Als ze boven Aston Villa eindigen brengt hij mij dichter bij 4500E, dus wat dat betreft ben ik pro Heitinga.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat hij een grote fantasie heeft? Vorig seizoen dacht hij met Atletico wel een goede kans te maken kampioen van Spanje te worden, en nu denkt hij met Everton wel even bij de bovenste 4 te eindigen. Bron

quote:Ongelukkig debuut Heitinga bij Everton
Everton heeft de goede vorm van vorig seizoen nog niet te pakken. Op bezoek bij Fulham ging de ploeg van David Moyes, waar John Heitinga debuteerde, met 2-1 onderuit.
Na ruim een halfuur kwam Everton nog wel op voorsprong via Tim Cahill. De Australische schaduwspits kopte hard binnen uit een vrije trap van Leighton Baines. Fulham raakte echter niet in paniek na de treffer en ging op zoek naar de gelijkmaker, al werd die nog niet gevonden voor het rustsignaal.
Twaalf minuten na rust was het alsnog gelijk. Paul Konchesky kreeg de treffer op zijn naam, al werd zijn inzet van richting veranderd door Sylvain Distin waardoor Tim Howard kansloos was. Even voor de treffer was uitblinker Damien Duff al meerdere malen gevaarlijk geweest.
Na ruim een uur spelen maakte Heitinga zijn debuut voor Everton. De van Atlético Madrid overgekomen verdediger verving Phil Neville, die met een op het oog zware knieblessure met de brancard van het veld af werd gedragen. Heitinga kon echter niet verhinderen dat Fulham er met de winst vandoor ging.
Duff, die afgelopen zomer overkwam van het gedegradeerde Newcastle United, zorgde tien minuten voor tijd op een fraaie manier voor de 2-1. De Ier passeerde zijn directe tegenstander Baines binnendoor om vervolgens de bovenhoek te vullen met het leder.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |