunt de exacte grootte als afmetingen aangeven. Toch?
Ik heb geen Excel. Maar bij OpenOffice Calc moet je de gehele diagram selecteren, rechtermuisknop en dan positie en afmetingen selecteren. Zal in MSOffice niet veel anders zijn, neem ik aan.quote:
Hm, ik krijg het nog niet voor elkaar. Anders maar met een ander programma proberen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb geen Excel. Maar bij OpenOffice Calc moet je de gehele diagram selecteren, rechtermuisknop en dan positie en afmetingen selecteren. Zal in MSOffice niet veel anders zijn, neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |