Heb hier een Athlon 2800, da,s een geupgrade frikadel. 1080P kan ik al niet eens streamen.quote:
Nja ik wachte het eerst even af in de hoop dat ze het zelf zou verbeteren, maar na een paar minuten pijn aan mijn dop moest ik er wat van zeggen...quote:Op maandag 8 juni 2009 15:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OMG!!! wat dacht ze? dat je lul een kaneelstok is ofzo?
tering...dom wijf!
edit: ik had dr gewoon een dreun tegen dr hoofd gegeven, zo van joh opzouten!
Beide, al heb ik natuurlijk meer ervaring met dat zij tegenvielquote:Op maandag 8 juni 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
wat bedoel je er eigenlijk mee? dat zij tegenviel? of dat je er zelf niks van bakt?
Ik heb wel een keer gehad dat ze aan het vissen was of d,r kont wel mooi was e.d.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:35 schreef kingmob het volgende:
Achja, soms heb je wel eens kutseks om de een of andere reden. Dan zeg ik wel iets van, "nou, dat was 'm niet vandaag geloof ik" oid.
Nietus, ik heb 1 echt goede gehad! (of dat het waard is...)quote:Op maandag 8 juni 2009 15:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die zijn altijd slecht. daarom doe ik daar niet meer aan
qftquote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Kluts het volgende:
In short, ik ben niet vies van praten over sex, maar achteraf is te laat.
Aanwijzingen of tips geven tijdens de sex is dan handiger naar mijn idee.
En mits juist gebracht kan het ook nog eens leuk zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Kluts het volgende:
In short, ik ben niet vies van praten over sex, maar achteraf is te laat.
Aanwijzingen of tips geven tijdens de sex is dan handiger naar mijn idee.
Ik ken een uitzondering op deze regelquote:Op maandag 8 juni 2009 15:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die zijn altijd slecht. daarom doe ik daar niet meer aan
Als je dat hoort is het al te laatquote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gehad dat ze aan het vissen was of d,r kont wel mooi was e.d.
Had ik zoiets van wtf , onzeker ofzo?
wow, het was een vrouwquote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gehad dat ze aan het vissen was of d,r kont wel mooi was e.d.
Van die vrouwen die sex hebben met het licht uit en een t-shirt aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, maar het was een one night stand.quote:
Heel kort:quote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen over het lichaam nu doorgaans onzekerder dan mannen?
Omdat wij er vaak meer op afgerekend worden. Als vrouw hoor je nou eenmaal aantrekkelijk en gewild te zijn. Denk ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Baz Luhrman zou daar over zingen/zeggen:quote:
Mannen ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat wij er vaak meer op afgerekend worden. Als vrouw hoor je nou eenmaal aantrekkelijk en gewild te zijn. Denk ik.
Onzin - vrouwen hebben het juist veel makkelijker dan mannen - als alles er maar op en aan zit zijn mannen niet zo moeilijk tochquote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat wij er vaak meer op afgerekend worden. Als vrouw hoor je nou eenmaal aantrekkelijk en gewild te zijn. Denk ik.
Nou... Dat is ook weer per man andersquote:Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onzin - vrouwen hebben het juist veel makkelijker dan mannen - als alles er maar op en aan zit zijn mannen niet zo moeilijk toch
Tja, ze zijn duidelijk gevoeliger voor de media en mening van derden. Niet dat mannen dat niet hebben, maar die kunnen het beter relativeren lijkt het en vallen je vooral minder standvastig lastig met die onzekerheid.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat lief! Dank je Jannuk.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Jannuk het volgende:
@ Ofresca: lees net dat je niet meer mag sporten. Das kut!!en knuffel
Dat klopt. Maar omdat het moeten is zijn we er toch vaak onzeker over.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onzin - vrouwen hebben het juist veel makkelijker dan mannen - als alles er maar op en aan zit zijn mannen niet zo moeilijk toch
Das een mooie ja. Ripley schreef al dat het voor mannen doorgaans niet eens zoveel verschil maakt enzo. Dus kan me ergens wel vinden dat vrouwen vooral elkaar aansteken met het slank zijn, mooi dit, mooi dat. Jaloezie enzo.quote:
Het gaat dan ook vaak over een te dikke kont (wat vaak niet eens waar is). Iets waar je eventueel wat aan zou kunnen doen. Doe dat dan als het je niet bevalt en anders is het blijkbaar niet erg genoegquote:Op maandag 8 juni 2009 15:51 schreef rival het volgende:
het is toch simpel, je bent wie je bent.. en door je onzeker te gaan gedragen ben je minder leuk dan anders....
dus je hebt jezelf er alleen maar mee
Zeg je nou dat je mijn kont te dik vindt?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het gaat dan ook vaak over een te dikke kont (wat vaak niet eens waar is). Iets waar je eventueel wat aan zou kunnen doen. Doe dat dan als het je niet bevalt en anders is het blijkbaar niet erg genoeg
Guilty.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap in sommige gevallen best dat een meisje denkt, ik heb dit en dit, maar en heel veel gevallen is het echt totale bullshit.
* kingmob rent gillend wegquote:Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je mijn kont te dik vindt?![]()
Dat is toch ook gewoon zoquote:Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een oud huisgenote van me ( bloedmooie blondine ) vroeg ooit eens aan een vriend van me of d,r kont te dik was.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zijn ook dingen die je niet moet vragen en al helemaal niet aan een man.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Een oud huisgenote van me ( bloedmooie blondine ) vroeg ooit eens aan een vriend van me of d,r kont te dik was.
Hij antwoordde kurkdroog : je hebt een dikke reet
Wat is dik? Wat een vriend van me een dikke reet vind, vind ik een lekkere stevige kont.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
Ja nou ja, ik heb wel een dikke kont, maar mannen zeuren daar nooit over verder.:)
Wel, het niet meer vindenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja euh, daar kan ik ook niets aan doen.
Jij zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouwen mogen dat over elkaar zeggen he.
Het was gewoon triest omdat de halve school om haar kwijlde , en dan zo,n vraag stellen . Kom op zeg!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zijn ook dingen die je niet moet vragen en al helemaal niet aan een man.
Och ik ben al minder onzeker dat vroegâh.quote:
Als je zo van sport houdt kan het nooit erg zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 16:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij zeker.![]()
Sowieso kan ik me er niet heel druk om maken. Als ik 'm echt te dik vind worden ga ik er wel wat aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |