Nice, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ondersteuning vanHTML5
, inclusief de <audio> en <video> tags, waardoor je geen Flash nodig hebt om een video'tje te spelen op een webpagina. En dat is relaxed, want er is nog steeds geen Flash voor iPhone.
Zie ook www.youtube.com/html5 bijvoorbeeld. Op die pagina komt er geen Flash aan te pas en toch werkt de videoplayer. In een HTML5-capabele browser als Safari 4, de laatste versie van Chrome of Firefox 3.5 that is.
Mooi, maar ik hoop toch dat adobe een keer gaat opschieten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ondersteuning vanHTML5
, inclusief de <audio> en <video> tags, waardoor je geen Flash nodig hebt om een video'tje te spelen op een webpagina. En dat is relaxed, want er is nog steeds geen Flash voor iPhone.
Zie ook youtube.com/html5 bijvoorbeeld. Op die pagina komt er geen Flash aan te pas en toch werkt de videoplayer. In een HTML5-capabele browser als Safari 4, de laatste versie van Chrome of Firefox 3.5 that is.
Flash op de iPhone gaat er niet komen. Nooit. Niet. Never. Geloof me nou maar. Zowel Apple als Adobe pijpen liever Bill Gates nog dan dat ze daar geld en energie in gaan stoppen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi, maar ik hoop toch dat adobe een keer gaat opschieten.
Het probleem is vooral dat Adobe er geen tijd en energie in wil stoppen. Apple is niet tevreden met een simpele port van de huidige versie van Flash voor de Mac, want die is niet geoptimaliseerd genoeg en vreet daardoor teveel accu en is te traag. Adobe verdomt het om er meer werk van te maken en tsja, dan houdt het een beetje op.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flash op de iPhone gaat er niet komen. Nooit. Niet. Never. Geloof me nou maar. Zowel Apple als Adobe pijpen liever Bill Gates nog dan dat ze daar geld en energie in gaan stoppen.
De iPhone 3G wordt nog gewoon gemaakt en verkocht, naast de 3GS.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef PetervTegen het volgende:
als iphone 3g wereldwijd niet meer bestaat (nieuw in winkels) ga ik bij t-mobile me iphone 3g brengen met zn haarscheurtjes, hopelijk kunnen ze het niet meer repareren
http://www.nu.nl/internet(...)flash-op-iphone.htmlquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Flash op de iPhone gaat er niet komen. Nooit. Niet. Never. Geloof me nou maar. Zowel Apple als Adobe pijpen liever Bill Gates nog dan dat ze daar geld en energie in gaan stoppen.
Als dumpert de video's gaat aanbieden middels htlm5 in plaats van flash dan gaat dat wel lukken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef bodylotion het volgende:
Wat is dat HTML5 nou precies? ok, het is de nieuwe HTML, maar wat betekent dat nou voor de iPhone gebruikers? Video's op bijvoorbeeld Dumpert zullen we nog steeds niet af kunnen spelen?
Precies. Bovendien hebben zowel Flash als HTML5 een fallback constructie, dus je kunt beide methodes tegelijk aanbieden op één webpagina.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dumpert de video's gaat aanbieden middels htlm5 in plaats van flash dan gaat dat wel lukken.
Wil 't vanavond wel es proberen. Meer mensen al succes met 3.0 op hun geünlockte 2G zettenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef TNA het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons: Zet iPhone OS 3.0 GM nu al op je eigen iPhone 3G! Zo te lezen niet geheel risicoloos, maar goed.
Heb sinds gisteren probleemloos OS 3.0 draaien op m'n 3G. Echt veel handige verbeteringen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef TNA het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons: Zet iPhone OS 3.0 GM nu al op je eigen iPhone 3G! Zo te lezen niet geheel risicoloos, maar goed.
Ik gebruik Rotation i.c.m. SBSettings, maar goed, da's jailbreak natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb sinds gisteren probleemloos OS 3.0 draaien op m'n 3G. Echt veel handige verbeteringen.![]()
Het enige jammere is dat er nog steeds geen optie inzit om landscape view uit te zetten. Lastig nu zo'n beetje alle standaard apps automatisch in landscape gaan als je in bed ligt te iPhonen.
De backup is geen image van de firmware dus volgens mij moet het gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef nelisb het volgende:
Idee had ik ook.
Maar misschien weet iemand het zeker?
Iphone 2G komt morgen pas binnen, vanavond maar eens back-up maken.
Hier bleef Safari vastzitten in de bookmarks, scherm reageerde nergens meer op, home-knop nog wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:29 schreef r21e het volgende:
Inmiddels heb ik ook die OS 3.0 GM firmware op mijn Iphone staan en werkt perfect moet ik zeggen,
Mocht iemand dus nog twijfelen zou ik zeggen gewoon doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |