Toch wel sympathiek voor zijn simpele denkwijzequote:
Sympathie,.... ben er klaar meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toch wel sympathiek voor zijn simpele denkwijze
Krijg er zo'n gevoel bij dat je ook krijgt als je een baby ziet, ahhh
Als Wilders het verkloot lijkt mij dat Nederland wel in een dal raakt. Vind heel die gast echt totaaaaal niets.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sympathie,.... ben er klaar meeWilders krijgt van mij een stem. Die standaard verjaardagskring verhalen dat hij ook niet weet hoe het moet boeien me niet. Alsof het nu wel gaat? Nee hoor,... Wilders mag het proberen en of verklooien van me,... maar een kans krijgt die!
De meerderheid beschikt toch over Internet hoor. En er zijn ook prima en vele normale reacties te vinden. Hij praat poep Gijs! Hij moet gewoon zijn mond houden en aftreden! Die leugens over dat Amerika gaan hulp vroeg aan Nederland varen ook rustig voorbij,..... bah!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, ik kan me er wel iets bij voorstellen op zich. Een hoop mensen die niet zo veel op internet komen als wij zullen zich afvragen wat er in hemelsnaam aan de hand is met al die reacties. De een is nog harder en grover dan de ander. En dan heb je nog internettaal als n00b en STFU RTFM etc.
Een premier heeft daar alleen niets mee te maken. Ik vind dat ze in de Kamer af en toe te rare woorden gebruiken. Hoor je mij ook niet over
Beschikken over internet is iets anders dan actief deelnemen. Ik denk dat het grootste deel van het internettend publiek gewoon mailt, nu.nl leest en op hyves zit. Zo is het tenminste bij ons in de familie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De meerderheid beschikt toch over Internet hoor. En er zijn ook prima en vele normale reacties te vinden. Hij praat poep Gijs! Hij moet gewoon zijn mond houden en aftreden! Die leugens over dat Amerika gaan hulp vroeg aan Nederland varen ook rustig voorbij,..... bah!
Nee, maar kontdraaiBos met Bakellende doet het ook niet echt .quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als Wilders het verkloot lijkt mij dat Nederland wel in een dal raakt. Vind heel die gast echt totaaaaal niets.
Dus als straks Duitsland een totaalverbod heeft op geweldadige games, en Balkie word daarmee op een idee gebracht... dan is dat het punt waarbij je je bezig gaat houden met de politiek?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beschikken over internet is iets anders dan actief deelnemen. Ik denk dat het grootste deel van het internettend publiek gewoon mailt, nu.nl leest en op hyves zit. Zo is het tenminste bij ons in de familie.
En verder hoe hij het doet als premier. Tja. Ik haal m'n schouders op en ga verder denken over welke game ik de komende twee weken moet gaan spelen. TR: Underworld valt tegen (teveel vrijheid) namelijk en ik heb verder niets voor de 360 liggen dat echt een verhalende game is. Beetje Street Fighter en Guitar Hero en dat is het wel denk ik.
Als het nou eind juni was, dan had ik vakantie en mijn PS3 met inFamous
En als er nou geen werk is voor je. Of de veiligheid is niet meer te waarborgen? Of als je stroom te duur wordt? Of als er geen games meer gemaakt mogen worden,.... wordt je dan wakkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beschikken over internet is iets anders dan actief deelnemen. Ik denk dat het grootste deel van het internettend publiek gewoon mailt, nu.nl leest en op hyves zit. Zo is het tenminste bij ons in de familie.
En verder hoe hij het doet als premier. Tja. Ik haal m'n schouders op en ga verder denken over welke game ik de komende twee weken moet gaan spelen. TR: Underworld valt tegen (teveel vrijheid) namelijk en ik heb verder niets voor de 360 liggen dat echt een verhalende game is. Beetje Street Fighter en Guitar Hero en dat is het wel denk ik.
Als het nou eind juni was, dan had ik vakantie en mijn PS3 met inFamous
Niet terecht inderdaad, maar zijn vraag is wel goed. Wat gebeurd er nu? Kan dat zomaar,.... Ik neem aan dat hun boete en of straf net zo hoog is als dat die voor jou en mij zou zijn,.... echter,... in deze voorbeeldfunctie als rechter notabene mag de straf wel aangepast worden. Drie weken later oordelen die mannen wel over derden in zo'n zelfde situatie!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:02 schreef Bastard het volgende:
Vanmorgen nog een stukje over Wilders..
Een rechter rijdt met bezopen kop de sloot in, de andere rechter scheld daarna agenten uit. Beide op non actief gesteld (terecht) .
Wat vraagt Wilders "Worden ze nu ook gekort op hun riante salaris?" (Wat ik ook een terechte opmerking vind) maar verder hoor je er niemand over.
Ja hij heeft veel praat, blijf het ook bij. Ik vind zelf die vent een kanker in de samenleving. Leuke dingen heeft hij wel hoor, alleen benieuwd hoe hij dat nu gaat doen. Het is ook wel makkelijk, moeilijke tijden nu, marokkaantjes zorgen voor rumoer, crisis. En dan als iemand direct wat zegt heeft die al snel veel fans. Maar van welk geld hij dat wilt doen, of hoe daarna Nederland bekend staat in heel de wereld, of hoe Nederland gewoon al wilt overleven als ultra-nationalistisch land (toch zijn doelstelling), geen ideequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar kontdraaiBos met Bakellende doet het ook niet echt .
Nederlanders willen veiligheid op straat, een veilig gevoel, sociale zekerheden etc maar er word alleen maar geluld en geluld, bemoeienissen over kleine dingen, betuttelingen hier en daar maar verder komt er niks uit.
Vanuit de oppositie is het altijd makkelijk lullen dat zie ik ook wel.. maar wat zit daar nou.. de SP met Agnes kant?Of swafflaarster Femke?
![]()
Het is allemaal niks eigenlijk... maar we zien wel steeds maar groeiende onvrede.. gezinsdrama's, massa ontslagen, ik meen 60% van de allochtonen in Rdam die bekend zijn met justitie, dalende huizenmarkt.. en de enige die woorden en ideeen durft te gooien is Wilders lijkt het wel.
Het gaat over die flapdrol:quote:
Ik stem, meer kan ik me er niet mee bezig houden toch? Meer invloed heb ik niet dus daar maak ik me dan niet druk over.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus als straks Duitsland een totaalverbod heeft op geweldadige games, en Balkie word daarmee op een idee gebracht... dan is dat het punt waarbij je je bezig gaat houden met de politiek?
Dat vind ik al jaren. Wat dat betreft ben ik ook voor de doodstraf omdat je zo geld en ruimte bespaard. Bovendien ben ik tegen TBS, die ontsnappen alleen maar om vervolgens mensen neer te stekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef Bastard het volgende:
En die straffen zijn toch ook een lachertje![]()
Vind je het gek dat we zoveel draaideurcriminelen hebben.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik stem, meer kan ik me er niet mee bezig houden toch? Meer invloed heb ik niet dus daar maak ik me dan niet druk over.
[..]
Dat vind ik al jaren. Wat dat betreft ben ik ook voor de doodstraf omdat je zo geld en ruimte bespaard. Bovendien ben ik tegen TBS, die ontsnappen alleen maar om vervolgens mensen neer te steken
Hier moest ik wel om lachen trouwens. Vooral de laatste minuut is geniaal
http://www.dumpert.nl/med(...)t_aan_het_woord.html
Ik ben blij dat het zo goed gaat met dit land dat JP de tijd heeft om zich over dit, en bijvoorbeeld het uit elkaar gaan van Jan Smit en Yolante druk te maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Het gaat over die flapdrol:
Balkenende hekelt online taalgebruik
En over het feit dat ik Wilders een kans ga geven tijdens de verkiezingen.
Ohja,..... hij heeft Jan Smit toch zelfs gebeldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het zo goed gaat met dit land dat JP de tijd heeft om zich over dit, en bijvoorbeeld het uit elkaar gaan van Jan Smit en Yolante druk te maken.
Mijn stem gaat ook naar Wilders. Al is het maar om een signaal af te geven naar de rest van die zelfingenomen lamzakken in Den Haag.
Gijs hou op hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Bastard het volgende:
Overigens vraag ik me af of hij tegen de tijd van de verkiezingen nog leeft.
Ik hoop het wel, anders krijg je weer LPF praktijken. De LPF had een prima partij kunnen worden als Fortuyn niet omgebracht was. Ik verwacht overigens bij de PVV dat de structuur wel iets beter is, zeker omdat hij onlangs heeft gezegd pas mee te doen met de gemeenteverkiezingen als hij een normale lijst kan samenstellenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Bastard het volgende:
Overigens vraag ik me af of hij tegen de tijd van de verkiezingen nog leeft.
Zelf ook van de VVD, ligt de PVV toch wel dicht in de buurt, en toch kots ik op hun. Sommige ideeën van hen vind ik zo luguber en slecht, dat die vent nog een keer moet nadenken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders krijg je weer LPF praktijken. De LPF had een prima partij kunnen worden als Fortuyn niet omgebracht was. Ik verwacht overigens bij de PVV dat de structuur wel iets beter is, zeker omdat hij onlangs heeft gezegd pas mee te doen met de gemeenteverkiezingen als hij een normale lijst kan samenstellen
Hij denkt er in ieder geval beter over na. En qua ideeën komt de PVV dicht bij mijn mening in de buurt, net als de VVD. Niet geheel onlogisch omdat de PVV in principe uit de VVD is ontstaan. Ik weet nu nog niet waarop ik ga stemmen, maar het wordt in ieder geval één van de twee waarbij ik wel weet dat ik niet op Rutte ga stemmen. Doe mij dan maar Henkie Kamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |