En je weet al helemaal niet hoe het voor........quote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet niet eens of het voor mannen geldt, dus ga het nou ook maar niet zitten bevestigen voor vrouwen
Alsof jij wel deskundige bent hierin (op mannengebied).quote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
+ 1. Dingen bevestigen waar men geen verstand van heeft.
Om voor mezelf te spreken: omdat het zo is.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef mrbox het volgende:
Waarom gaat iedereen nu het zo brengen dat ze ineens wel veel dingen willen proberen met eten
Nee, maar ik doe niet alsof ik van bepaalde dingen af weet terwijl dat niet zo is.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof jij wel deskundige bent hierin (op mannengebied).
Waarom? Je weet toch niet wat ik allemaal doe in die kelder.quote:
Ik ben opgehouden de Viva te lezen tot Boudewijn vervangen werd door dwepende Daphne en háár Richardquote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef Ripley het volgende:
Misschien zou je wat vaker scoren als je eens de viva las
Jij bepaalt door het feit dat hij maagd is dat hij er niets vanaf kan weten, dat sluit elkaar zeker niet uit...quote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe niet alsof ik van bepaalde dingen af weet terwijl dat niet zo is.
+5 ,vroeg of laat val je door de mandquote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe niet alsof ik van bepaalde dingen af weet terwijl dat niet zo is.
+1quote:Op maandag 8 juni 2009 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Je weet toch niet wat ik allemaal doe in die kelder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
En daarna ga je je arm weer ophalen?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn, heb zin om tegen iemand aan te kruipen en mn arm eromheen te gooien
Good pointquote:Op maandag 8 juni 2009 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben opgehouden de Viva te lezen tot Boudewijn vervangen werd door dwepende Daphne en háár Richard.
Dat heb ik helemaal, totaal niet gezegd. En ik ga er verder niet op in ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bepaalt door het feit dat hij maagd is dat hij er niets vanaf kan weten, dat sluit elkaar zeker niet uit...
Slecht klaargemaakt dan. En OMG, ahd je nog nooit een garnaal gegeten?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef erikje14 het volgende:
Tsja, qua eten ben ik ook niet avontuurlijk, heb wel vorige week toevallig een garnaal geprobeerd, smaakt imho naar niets
Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet niet eens of het voor mannen geldt, dus ga het nou ook maar niet zitten bevestigen voor vrouwen
Waarom dacht je dat ik minder klink als iemand uit de provincie? Viva babyquote:Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef Ripley het volgende:
Maar coming van iemand die klinkt als het agrarisch weekjournaal kon het hem misschien wel wat goed doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |