abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2000 @ 23:31:00 #1
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_241504
Hier het vervolg op de volgeraakte 1e sessie.
Dr. Bogus en zijn discipel Hiz geloven heilig in zelfregulering. We moeten het zelf oplossen kennelijk.
Ik stel voor het topic te splitsen in:
-Huisvesting en klachten Rehab kliniek
-Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab
Dan hebben de ambulante patienten ook de gelegenheid alles een beetje te blijven volgen.

Hier dus inhoudelijke, diep-therapeuthische gesprekken en de geestelijke verwerking van de weekopdrachten. Ook klachten over de dienstdoende psych zijn hier welkom.

Life is what you make it.
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2000 @ 23:54:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_241505
quote:
op 01-04-2000 om 08:53 PM schreef Kozzmic het volgende:
your wish is my command!

Kozzmic rouwt met Diesel mee om mimi

Wat is er gebeurd ?
Ik heb alle topics afgezocht en kon niets vinden, behalve dan nog meer enge geruchten?

* otaku-san maakt zich vreselijk ongerust over Mimi .

----------
Chazak ve Ematz

The future is after you
pi_241506
In het "huisvesting en klachten"-topic meldde mimi hedenmiddag om 12:47 uur:

quote:
Ik vrees dat het met mij nooit meer goed komt,heb besloten om mezelf te verhangen aan de riem van mijn dwangbuis.
vaarwel lieve mensen en dieren.

Sindsdien is niks meer van haar vernomen (ook haar lichaam is nog nergens aangetroffen).

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 januari 2000 @ 00:20:00 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_241507
Alle TV en radiozaken worden vanaf nu in deze topics geregeld (ook verzoekjes)

We draaien nu non-stop clips van BBMTV.

* TARAraboemdijee is namelijk bij de buurvrouw.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 5 januari 2000 @ 00:57:00 #5
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_241508
zo na een verduidelijkend gesprek met jewel in de tobben lekker moe geworden PAKE waar zit je ik wil graag de sprinbox weer in.En eehhhhhh TARA zou je alsjeblieft morgen niet voor 12 uur willen beginnen met die klereherrie kom hier om uitterusten dus please niet te vroeg . Verzoeknummer je t.aime moi non plus.Om een beetje romantisch te ontwaken.

Lieve medebewoners slaap lekker tot morgen ik hoop trouwens wel dat we dan eens met de psyg mogen praten ben er vet aan toe. En dr Bogus wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag over zondag?

FOK!fossiel woensdag 5 januari 2000 @ 01:01:00 #6
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_241509
Geef mij ook maar nog een mooi plaatsje in de kliniek (zolang er gras is kan ik mooi herkauwe en bijkomen )
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_241510
Aanvragen voor opname s.v.p. in huisvestingstopic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003443.html

Kamer 017 en 113 zijn nog vrij, en ook in de tenten in de tuin is nog ruimte!

woensdag 5 januari 2000 @ 01:16:00 #8
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_241511
quote:
op 01-05-2000 om 12:20 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alle TV en radiozaken worden vanaf nu in deze topics geregeld (ook verzoekjes)

We draaien nu non-stop clips van BBMTV.

[TARAraboemdijee is namelijk bij de buurvrouw]

* Tazz heeft wel een verzoek.
mag ik wel naar het nieuws kijken op het andere kanaal, dit komt naast Canal plus binnen en is ongecodeerd te ontvangen... Ik vraag het maar ff voordat Dr. Bogus of HiZ me weer zwaarde medicijnen geven, heb de hele dag in een coma gelegen..

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 5 januari 2000 @ 01:39:00 #9
1829 Jewel
De enige echte!
pi_241512
Ja Kozzmic, ga maar even praten met Opa, want Ayla1 heeft mij genomineerd met voorkennis.(Ze nomineerde me omdat ik haar genomineerd had vanwege haar relatie met Opa, wat ik dat een Bart-Sabine situatie vond).

Heb ik toch weer gewonnen met pingpongen. Wel close 2-1, maar toch. Je oefenen heeft wel geholpen, ik had een aanzienlijk moeilijkere tegenstander vannavond. Gaan we morgen weer pingpongen?

Groetjes, maatje Jewel.

woensdag 5 januari 2000 @ 01:57:00 #10
1829 Jewel
De enige echte!
pi_241513
Ik trek bij deze mijn nominaties in!
Ben het helemaal zat. Je krijgt er alleen maar wrijving van tussen de patienten en dat is helemaal niet goed als je beter wil worden. We moeten elkaar steunen, niet irriteren.
Dutchie,wat mij betreft geen nominataties meer.
Ik heb gezegd PUNT
  woensdag 5 januari 2000 @ 03:22:00 #11
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_241514
Ik ben nu grotendeels afgekickt van BB maar nu lijd in aan een FOK! verslaving.

* Bor kan er niet van slapen.

Terug uit het enge bos
pi_241515
quote:
op 01-05-2000 om 03:22 AM schreef Bor het volgende:
Ik ben nu grotendeels afgekickt van BB maar nu lijd in aan een FOK! verslaving.

Bor ik huil met je mee, misschien kunnen we dat samen doen, in dat enge grote bos van jou.
Ben nou toch zo'n beetje van mijn grootste angsten af.

Dr Bogus, U zei, dat ik ten alle tijde op bezoek/ consult mocht komen.
U heeft wel even mooi vergeten mij de tijden te geven, wanneer dat dan wel kan.
Ik heb wanhopig gezocht naar aanspraak op dit forum, heb het helemaal niet kunnen vinden.

Heb vele mooie beloftes van Danny gelezen, maar tot nu toe, kon ik er niets mee.
Tot overmaat van ramp zei hij nu ook nog eens een keer, dat BB hem de laatste tijd geen ene Fok kon schelen.
Leid nu aan totale verwarringsverschijnselen, ook dat nog, voel ons BBers zeer miskend.

Verwacht ook dat die verwarring a.s. zaterdag alleen nog maar meer gaat toenemen, doordat hij dan weer de hele dag mijn hoofd gaat verdraaien, door zichzelf in een keer over te exploiteren, en weer gelijk als een paddestoel uit de grond komt schieten.
We zagen dit verschijnsel al eerder n.l ten tijde van de 50.000ste posting.
Zelfs die kleine eer wou hij ons niet laten.

Had altijd van iedereen op dit forum gehoord, dat wij door Voo gemanipuleerd zouden zijn.
Sindsdien had ik veel geleerd, b.v, om niet te snel de conclusies van andere mensen over te nemen.
Waarvoor nog eens mijn dank.

Maar tot mijn grote schrik, zie ik vandaag dat men mij weer probeert te manipuleren.
Dat alles onder het motto van "stem mee".
Steggelen mag, maar zo ben ik helemaal niet opgevoed.

Aangezien ik niet naar feedback durf, weet ik nou niet meer waar ik moet zijn.

Help me,
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  woensdag 5 januari 2000 @ 11:45:00 #13
331 Merel
Be here now.
pi_241516
Kozzmic zei..:
"Ik heb mijn bedrijf Kozzmic Private Investigations tijdelijk gesloten nu ik in de REHAB-kliniek aan het bijkomen ben. Misschien maar weer eens heeeeeel voorzichtig beginnen....

Voyeur & Phileine
Merel & TARAraboemdijee & Fannetje
Opa & Layla1
MissX & Digger

Slechts maatjes of meer dan maatjes. Wellicht binnenkort meer..."

SSSSSTTT!!! M'n moeder leest mee hoor!! Straks komt ze nog kijken wie ik in m'n kamer verborgen houd ook!

Merel

Enneh... we laten de nonstop-muziek nog even opstaan, ik vind het wel best zo

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 5 januari 2000 @ 11:59:00 #14
1542 Ludo
Still YF&S
pi_241517
mag mijn tv nu eindelijk een keer van het LINGO-kanaal af?
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_241518
Ik ben me van geen kwaad bewust Merel!
Jij?
pi_241519
Ben er wel een beetje van geschrokken Ludo, dat je me zo keihard nomineerde
De tent is toch groot genoeg voor ons drie ?ik wou net voorstellen om het dak er vanaf te halen om te genieten van de heldere sterrennacht. Thuis heb ik nl. ook zo'n De Waard Cabrio tent.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

woensdag 5 januari 2000 @ 12:18:00 #17
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_241520
Planix,
mag ik af en toe even komen schuilen in jullie cabrio-tent? Ik zit naast het kippenhok nogal op de tocht (heb alleen een duplo wandje als bescherming tegen wind en regen maar nu is de wind gedraaid en begint het erg koud te worden.)
Ik heb wel uitnodigingen gehad om op kamers bij andere bewoners te komen maar ik moet echt vrij zicht op de maan hebben.
Terug uit het enge bos
  woensdag 5 januari 2000 @ 12:20:00 #18
331 Merel
Be here now.
pi_241521
quote:
op 01-05-2000 om 12:04 PM schreef Fannetje het volgende:
Ik ben me van geen kwaad bewust Merel!
Jij?

Nouja, jij moet natuurlijk de hele gang nog oversteken, ik heb m'n tussendeur

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_241522
Bor, er is plek voor 4 zoals je weet en bij heldere nachten blijft het dak open ! We hebben tocht- en lekvrije zeildoeken plus een heerlijk geisoleerd vloertje
Hoef je 's nachts ook niet meer buiten rond te dolen of was dat toch Beppie ?

PS Huil je niet te hard bij volle maan, daar wordt ik zo emotioneel van namelijk

woensdag 5 januari 2000 @ 13:11:00 #20
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_241523
quote:
op 01-05-2000 om 12:45 PM schreef PLANIX het volgende:
Bor, er is plek voor 4 zoals je weet en bij heldere nachten blijft het dak open ! We hebben tocht- en lekvrije zeildoeken plus een heerlijk geisoleerd vloertje
Hoef je 's nachts ook niet meer buiten rond te dolen of was dat toch Beppie ?

Sorry dat was ik, ik was op zoek naar de maan maar het was zo donker buiten dat ik hem niet kon vinden. Ik hoop dat je niet te lang wakker hebt gelegen.

Het aanbod klinkt goed, schrijf me maar in als part-time bewoner, dan bewaar ik mijn plaatsje naast het kippenhok als ik alleen wil zijn, op die plaats wil toch niemand wonen.

quote:

PS Huil je niet te hard bij volle maan, daar wordt ik zo emotioneel van namelijk

Waarom denk je dat ik zo hard huil?

Terug uit het enge bos
  woensdag 5 januari 2000 @ 13:33:00 #21
1542 Ludo
Still YF&S
pi_241524
quote:
op 01-05-2000 om 12:14 PM schreef PLANIX het volgende:
Ben er wel een beetje van geschrokken Ludo, dat je me zo keihard nomineerde
De tent is toch groot genoeg voor ons drie ?ik wou net voorstellen om het dak er vanaf te halen om te genieten van de heldere sterrennacht. Thuis heb ik nl. ook zo'n De Waard Cabrio tent.

Planix, ook ik was er uitermate ontevreden over, maar we moéten toch 2 rehabbers uit het eigen onderkomen nomineren? Tja en wij zitten maar met z'n 3-en in het tentje. Als ik die 250 duizend gulden win, krijgen jij en dEon allebij 15 duizend piek, maatje.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  woensdag 5 januari 2000 @ 14:36:00 #22
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_241525
Beste Dr. Bogus en medewerkers,

Na lang zoeken heb ik Moor teruggevonden tussen de gestreken moltons. U kunt hem ophalen in het linnenhok.

Verder heb ik de afgelopen dagen gefilosofeerd over de tijd die ik nu extra te besteden heb nu BB van het scherm verdwenen is. Ik moet zeggen dat het bijhouden van de ontwikkelingen in deze Rehabkliniek echter zo mogelijk nog meer tijd kost. Dit gaat mij allemaal wat te snel en aangezien ik denk dat ik weer zelfstandig kan functioneren, trek ik mij bij deze terug uit kamer 006 van uw kliniek.

Ik stel voor dat u Bor in deze kamer opneemt, omdat hij (zij) dan in een geluiddichte kamer naar de maan kan huilen die via het dakraam vanaf het bed te bewonderen is. Lijkt me ook een goede oplossing voor anderen, die nogal wat last hadden van het gehuil, naar ik had begrepen. Hoe dan ook, u moet de groeten van Alkyone hebben en ik wens u veel sterkte verder met het rehabiliteren van andere Fokkers.

* Alkyone heeft genoten van de tijd in de Rehabkliniek, maar nu gaat ze weer aan het werk.

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_241526
beste dr bogus,

ik heb nu een maatje op mijn kamer...
maar ik kan t gewoon niet aan om nog eens genomineerd te worden!!!
ik ben nu al twee keer genomineerd,of denkt u dat ik net als bart 5x genomineerd word en gewoon fijn bij ludo mag blijven?
ik vraag daarom hierbij nogmaals om een psychologisch gesprek in de dagboekkamer,
en wilt u er voortaan voor zorgen dat als ik met ludo pret in bed heb,dat het niet meer gefilmt word??
tevens een klacht overover fokke,die draait 's nacht zo vreselijk hard muziek,ik doe geen oog dicht!!

alvast bedankt en een prettige dag verder,
bolletje

lekker belangrijk
  woensdag 5 januari 2000 @ 14:48:00 #24
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_241527
Als er iemand weggenomineerd wordt, mag ik dan de Mona gaan uithangen?
pi_241528
Ludo jongen, da''vind ik echt geweldig joh, weet je. Goverdorie man, dat jij dat voor me over hebt echt geweldig joh he.
Daar wordt ik gewoon helemaal emotioneel van joh he, even knuffelen hoor !

Nou het gaat dus nog voorlopig nog niet helemaal goed met me merk ik, misschien nog maar ff blijven in de Rehab.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')