Ik heb gruwelijk haar, hij nietquote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was dat KF in die clip? hij heeft wel ook zo een bolle neus!
Heb jij nog wat ontopics ?quote:
Ik dacht laatst nog aan die clip ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef KudFokker het volgende:
Wie kent deze nog?
Die poppetjes in die clip hahaha
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:50 schreef getl0st het volgende:
tering.. de vorige pagina ging echt in een minuut of 3
Wanneer spreken wij af?quote:
Jaquote:
Beetje openstaan voor dingen qua eten zegt veel over hoe een man verder isquote:
Zoek je weer nieuwe slachtoffers voor je kelder Tijnquote:
Lees maar niet terugquote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Kluts het volgende:
Sjezus, 1 reclameblok verder, jullie hebben er al zowat een topic doorheen gejaagd.
Dat zijn nou echte singlesquote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Kluts het volgende:
Sjezus, 1 reclameblok verder, jullie hebben er al zowat een topic doorheen gejaagd.
Leg eens uit ?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beetje openstaan voor dingen qua eten zegt veel over hoe een man verder is
Het is niet meer normaalquote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Kluts het volgende:
Kun je misschien een samenvatting geven dan?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
iets met steak, spareribs en mij berijden (nee, niet mijn posts)quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kun je misschien een samenvatting geven dan?
Een man die niet avontuurlijk is qua eten of nieuwe dingen wil proberen is vaak ook niet avontuurlijk in bed of daarbuitenquote:
En daar word je triest vanquote:
Sst niet verder vertellenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zoek je weer nieuwe slachtoffers voor je kelder Tijn?
Wat de boer niet kent.....quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man die niet avontuurlijk is qua eten of nieuwe dingen wil proberen is vaak ook niet avontuurlijk in bed of daarbuiten
jullie gaan na het eten neuken op de volle maag, alleen was RZ bang dat je HW zou onderkotsen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kun je misschien een samenvatting geven dan?
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man die niet avontuurlijk is qua eten of nieuwe dingen wil proberen is vaak ook niet avontuurlijk in bed of daarbuiten
Dankjequote:Op maandag 8 juni 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jullie gaan na het eten neuken op de volle maag, alleen was RZ bang dat je HW zou onderkotsen.
Graag gedaan
quote:
Ik werd triest omdat ik word gezien als een echte single omdat het hier zo hard gaat!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
En daar word je triest van
Geldt dat ook voor vrouwen?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet dat?quote:
Klopt, ik ben een ontzettend saaie lul.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is best ver gezocht denk ikquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo 1 op 1 gerelateerd
Kan me er wel iets bij voorstellen maar om er nu gelijk een correlatie tussen te zien ....
Ja en zo zijn we allemaal wel bijzonderquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk is de term single een beetje dubbel. Of je bent single, alleen, introvert, onervaren, maagd etc. Of je bent single, extrovert, sociaal, maakt overal vrienden en kent alle truukjes door het vele seks hebben met vele partners.
Ah.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jullie gaan na het eten neuken op de volle maag, alleen was RZ bang dat je HW zou onderkotsen.
Graag gedaan
Dacht dat RZ bang was dat HW haar zou onderkotsen?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Graag gedaan
Of iets er tusseninquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk is de term single een beetje dubbel. Of je bent single, alleen, introvert, onervaren, maagd etc. Of je bent single, extrovert, sociaal, maakt overal vrienden en kent alle truukjes door het vele seks hebben met vele partners.
Neehee, HW kotst haar dan onder.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Graag gedaan
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |