Ik heb gruwelijk haar, hij nietquote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was dat KF in die clip? hij heeft wel ook zo een bolle neus!
Heb jij nog wat ontopics ?quote:
Ik dacht laatst nog aan die clip ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef KudFokker het volgende:
Wie kent deze nog?
Die poppetjes in die clip hahaha
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:50 schreef getl0st het volgende:
tering.. de vorige pagina ging echt in een minuut of 3
Wanneer spreken wij af?quote:
Jaquote:
Beetje openstaan voor dingen qua eten zegt veel over hoe een man verder isquote:
Zoek je weer nieuwe slachtoffers voor je kelder Tijnquote:
Lees maar niet terugquote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Kluts het volgende:
Sjezus, 1 reclameblok verder, jullie hebben er al zowat een topic doorheen gejaagd.
Dat zijn nou echte singlesquote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Kluts het volgende:
Sjezus, 1 reclameblok verder, jullie hebben er al zowat een topic doorheen gejaagd.
Leg eens uit ?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beetje openstaan voor dingen qua eten zegt veel over hoe een man verder is
Het is niet meer normaalquote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Kluts het volgende:
Kun je misschien een samenvatting geven dan?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beetje openstaan voor dingen qua eten zegt veel over hoe een man verder is
iets met steak, spareribs en mij berijden (nee, niet mijn posts)quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kun je misschien een samenvatting geven dan?
Een man die niet avontuurlijk is qua eten of nieuwe dingen wil proberen is vaak ook niet avontuurlijk in bed of daarbuitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |