abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69853788
Klacht: Mensen die willen helpen, maar eigenlijk betweters zijn die door vooroordelen met bepaalde gewoonten niet willen helpen.

Ik ben pissed, door een ontslag en al het gezeik eromheen ben ik een hele tijd afhankelijk geweest van anderen, ik begin dan ook eindelijk weer de motivatie te krijgen om te gaan werken, echter zijn natuurlijk altijd de laatste loodjes het zwaarst. In deze paar maanden waar ik compleet met mezelf geconfronteerd ben heb ik erg veel geleerd en durf ik te zeggen dat ik dmv een een flinke portie zelf/mensenkennis het leven ga verslaan.

Nu komt dus het mooie. Komende week krijg ik een flinke lading geld gestort die ik als houvast ga gebruiken om weer aan de bak te gaan, ook omdat ik eindelijk een degelijk doel heb gevonden waarvoor ik wil werken. Het klinkt misschien raar, maar als je geen doel hebt, wordt het leven maar een saaie dodelijke routine.
Echter vandaag word ik wakker en het eten en al het geld is op. Over 2 uur komen er mensen langs om over mijn problemen te praten. Als ik aan deze mensen vraag, hoe kan ik mijn huidige situatie verbeteren, zeggen ze, los het zelf maar op. Ik kan mijn energie daarom wel beter gebruiken vandaag.

Het punt waar ik het dan ook grenzeloos mee oneens ben is dat zij alle problemen, net zoals mijn vader dat doet, wijten aan 1 feit. Het feit dat ik in plaats van elke week naar de stad te gaan en mezelf lazarus te zuipen, ik graag in het weekend en af en toe door de week wat wiet rook. Ik ben er zelf achter dat dit een doodnormale uitlaatklep is, en heb ook het idee dat ik weet waarom ik het doe, en het dus op die manier sowieso al flink minder is. Om deze reden zal het dus een taaie dag worden, en dat is mijn klacht. Deze taaie dag was niet nodig als er eens een klein beetje respect/begrip voor mijn situatie was als mens.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:24:03 #2
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69853841
Dus je zegt dat niemand respect / begrip voor je heeft omdat je in het weekend wel eens een joint rookt?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:24:06 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69853846
Je bent een uitkeringstrekkende slapjanus zonder daadkracht en het leven is niet te 'verslaan'. Groetjes.
pi_69853850
Als je wil verplaats ik dit topic naar R&P ?

Of verwacht je in KLB daadwerkelijk antwoorden te krijgen op je problemen ?
U MAD?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:24:38 #5
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69853862
-->R&P

Reken er maar niet op dat je hier serieuze reacties gaat krijgen -edit- spuit 11
pi_69853868
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus je zegt dat niemand respect / begrip voor je heeft omdat je in het weekend wel eens een joint rookt?
In mijn omgeving is daar inderdaad bar weinig respect voor.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:25:36 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69853882
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef Kopbal het volgende:
-->R&P

Reken er maar niet op dat je hier serieuze reacties gaat krijgen -edit- spuit 11
Hij begint nota bene met een samenvatting van de klacht, dit topic mag gewoon blijven.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:25:55 #8
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69853892
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

In mijn omgeving is daar inderdaad bar weinig respect voor.
En omdat jij geen respect krijgt die je wel zegt te verdienen is je wilskracht om weer wat te gaan doen nul?
pi_69853924
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
Als je wil verplaats ik dit topic naar R&P ?

Of verwacht je in KLB daadwerkelijk antwoorden te krijgen op je problemen ?
Ik ben er iig vanaf, ik heb geklaagd.

Fok is uiteindelijk net zoals wiet roken en zuipen, je kunt je gevoelens er goed kwijt onder de anonimiteit hiero. Begrip krijg ik hier ook vanzelf wel, omdat hier genoeg mensen zijn die weten waar ik over praat.

Maargoed zie maar wat je ermee doet. Ik voel me iig al een stuk beter nu het eruit is.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:27:12 #10
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_69853925
Whehe TS is een junk
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:28:06 #11
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_69853952
Ben je al aan het solliciteren geslagen?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:28:45 #12
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69853972
Als je geen pegels voor eten hebt maar wel voor wiet is er inderdaad iets mis.
pi_69854012
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef Yozzz het volgende:
Ben je al aan het solliciteren geslagen?
Jazeker! Ik heb daar 5 maanden totaal geen motivatie voor gehad, maar de laatste paar weken ben ik ineens weer actief en heb ik zin om te gaan werken. Zodoende word ik op het moment voorgesteld bij wat leuke functies en heb ik zelf wat sollicitaties de deur uit gedaan, om zoals ik al vertelde de komende tijd de strijd te gaan beginnen.

Het is nu dan ook eigenlijk mijn stomme fout dat ik zo krap zit en honger heb, mjah kennelijk moet ik dat ook nog leren ofzo.
pi_69854014
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:27 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik ben er iig vanaf, ik heb geklaagd.

Fok is uiteindelijk net zoals wiet roken en zuipen, je kunt je gevoelens er goed kwijt onder de anonimiteit hiero. Begrip krijg ik hier ook vanzelf wel, omdat hier genoeg mensen zijn die weten waar ik over praat.

Maargoed zie maar wat je ermee doet. Ik voel me iig al een stuk beter nu het eruit is.

Heb je geen vrienden ? Of in jou geval misschien chatbuddy's waar je je verhaal kwijt kunt ?
Zijn wij (FOK en nu dus KLB users) je enige contacten ?
U MAD?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:31:26 #15
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69854036
Mensen die in Nederland wonen en honger hebben, dan doe je écht iets verkeerd hoor
pi_69854054
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb je geen vrienden ? Of in jou geval misschien chatbuddy's waar je je verhaal kwijt kunt ?
Dit is mijn enige anonieme contact dat ik heb, niemand kent mij hier, en ik heb hier in het verleden ervaringen gehad dat dit op dit gebied goed kan werken.

Je wil niet bij je vrienden een half jaar aan een stuk continu om geld zeuren omdat je het zelf gewoon fucked up hebt of wel?
pi_69854089
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als dit zo is heb ik oprecht medelijden.....
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_69854104
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef mediaconsument het volgende:
Je wil niet bij je vrienden een half jaar aan een stuk continu om geld zeuren omdat je het zelf gewoon fucked up hebt of wel?
Nee ok Maar ik neem aan dat je wel vrienden hebt die je willen helpen. Daar kun je toch terecht met je problemen ?

Maar goed Danny, het komt allemaal wel goed jongen !
U MAD?
pi_69854126
Whahah TS is een pauper.
Roken is lekker
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:34:59 #20
238900 Koekz
Der Meister
pi_69854150
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef Kopbal het volgende:
Mensen die in Nederland wonen en honger hebben, dan doe je écht iets verkeerd hoor
Nee hoor... Want wiet kopen is belangrijker dan eten kopen
pi_69854167
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee ok Maar ik neem aan dat je wel vrienden hebt die je willen helpen. Daar kun je toch terecht met je problemen ?

Maar goed Danny, het komt allemaal wel goed jongen !
Jewel hoor, dat zal echter pas vanavond mogelijk zijn, omdat deze vrienden wel werken. Word ff doorzetten dus haha.

Ik moet overigens wel zeggen dat sinds ik geen alcohol meer drink (1.5 jaar inmiddels), mijn aantal vrienden wel flink geslonken is. Mjah de vrienden die over zijn, zijn dan ook de echte vrienden denk ik.

Geen dank Danny?
pi_69854176
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef Koekz het volgende:

[..]

Nee hoor... Want wiet kopen is belangrijker dan eten kopen
Als ie de wiet nou ook gebruikt om op te eten is er al 1 probleem opgelost.
U MAD?
pi_69854211
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:35 schreef mediaconsument het volgende:
Ik moet overigens wel zeggen dat sinds ik geen alcohol meer drink (1.5 jaar inmiddels), mijn aantal vrienden wel flink geslonken is. Mjah de vrienden die over zijn, zijn dan ook de echte vrienden denk ik.
.!.!
Die ene bieravond per week skippen zorgt voor een daling van het aantal vrienden ! !

Wat versta jij eigenlijk onder het begrip "vrienden" ?
U MAD?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:42:42 #24
139330 TNA
For the stars that shine
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:43:19 #25
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69854395
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef TNA het volgende:
de_boswachter goes therapist
Ervaring denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')