Of je bent single, extrover, sociaal, maakt overal vrienden en neukt niet alles wat los en vast zitquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk is de term single een beetje dubbel. Of je bent single, alleen, introvert, onervaren, maagd etc. Of je bent single, extrovert, sociaal, maakt overal vrienden en kent alle truukjes door het vele seks hebben met vele partners.
In dat geval, ik ben hardstikke in om onbekende dingen/gerechten te proberen, maar ik weet ook wat ik absoluut niet lekker vind.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man die niet avontuurlijk is qua eten of nieuwe dingen wil proberen is vaak ook niet avontuurlijk in bed of daarbuiten
Een beetje wel eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo 1 op 1 gerelateerd
Kan me er wel iets bij voorstellen maar om er nu gelijk een correlatie tussen te zien ....
Er is ook nog zoiets als een gulden middenweg.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk is de term single een beetje dubbel. Of je bent single, alleen, introvert, onervaren, maagd etc. Of je bent single, extrovert, sociaal, maakt overal vrienden en kent alle truukjes door het vele seks hebben met vele partners.
Je was toch maagd Tijnquote:
O ja, ik moet beter oplettenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat RZ bang was dat HW haar zou onderkotsen?
Jij werd vergeleken met een zeehondje hier.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is best ver gezocht denk ik
Mijn zussie heeft haar haar geblondeerd maar het is echt keihard mislukt
Heb haar deze avond gereld
Het lijkt net een golden retriever
ik ga voor optie 1quote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Tegan het volgende:
Of je bent single, intovert, asociaal, en neukt niet alles wat los en vast zit.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Of je bent single, extrover, sociaal, maakt overal vrienden en neukt niet alles wat los en vast zit
zeggen dat je vis niet lekker vind - tja. Er zijn zoveel soorten vis die je op zoveel manieren kunt bereiden...quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
In dat geval, ik ben hardstikke in om onbekende dingen/gerechten te proberen, maar ik weet ook wat ik absoluut niet lekker vind.
Ik hoor tot de eerste catogorie.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Tegan het volgende:
Toch nog iemand die wel leest.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat RZ bang was dat HW haar zou onderkotsen?
Liever een lief schattig adorable zeehondje dan een golden retriever :Rquote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij werd vergeleken met een zeehondje hier.
was in ieder geval iets met kotsenquote:
dat kan ook nog.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Of je bent single, intovert, asociaal, en neukt niet alles wat los en vast zit.
Oh, oeps. Ik lust vrij weinig, ben kieskeurig maar probeer ook steeds meer met het eten.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beetje wel ja.. mijn ervaring althans
Ja? Ja? Welke bron heb je hiervoor geraadpleegd?quote:
met een jaar ben jij een vrouw van de wereld en is de singlesreeks een heeeel vage herinneringquote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, oeps. Ik lust vrij weinig, ben kieskeurig maar probeer ook steeds meer met het eten.
Dan moet blijken of de stelling van je klopt.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, oeps. Ik lust vrij weinig, ben kieskeurig maar probeer ook steeds meer met het eten.
Of laten bereidenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
zeggen dat je vis niet lekker vind - tja. Er zijn zoveel soorten vis die je op zoveel manieren kunt bereiden...
Je bent in ieder geval aan het proberenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zal wel moetenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ook niet van randstedelingen.
Ja, hallo!quote:
Ik zei toch, ik houd van tonijnsalade (heerlijk), of af en toe een stukje zalm/kabeljauw, maar voor de rest ben ik meer een vleeseter. Ben ook geen fan van eieren...quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
zeggen dat je vis niet lekker vind - tja. Er zijn zoveel soorten vis die je op zoveel manieren kunt bereiden...
Ik volg het ook niet echt meerquote:
+ 1. Dingen bevestigen waar men geen verstand van heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja? Ja? Welke bron heb je hiervoor geraadpleegd?
Inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Ripley het volgende:
Ja, dag, wordt weinig aan gemist.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het Viva gelul eerlijk gezegd.
Maar goed, deze saaie lul gaat weer werken.
Het een sluit het ander niet uitquote:
Dus het moet wel voor mannen gelden maar niet voor vrouwenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja? Ja? Welke bron heb je hiervoor geraadpleegd?
Nou, ik ben benieuwd. Over een jaar hebben we het er nog over, ok?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met een jaar ben jij een vrouw van de wereld en is de singlesreeks een heeeel vage herinnering.
deal!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd. Over een jaar hebben we het er nog over, ok?
dat dusquote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
+ 1. Dingen bevestigen waar men geen verstand van heeft.
Waarbij verdacht veel van de aanwezige mannen het nodig vinden te melden dat zij uiteraard dé uitzondering op die regel zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man die niet avontuurlijk is qua eten of nieuwe dingen wil proberen is vaak ook niet avontuurlijk in bed of daarbuiten
In dit geval wel denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit![]()
[..]
Dus het moet wel voor mannen gelden maar niet voor vrouwen
Misschien zou je wat vaker scoren als je eens de viva lasquote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het Viva gelul eerlijk gezegd.
Maar goed, deze saaie lul gaat weer werken.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien zou je wat vaker scoren als je eens de viva las
* vencodark noteert in agenda volgend jaar. "praten met Heatwave over singleschap, zie topic 8 juni 09quote:
Hoezo?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
+ 1. Dingen bevestigen waar men geen verstand van heeft.
viva ?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien zou je wat vaker scoren als je eens de viva las
Ik eet allesquote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef mrbox het volgende:
Waarom gaat iedereen nu het zo brengen dat ze ineens wel veel dingen willen proberen met eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |