Na 2 maanden werken, 2 weken vrij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:13 schreef sander89 het volgende:
2 maanden werken, 2 weken vrij.
Zo hoort het.
Tja ben student dus dit is vakantie werk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Na 2 maanden werken, 2 weken vrij?Wat ben jij voor een luie donder, ik heb op bijvoorbeeld pinksterweekend na 2 weken vakantie in de hele jaar.
Iets met overwerk, dik geld verdienen, en extra vrij krijgen enz.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Na 2 maanden werken, 2 weken vrij?Wat ben jij voor een luie donder, ik heb op bijvoorbeeld pinksterweekend na 2 weken vakantie in de hele jaar.
Nou poe poe. Ik hoop dat je er blij mee bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Na 2 maanden werken, 2 weken vrij?Wat ben jij voor een luie donder, ik heb op bijvoorbeeld pinksterweekend na 2 weken vakantie in het hele jaar.
Studeren is ook werken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ach je werkt tenminste.
Kun je van veel studenten IBG bedelaars niet zeggen.
opleiding: HBOquote:
Overdag werken + 's avonds uitgaan/afspreken met vriendenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:10 schreef electronique het volgende:
ik heb nu dus vakantie, maar ik vul mijn tijd met "nuttige" dingen, zoals werken
waardoor er geen vakantie meer over blijft voor mij![]()
klacht 1: werken in de vakantie, met alle gevolgen van dien (niet uit kunnen slapen, niet zomaar afspreken met vrienden, etc.)
klacht 2: ik ben lui
tegenklacht: het geld dat 28 juni op mijn rekening staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |