abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72355292
Wat een afschuwelijk shirt .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 woensdag 2 september 2009 @ 14:20:40 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_72370176
Leuke club voor hem.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72459695
Ben ik de enige die vindt dat hij een grote fantasie heeft? Vorig seizoen dacht hij met Atletico wel een goede kans te maken kampioen van Spanje te worden, en nu denkt hij met Everton wel even bij de bovenste 4 te eindigen. Bron
pi_72486648
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat hij een grote fantasie heeft? Vorig seizoen dacht hij met Atletico wel een goede kans te maken kampioen van Spanje te worden, en nu denkt hij met Everton wel even bij de bovenste 4 te eindigen. Bron
Als ze boven Aston Villa eindigen brengt hij mij dichter bij 4500E, dus wat dat betreft ben ik pro Heitinga.

Blijf het overigens een matige mandekker vinden. Geen top bedoel ik. Maar wat hij zelf zegt, misschien komt hij in Engeland beter tot zijn recht met duelkracht met een beer naast hem en wat minder beweeglijke spelers als tegenstander.
  zondag 13 september 2009 @ 23:35:05 #30
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72717733
debuut gemaakt bij everton
quote:
Ongelukkig debuut Heitinga bij Everton

Everton heeft de goede vorm van vorig seizoen nog niet te pakken. Op bezoek bij Fulham ging de ploeg van David Moyes, waar John Heitinga debuteerde, met 2-1 onderuit.

Na ruim een halfuur kwam Everton nog wel op voorsprong via Tim Cahill. De Australische schaduwspits kopte hard binnen uit een vrije trap van Leighton Baines. Fulham raakte echter niet in paniek na de treffer en ging op zoek naar de gelijkmaker, al werd die nog niet gevonden voor het rustsignaal.

Twaalf minuten na rust was het alsnog gelijk. Paul Konchesky kreeg de treffer op zijn naam, al werd zijn inzet van richting veranderd door Sylvain Distin waardoor Tim Howard kansloos was. Even voor de treffer was uitblinker Damien Duff al meerdere malen gevaarlijk geweest.

Na ruim een uur spelen maakte Heitinga zijn debuut voor Everton. De van Atlético Madrid overgekomen verdediger verving Phil Neville, die met een op het oog zware knieblessure met de brancard van het veld af werd gedragen. Heitinga kon echter niet verhinderen dat Fulham er met de winst vandoor ging.

Duff, die afgelopen zomer overkwam van het gedegradeerde Newcastle United, zorgde tien minuten voor tijd op een fraaie manier voor de 2-1. De Ier passeerde zijn directe tegenstander Baines binnendoor om vervolgens de bovenhoek te vullen met het leder.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72717757
Blijft een kneus...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72720794
Als je hem rechtsback zet kan hij weinig verkeerd doen en daar doet ie het nog redelijk ook zo nu en dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')