KM stand heb ik er nu bij gezet. 270.000 (zal vanavond de exacte erop zetten)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef Tarabass het volgende:
Kilometerstand? Dingen die nog moeten gebeuren?
ja dit is gewoon een geschikte auto voor woon-werk verkeer ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef Taxidude het volgende:
hmmm..... heel interessantIk moet even mijn financiën door kijken
Ten eerste, is dit een geschikte auto om als enige auto te hebben?
Dit zou mijn eerste (eigen) auto worden, wat schat je dat ik per jaar opzij zou moeten zetten voor onderhoud e.d.? bij ongeveer 20.000 kilometer per jaar.
Het is een heel mooi ding, veel goede verhalen gehoord over deze auto's
Ik kan je er los een stuurbekrachtigingspomp e.d bij leveren voor een leuk bedragquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:02 schreef HaagseHarrie het volgende:
Wat zijn de verdere opties op de auto? Stuurbekrachtiging etc.? En waar te bezichtigen??
thnx voor de kickquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:34 schreef BYM het volgende:
Nice ride :p
Heb hem zelf in de cabrio/schakel uitvoering....
Jammer dat ik geen daily ride nodig hebben al voorzien.
Wat denk je dat vervangen zou moeten worden? Misschien dat ik daar meer over kan vertellen oid...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Geniale bak dit. 270.000 is alleen niet weinig voor benzine. Gelukkig wel veel aan gebeurd, maar binnen de kortste keren zal je wel weer dingen moeten vervangen. Ik neem aan dat hij 4 versnellingen heeft? Zuipt behoorlijk zeker?
zijn geen zwakke punten (ja bij de E36) maar dat zijn wel punten die je vanaf buiten niet kunt zien, waar 99 v/d 100 mensen dus niks aan doet (mits het echt moet voor de apk)quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef YoshiBignose het volgende:
De dingen die jij vervangen hebt doel ik vooral op. Rubbertjes, draagarm, fuseekogels, allemaal zwakke punten bij de oudere bmw's. Nou is hij binnen een paar jaar ook belastingvrij, dat scheelt ook weer
NEENquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef YoshiBignose het volgende:
De dingen die jij vervangen hebt doel ik vooral op. Rubbertjes, draagarm, fuseekogels, allemaal zwakke punten bij de oudere bmw's. Nou is hij binnen een paar jaar ook belastingvrij, dat scheelt ook weer
Auto's na 1-1-1987 worden niet meer belasting vrij..quote:
Ja ik lees het net ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:09 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Auto's na 1-1-1987 worden niet meer belasting vrij..
http://www.oldtimernederland.nl/info/motorrijtuigenbelasting.html
Helaas en wat degene boven mij zegtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Taxidude het volgende:
Ik vind het een hele mooie wagen en ik had hem graag van je gekocht, maar mijn vriendin heeft het in haar hoofd gehaald dat ik mezelf dood zal rijden...... dus het zal wel een alto worden![]()
Succes met verkopen en bedankt voor de info!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |