Enfin, samen met een vriend naar Pinkpop geweest. Alles leuk en aardig, tentje ingepakt en opweg naar huis! Tussendoor nog eens gestopt bij tankstation om daar een bakkie troost te nuttigen. Tot dusver geen vuiltje aan de lucht zou aandachtige lezer kunnen opmerken. Ware het niet, dat ik een zonnebril van het welbekende merk Rayban aan mijn (overigens kekke) jackie had bungelen. Omdat we met de auto waren, had ik deze in een vakje in de zijdeur opgeborgen. De zon was immers al een tijdje verdwenen.
Afgelopen weekend had ik mijn zonnebril weer nodig, omdat het zonnetje weer tevoorschijn was gekomen. EN ja hoor, geen zonnebril natuurlijk, want die was ik natuurlijk vergeten mee te nemen. Vanmorgen even contact gelegd met die vriend, die ineens alles probeerde te ontkennen. Ik zo van WTF!!, van het geld wat die bril gekost heeft kan een Afrikaans dorp een maand eten, dus hij moet wel terug komen. Na wat dreigen en steggelen kwam hij ineens met het verhaal dat hij hem wel had gevonden, maar dat hij er per ongeluk was op gaan zitten.

Dus eerst wist hij niks van die bril en daarna was hij ineens stuk

Omdat ik connecties heb, ben ik gaan dreigen en uiteindelijk gaf dit sujet toe de bril nog in het bezit te hebben.
Nu is het nog wachten op de bril zelf, als alles volgens plan loopt krijg ik hem morgen. Ik hou jullie op de hoogte!
Klacht: vrienden die spullen proberen te stelen.
subklacht: pinkpop
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".