Ik begin altijd halverwege het jaar met mijn goede voornemens, nooit op 1 januariquote:
Te wild doen werkt niet, gewoon heel rustige knuffelsex gaat bestquote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef Tegan het volgende:
Sowieso is seks niet tof als je te vol bent. Dan gewoon 's ochtends als alles is gezakt.
Maar wat als zij ook teveel gegeten heeft?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je neemt haar mee naar je huis, gaat op bed liggen en instrueert haar.
Mocht ze teveel op je buik gaan hangen, zeg je dat en houdt zij er rekening mee.
Ik zie geen problemen hoor
Eerder had je een grillroom in Assen, Holyland. Die hadden zulke lekkere malse spare ribs.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Soms zijn ze zo zacht dat je ze van het bot af kan slurpen
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bij mij gaan mossels boven spare ribs!
Wat is er nou eng aan sex?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef HeatWave het volgende:
We gingen steak eten en gamen, nu is het een beetje eng geworden.
Lekkerquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef Tegan het volgende:
Sowieso is seks niet tof als je te vol bent. Dan gewoon 's ochtends als alles is gezakt.
Ripleyquote:
Nou do your magic en maak het minder vreemdquote:Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef HeatWave het volgende:
We gingen steak eten en gamen, nu is het een beetje eng geworden.
Dan doet ze rustig aan, langzame sex is ook lekkerquote:Op maandag 8 juni 2009 21:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar wat als zij ook teveel gegeten heeft?
Ja, maar dat is minder geil. Het is gewoon, of uitgebreid eten, of geweldige seks, niet beidequote:Op maandag 8 juni 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Te wild doen werkt niet, gewoon heel rustige knuffelsex gaat best
MOSSELEN dat zeg ik netquote:Op maandag 8 juni 2009 21:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
![]()
is het trouwens mossels of mosselen ?
Of uitgebreide seks en lekker eten.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is minder geil. Het is gewoon, of uitgebreid eten, of geweldige seks, niet beide.
Nou, als je goed vol zit lijkt het me niet echt prettig als er ook maar enige vorm van druk op je onderbuik wordt uitgeoefend.quote:
quote:
quote:
Als je er je tijd voor neemt kan dat anders primaquote:Op maandag 8 juni 2009 21:44 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar dat is minder geil.
Nou, als ik verliefd ben, is knuffelsex op zn tijd anders ook wel heerlijk en geilquote:Op maandag 8 juni 2009 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is minder geil. Het is gewoon, of uitgebreid eten, of geweldige seks, niet beide.
Ooh hij ging al naar de vorige pagina...quote:
Die moet je niet geloven, das een bosmongool.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom zegt supergabber dan mossels?
Ik kan best een man berijden zonder druk op zn onderbuik uit te oefenen hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als je goed vol zit lijkt het me niet echt prettig als er ook maar enige vorm van druk op je onderbuik wordt uitgeoefend.
Kijken bij de Japanner hoe het klaargemaakt wordt is op zich al vetquote:
Dat is te lang geleden om te herinnerenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, als ik verliefd ben, is knuffelsex op zn tijd anders ook wel heerlijk en geil
Nee hoor, moppie, zie je 'dat zeg ik net' in Caps staan?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh hij ging al naar de vorige pagina...
Je caps zit vast trouwens
Leer het deze kneusjes even JBquote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan best een man berijden zonder druk op zn onderbuik uit te oefenen hoor
Nog een KF is genoegquote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die moet je niet geloven, das een bosmongool.
Nou, dan kan het wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan best een man berijden zonder druk op zn onderbuik uit te oefenen hoor
Goed planquote:
Was dat KF in die clip? hij heeft wel ook zo een bolle neus!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die moet je niet geloven, das een bosmongool.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is te lang geleden om te herinneren.
Sorry, ik vind bosmongool best een leuke term.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Was dat KF in die clip? hij heeft wel ook zo een bolle neus!
Het enige vissige wat ik weg krijg zijn vissticks en in uitzonderingsgevallen kibbeling.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Agreed. Behalve tonijnsalade of af en toe stukje kabeljauw.
My god, je eet dus alleen visafval?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het enige vissige wat ik weg krijg zijn vissticks en in uitzonderingsgevallen kibbeling.
Kan. Je kan ook prima japans eten zonder aan de vis te gaan. Alhoewel ze wel een paar erg fijne recepten hebben voor inktvisquote:Op maandag 8 juni 2009 21:46 schreef erikje14 het volgende:
das veel vis toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |