Dat roken op verplichte plekken lijkt me ook vervelend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik rook me zo rond kw. v. 8 ene in de auto naar me
werk toe, heerlijk.
Rook er ook maar 3 per dag ofzo, dan blijft het lekker.
Roken op de lege maag![]()
Roken op 'verplicht' plekken zoals rookpalen![]()
Mensen met een rook walm om zich heen continu![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:00 schreef de_boswachter het volgende:
Rook er ook maar 3 per dag ofzo, dan blijft het lekker.
The good old times en dan als je op vakantie bent ook nog ontbijt laten brengen op bedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:46 schreef LENUS het volgende:
Ik had vroeger toen ik nog rookte een peuk op een plank vlak boven muijn bed ilggen. Ook had ik een koffiezetapparaat op tijd ingesteld. Wanneer de wekker ging, rookte ik eerst een peuk in bed met bakkie koffie voordat ik mijn bed uitging.
Mensen die om 6:40 een topic openen over rokersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 06:41 schreef kikoooooo het volgende:
Daar staan ze dan hoor, om 6.30 op het station al een beetje te paffen. Nu vind ik roken sowieso al goor, maar ik kan er met mijn gedachten echt niet bij dat dat een van de eerste dingen op een dag voor mensen kan zijnMet hun grauwe kleurloze kop
TS zat waarsch in de trein mobiel te fokken. En aangezien de trein vast vertraagd was had TS zeeeen aan tijd daarvoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:51 schreef starla het volgende:
[..]
Mensen die om 6:40 een topic openen over rokers
Lol, zeeeen? Gewoon wat letters achter elkaar gegooid of zo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
TS zat waarsch in de trein mobiel te fokken. En aangezien de trein vast vertraagd was had TS zeeeen aan tijd daarvoor.
Meinweg FTW !quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:23 schreef sinadO het volgende:
Welk bos wacht jij eigenlijk? Leudal? Meinweg?
Ja ik weet niet hoeveel e-en er nodig waren. En hoe de puntjes op de e moeten weet ik ook niet op deze laptop.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lol, zeeeen? Gewoon wat letters achter elkaar gegooid of zo?
Klagen over roken ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |