abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:20:12 #126
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_69855411
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Beter traag dan nooit.
Mja, ze zijn pas 2 jaar met telefoons bezig he
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:50:04 #127
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_69856378
ik vind om de 2 jaar een nieuwe telefoon ook een beetje overdreven. Maar voor de mensen die de eerst gen hebben kan ik me dat wel goed voorstellen dat ze willen overstappen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_69856800
Mocht hij nog niet voorbij zijn gekomen de TomTom presentatie van gister:

pi_69857086
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Sja, ik snap je argumenten. Maar als ik dan de N97 bekijk:
- Resistief touchscreen, werkt vele malen minder fijn dan een capacitief scherm
- Geklooi met stylus
- Niet zo'n mooi OS als het iPhone OS
- Dik

Dat vind ik vele malen belangrijker dan multitasken.
- Heb nu ook een resistief scherm en dat werkt prima. Wellicht was capacitief een betere optie, maar ik kan er mee leven
- Stylus? Ik heb SE G900, ik internet daarmee op dat relatief erg kleine scherm en heb er geen stylus voor nodig. Ik gok dat dat op de N97 ook niet nodig zal zijn
- Het OS is idd een pluspunt voor de iPhone, maar het Symbian werkt mijns inziens ook prima. Zolang het geen Windows Mobile is, red ik me wel. :p
- Dik? De iPhone is breed. Het is maar net wat je vervelender vindt

En userabilty is idd belangrijk, maar bij de iPhone lijkt dat een excuus om bepaalde 'standaard' features gewoon achterwege te laten? En het unieke, aparte van de iPhone gaat op deze manier ook verloren. Er wordt een nieuwe telefoon geintroduceerd die qua uiterlijk hetzelfde is als de vorige. Als gebruiker wil je ook een stukje exclusiviteit.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:10:49 #130
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69857147
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Jajong het volgende:
Hihi, net op tijd mijn 3G teruggestuurd dus. Ook al zijn de vernieuwingen niet baanbrekend, ik zou toch flippen als mijn toestel na een week alweer 'verouderd' zou zijn
Zei het toch .
2000 light years from home
pi_69857252
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Jajong het volgende:
Hihi, net op tijd mijn 3G teruggestuurd dus. Ook al zijn de vernieuwingen niet baanbrekend, ik zou toch flippen als mijn toestel na een week alweer 'verouderd' zou zijn
Volgens mij is dat bij mij niet echt meer mogelijk aangezien ik m'n iPhone al sinds eind maart heb liggen, maar ik denk dat ik zelfs als ik 't geweten had toch nog dat ding toen gehaald had. Weinig geduld en ik ben er nog steeds verliefd op.
Don't think twice, it's all right.
pi_69857391
Niks mis met de 3G toch? Ik lees nu overal reacties van mensen die zich afvragen of T-Mobile met een upgrade programma zal gaan komen...

Leuk en aardig, maar je hebt zelf een jaar geleden willens en wetens voor een 2jarig contract getekend.. Zoals ik nu weet dat ik de volgende iPhone niet zal kunnen kopen omdat ik dan nog een jaar met de 3Gs moet doen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:21:44 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69857515
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef Elberrie het volgende:

[..]

- Heb nu ook een resistief scherm en dat werkt prima. Wellicht was capacitief een betere optie, maar ik kan er mee leven
Sja, op deze manier kan je alle voordelen van de iPhone (of iPhone-concurrenten) wel bagatelliseren. "Multi-tasking? Was wellicht een betere optie in vergelijking met push notifications, maar kan er wel mee leven"
quote:
- Stylus? Ik heb SE G900, ik internet daarmee op dat relatief erg kleine scherm en heb er geen stylus voor nodig. Ik gok dat dat op de N97 ook niet nodig zal zijn
Ik gok van wel, als er een stylus voor handen is zullen applicatieontwikkelaars applicaties maken waarbij een stylus handig is.
quote:
- Het OS is idd een pluspunt voor de iPhone, maar het Symbian werkt mijns inziens ook prima. Zolang het geen Windows Mobile is, red ik me wel. :p
Ik red me ook wel zonder multitasking.
quote:
- Dik? De iPhone is breed. Het is maar net wat je vervelender vindt
De iPhone a) is helemaal niet zo breed en b) 95% van de breedte wordt opgeëist door het (grote) scherm. Dat is nuttig gebruikte ruimte. Daarnaast is een dikke telefoon vervelender omdat dat veel vervelender zit in je broekzak.
quote:
En userabilty is idd belangrijk, maar bij de iPhone lijkt dat een excuus om bepaalde 'standaard' features gewoon achterwege te laten? En het unieke, aparte van de iPhone gaat op deze manier ook verloren. Er wordt een nieuwe telefoon geintroduceerd die qua uiterlijk hetzelfde is als de vorige. Als gebruiker wil je ook een stukje exclusiviteit.
40 miljoen iPhone OS apparaten verkocht, alsof er nog sprake is van exclusiviteit .
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:22:16 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69857530
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef Kremers het volgende:
Niks mis met de 3G toch? Ik lees nu overal reacties van mensen die zich afvragen of T-Mobile met een upgrade programma zal gaan komen...

Leuk en aardig, maar je hebt zelf een jaar geleden willens en wetens voor een 2jarig contract getekend.. Zoals ik nu weet dat ik de volgende iPhone niet zal kunnen kopen omdat ik dan nog een jaar met de 3Gs moet doen.
Inderdaad, snap die zeurende mensen ook nooit zo.
pi_69857598
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef Kremers het volgende:

Inderdaad. Vind zelf ook niet dat ik extreem veel mis. Met 3.0 ben je al redelijk geupdate.
pi_69858198
Update: T-Mobile heeft inmiddels via e-mail bevestigd dat zij de iPhone 3G S op 26 juni 2009 op de Nederlandse markt introduceren. Meer informatie over prijzen en tariefplannen volgt (het heeft dus geen zin om de servicedesk te bellen of in de winkel te vragen).
pi_69858599
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:43 schreef nelisb het volgende:
Update: T-Mobile heeft inmiddels via e-mail bevestigd dat zij de iPhone 3G S op 26 juni 2009 op de Nederlandse markt introduceren. Meer informatie over prijzen en tariefplannen volgt (het heeft dus geen zin om de servicedesk te bellen of in de winkel te vragen).
Ik kan begin juli verlengen, dus dat komt mooi uit Nu alleen maar hopen dat Apple lekker veel van die dingen deze kant op stuurt, anders moet ik straks wachten op nieuwe voorraad
pi_69860037
Onderaan de pagina een filmpje van TomTom op je Iphone.

http://iphone.tomtom.com/
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:46:31 #139
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69860356
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:42 schreef Elberrie het volgende:
- MMS-functionaliteit
- Copy-paste functionaliteit
- 3,0MP camera
- Autofocus
- Touchfocus

Wow, revolutie. Het lijkt 2005 wel!
En geen multitasken? Kom op zeg

Het is dat de apps de telefoon zo interessant maken en dat ik nog ga twijfelen ook, maar niet multitasken betekent eigenlijk al kansloos voor mij. N97 here i come...
Dus omdat je niet kan multi-tasken kies jij voor een lelijk, dik apparaat met een matig scherm en nog matiger OS?
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:49:16 #140
107445 Jajong
Hadouken!
pi_69860439
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dus omdat je niet kan multi-tasken kies jij voor een lelijk, dik apparaat met een matig scherm en nog matiger OS?
[x] Does not compute.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:53:20 #141
53267 TC03
pi_69860578
Ik gebruik de jailbreak eigenlijk alleen voor OpenSSH en BossPrefs.

Kan ik lekker gehackte IPA's gebruiken hehe.
pi_69860579
Mooi ding hoor, maar niet gepositioneerd om 3G-bezitters te laten upgraden. Perfect ding voor Gen1-besitters en nieuwe klanten.
pi_69861040
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:53 schreef Zpottr het volgende:
Mooi ding hoor, maar niet gepositioneerd om 3G-bezitters te laten upgraden. Perfect ding voor Gen1-besitters en nieuwe klanten.
Dat was ook niet de bedoeling van Apple me dunkt De iPhone 3G functioneert nog prima, helemaal als starks 3.0 uit komt. De update van de 3G naar 3Gs is denk ik dan ook meer om mensen niet voor de Palm Pre of Nokia N97 te laten kiezen.
pi_69861661
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef Kremers het volgende:

[..]

helemaal als starks 3.0 uit komt.
Maar wanneer is dat? Ik had het eigenlijk vandaag verwacht
pi_69861835
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:07 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dat was ook niet de bedoeling van Apple me dunkt De iPhone 3G functioneert nog prima, helemaal als starks 3.0 uit komt. De update van de 3G naar 3Gs is denk ik dan ook meer om mensen niet voor de Palm Pre of Nokia N97 te laten kiezen.
Dat bedoel ik Meeste iPhones zijn toch op een 2-jarig abo verkocht.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef fliert het volgende:

[..]

Maar wanneer is dat? Ik had het eigenlijk vandaag verwacht
Volgende week woensdag (8 nachtjes slapen )
pi_69862978
Kut, ik wil die nieuwe ook
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_69863815
Wel grappig om even door te nemen:
http://www.iphoneclub.nl/(...)over-de-iphone-3g-s/

Was wel te verwachten natuurlijk, alsof Apple out of the blue een nieuwe iPhone zou aankondiger zonder eerst de telco's in te lichten
pi_69864336
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Sja jij vind em lelijk, ik vind em prachtig
En ja, multitasken vind ik toch best belangrijk. Ik ben vrij ontevreden over mijn huidige telefoon, maar ik kan er wel gewoon muziek mee luisteren, msnen, internetten/foto's kijken en nemen zonder 1 van de andere activiteiten te stoppen. En ik vind het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld. Dus of ik snap niet wat multitasken is, of ik ben te verwend.

@ iemand anders
En met exclusiviteit bedoel ik juist dat er mee te zeggen. Er zijn al 40miljoen (niet helemaal waar, het was dacht ik 40 miljoen iPhone OS devices, valt de ipod touch ook onder) van die dingen verkocht en de nieuwe versie ziet er precies hetzelfde uit. Dan heb je met een N97 toch iets nieuws in handen. Al is dat één van de minst belangrijke criteria voor mij.

Maar goed, ik ben er nog niet uit. De community rond de iPhone is groot en daarmee de apps voor deze telefoon ook ruimschoots aanwezig. Symbian heeft ook veel te bieden, maar daar heb ik altijd een minder fanatiek gevoel bij, maar dat kan ik naast zitten
Daarbij is de samenwerking met TomTom ook erg interessant. Ik heb nog een tijdje voor ik moet beslissen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:54:29 #149
53267 TC03
pi_69865210
Native apps van de iPhone kunnen wel multi-tasken. Je kan dus makkelijk muziek luisteren en tegelijkertijd internetten. Daarnaast kan je met 3.0 d.m.v. push ook nog eens makkelijk IM'en.
pi_69865449
Wat bedoelen jullie met IM'en? sorry voor de 'mischien' stomme vraag:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')