waarom zo moeilijk doen als het zo makkelijk kan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, kijk maar op vol. daar kwam ik nog dat ik niet zo stoer was..
durf ik niet,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
waarom zo moeilijk doen als het zo makkelijk kan?
geef maar een link dan wil ik best kijken
ben je bang dat ik meer tegen jou heb dan jij tegen mij, al moet ik zeggen daar lijkt voor mij geen einde aan te komen pffffquote:
Oww geweldig ik wil jou wel is onder de tafel drinken met al dit soort muziekjes opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
toch is het origineel aanzienlijk beter:
zie 'nieuwe' tubejequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oww geweldig ik wil jou wel is onder de tafel drinken met al dit soort muziekjes op
Ok ik neem um mee naar mijn waterbed want voor mij is het ook allang hoog tijd om te gaan slapenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
zo bedtijd, maar ik gun jou dan wel de aankondiging tot afkondigen. dus neem nog effe en dan..
p.s. deze is qua audio nog iets beter, je moet 'm alleen wel liggend kijken![]()
okee! ondanks je dooie haarpunten; je outerspace hondje en die buitenissige muzieksmaak hebben we het best leuk gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok ik neem um mee naar mijn waterbed want voor mij is het ook allang hoog tijd om te gaan slapen
droom zacht
Hoe kan jij nou zeggen dat ik dooie haar punten hebquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee! ondanks je dooie haarpunten; je outerspace hondje en die buitenissige muzieksmaak hebben we het best leuk gehad, nietwaar?
trusten![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
liesje en remlof maken zo een raampje open voor me, dus jouw toestemming heb ik niet nodig
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:25 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Komt vandaag je nieuwe laptop Manu?
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:37 schreef Manu82 het volgende:hij staat nu in Ede
![]()
Hoop alleen wel dat ze een beetje bijtijds er zijn, zodat ik ook nog wat aan de rest van de dag heb
Neej, dat is dus dezelfde, maar duurt wat langer dan verwacht dat hij hier is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Is de laptop die je vandaag binnen krijgt beter dan die laptop die je vorige week kocht?
Zal wel lukken, zolang die krengen eens langer dan 2 jaar blijven levenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Veel plezier met de laptops.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]hij staat nu in Ede
![]()
Hoop alleen wel dat ze een beetje bijtijds er zijn, zodat ik ook nog wat aan de rest van de dag heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |