en hij had het nog zo beloofdquote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das meer iets voor bosmongolen denk ik.
I know, ik ben heul braaf blijkbaar.quote:
Blikje smac en een kaasschaafquote:Op maandag 8 juni 2009 22:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier schatje, laat me je bedekken met deze canned roastbeef
Kom gewoon een keer kijken.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van mijn tanden, dus nee.
[..]
Onvergetelijk denk ik zeker ja!
Het gaat nu over tijdens.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
het giong niet over sex tijdens het eten, maar erna toch? of heb ik iets gemist?
ja, en van de hele erge ook, dat je nog kan posten.quote:
Of weet je tegen wie je je misdraagt.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
I know, ik ben heul braaf blijkbaar.
Misschien ben ik dan toch lief schattig en onschuldig.
Het ging over de TT.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
het giong niet over sex tijdens het eten, maar erna toch? of heb ik iets gemist?
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
I know, ik ben heul braaf blijkbaar.
Misschien ben ik dan toch lief schattig en onschuldig.
Goede avondquote:
quote:
Komt door mijn onschuldig voorkomen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en van de hele erge ook, dat je nog kan posten..
+1quote:Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef erikje14 het volgende:
[..]
TT:
Eten, ja lekker
Sex, erhm kweenie
Combinaties, geen idee
Zo goed dan
Wolvin in schaapsklerenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt door mijn onschuldig voorkomen.
Heyquote:
Hellowquote:
Dat wel, principes... dacht ikquote:Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hij weet vast wel hoe het moet
HOAX!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt door mijn onschuldig voorkomen.
Zal wel een foutje zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
Ik, lieve schattige onschuldige doet nooit wat fout, Tegan, heb gewoon een note.
Alleen in de rust danquote:Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, ik wil ook geen eten bij de sex betrekken.
Hoewel een biertje erbij best kan (lange sessies enzo)
Liegen tegen crew +1 notequote:
Had te maken met de oude singels reeksquote:
quote:
Das nou een tegenvaller he.quote:
Nope, dat dacht ik. Maar een mod heeft mij verteld dat het niets met Singles te maken hadquote:
Jij hebt duidelijk je notes nog nooit ingezienquote:
of................ een uitdagingquote:
Nietusquote:
Al mijn lekkende modkennissen zijn met pensioen. En daarna kreeg ik uiteraard een notequote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, dat dacht ik. Maar een mod heeft mij verteld dat het niets met Singles te maken had. Nu heb ik dus geen idee.
Neeeequote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk je notes nog nooit ingezien.
tegenspreken ook nog eens, jij durft voor een klein onschuldig meisje..quote:
Ik heb lef he.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegenspreken ook nog eens, jij durft voor een klein onschuldig meisje..
oh wacht ... -1 note dan.
Owquote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, dat dacht ik. Maar een mod heeft mij verteld dat het niets met Singles te maken had. Nu heb ik dus geen idee.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:31 schreef erikje14 het volgende:
is toch een of andere wet dat je al je opgeslagen gegevens kan opeisen?
Daar moet je voor betalenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk je notes nog nooit ingezien.
Jij hebt sowieso een raar beeld - een deel van mijn notes bestaat uit geintjes en een reminder voor mijn verjaardagquote:Op maandag 8 juni 2009 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
OwNou verwacht je niet bij jou, ook niet bij venco en Juist eerder bij Kluts
![]()
Maar denk dat ik echt een heel verkeerd beeld heb van kluts ondertussen![]()
Ik heb geen modkennissen, alleen pestende/teasende modsquote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Al mijn lekkende modkennissen zijn met pensioen. En daarna kreeg ik uiteraard een note.
+1quote:
Wat verwacht je niet bij mij?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar... jij bent zo'n heilige maagd en zoquote:Op maandag 8 juni 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb geen modkennissen, alleen pestende/teasende mods.
Mannen, teasen is leuk, maar maak het dan godverdomme wel af!
jij bent nog onschuldig beweer je toch?quote:
Vrouwen teasen nooit natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat is er met mij schat?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Jaa i knowquote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een raar beeld - een deel van mijn notes bestaat uit geintjes en een reminder voor mijn verjaardag
Notesquote:
Ik vermoed dat het ook geen echte note is van iets wat niet mocht ofzo, maar meer gewoon iets onbelangrijks.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Dat was meer een grapje uit singles vorig jaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij bent nog onschuldig beweer je toch?.
Owja, my bad.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar... jij bent zo'n heilige maagd en zo
En nu heb jij echt een verkeerd beeldquote:Op maandag 8 juni 2009 22:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar... jij bent zo'n heilige maagd en zo
terugkrabbelen he? voor mij ben je nu nog puur en onschuldigquote:Op maandag 8 juni 2009 22:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was meer een grapje uit singles vorig jaar.
Ik denk dat het is omdat ik gebaggert heb ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa i knowkan het ook niet echt helpen
[..]
Notes
Heb je gedaan 't weekend? Mijn dag was vooral chaotisch... Over anderhalve week weer naar huis, weet niet of ik er zin in heb om naar huis te gaan of juist nietquote:
quote:
Ik zou het zo jammer vinden als ik je teleur moet stellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
terugkrabbelen he? voor mij ben je nu nog puur en onschuldig.
Doen danquote:Op maandag 8 juni 2009 22:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
veel te lang 11/12uur is teveel wil gewoon weer een keer 8uur werken
Klinkt bekendquote:Op maandag 8 juni 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Ik heb geen modkennissen, alleen pestende/teasende mods.
Vrejaardag, schoonmaken, terrasje, uit eten, filmpjes kijken. En zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb je gedaan 't weekend? Mijn dag was vooral chaotisch... Over anderhalve week weer naar huis, weet niet of ik er zin in heb om naar huis te gaan of juist niet
ach, dat overleef ik dan ook wel weer, ik kan wel wat hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het zo jammer vinden als ik je teleur moet stellen.
Ging het maar zo makkelijk, bv weglopen bij een flat zonder warm water,kan nietquote:
Nou, dan houd ik de schijn wel even op voorlopig.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ach, dat overleef ik dan ook wel weer, ik kan wel wat hebben.
Logischquote:Op maandag 8 juni 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik het niet afmaak, dan teasde ik niet, maar probeerde ik je weg te jagen.
is goed hoor, engeltjequote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dan houd ik de schijn wel even op voorlopig.
Klinkt allemaal goed, heb je tenminste vermaaktquote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrejaardag, schoonmaken, terrasje, uit eten, filmpjes kijken. En zo.
Hoiquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is goed hoor, engeltje.
Potje Devil may cry?.
EN schelden zal jequote:Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is goed.
Ik scheld alleen wel tijdens t gamen.
Het is niet erg ladylike, ik dacht ik waarschuw je ff.quote:
Ik heb niet zoveel met modepoppetjesquote:Op maandag 8 juni 2009 22:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is niet erg ladylike, ik dacht ik waarschuw je ff.
Ow dat is tofquote:Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
hoihoi! net gezellig bijgebabbeld met een vriendinnetje
en ze weet misschien iemand voor me die kan komen schoonmaken en iemand voor mn gordijnen die voor mij kan bedenken wat ik ermee wil![]()
murmpje blij
murmpje blij ik ook blijquote:Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
hoihoi! net gezellig bijgebabbeld met een vriendinnetje
en ze weet misschien iemand voor me die kan komen schoonmaken en iemand voor mn gordijnen die voor mij kan bedenken wat ik ermee wil![]()
murmpje blij
ja dat dus en omdat ik het zelf niet doe.... nou ja niet zo vaak.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is tofin een schoon huis thuiskomen na je werk is fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |