Ik Citeer de beste man die de reclame ingesproken heeft:quote:
Serieusquote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik Citeer de beste man die de reclame ingesproken heeft:
"Het is erop of eronder voor Oranje"
SBSquote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat zei ie volgens mij niet... Zal zo nog eensquote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Sowieso Baas Swa.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef deepart het volgende:
Waar staat SBS voor? Moet haast iets met boobs zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:40 schreef JJH het volgende:
SBSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2009 01:43:41 ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan toch ook zijn dat SBS6 die promo's vorige week heeft opgenomen?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk inderdaad vorige week al opgenomen, en dat ging zo:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het kan toch ook zijn dat SBS6 die promo's vorige week heeft opgenomen?
Maar dan nog is het knullig dat ze die niet heropgenomen hebben.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |