Absoluut!!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:29 schreef heksehiel het volgende:
Ik mag toch aannemen een massage die JIJ gaat krijgen he?
Minder vrijheid, en een stuk warmerquote:Op maandag 8 juni 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
OOk not done. What's wrong met een T-shirt?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren
Maar wees eerlijk, als je je best hebt gedaan voor je figuur mag je er toch trots op zijn ?
Andersom is het ook zo, maar daar wordt niks van gezegd.
Dikke mensen verbergen het juist door méér kleding aan te doenSommige mensen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is soooooooo not done !!!
I've got more game than Monopoly.
brilliant nummer iddquote:
Er werd zelfs een topic naar vernoemdquote:Op maandag 8 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ow begon hij zaterdag weer over een tanktop?
je zou niet verwachten dat iemand dat zou herhalen na wat ie vorige keer al naar zijn hoofd geslingert kreeg
Het gaat er ook om dat je kan zien of je de spieren goed gebruikt, en de oefening dus goed uitvoert...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vind ik al erg genoeg
Er zijn meer mensen in de fitnesszaal bezig...
Is het niet aan jou om dan wijzer te zijn en dat aan die vriend van je over te laten? Als zij echt zo erg is merkt hij dat ook wel vanzelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dit gaat door totdat zij heeft wat ze wil, hem helemaal alleen. Leuk leven heb je dan
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
massage... noemen jullie dat zo tegenwoordig?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren
Maar wees eerlijk, als je je best hebt gedaan voor je figuur mag je er toch trots op zijn ?
Andersom is het ook zo, maar daar wordt niks van gezegd.
Dikke mensen verbergen het juist door méér kleding aan te doenIk vind het heel erg onaantrekkelijk als een man kickt op zijn eigen lijf. Bovendien hebben echt gespierde mannen geen tanktopjes nodig om te laten zien dat ze gespierd zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg onaantrekkelijk als een man kickt op zijn eigen lijf. Bovendien hebben echt gespierde mannen geen tanktopjes nodig om te laten zien dat ze gespierd zijn
uiteraard, en dan ga je op het strand lopen met alleen een korte broek aan bijvoorbeeld?!?!?!!?!?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
Je reinste flauwekulquote:Op maandag 8 juni 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat je kan zien of je de spieren goed gebruikt, en de oefening dus goed uitvoert...
KF is zo'n type die alsie in de sportschool staat dat ik dus niet meer lid wil worden bij die sportschool. alleen maar patsertjesquote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg onaantrekkelijk als een man kickt op zijn eigen lijf. Bovendien hebben echt gespierde mannen geen tanktopjes nodig om te laten zien dat ze gespierd zijn
Klopt, waar lees je dat ik dat niet doe?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
Is het niet aan jou om dan wijzer te zijn en dat aan die vriend van je over te laten? Als zij echt zo erg is merkt hij dat ook wel vanzelf.
niet door vertellen want dan gaan mensen dat van me verwachtenquote:
tenzij cuegirllie zelf ook wel zin heeft in een ander onderonsje met de majoorquote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ennuh, het is niet voor-wat-hoort-wat hè! Gewoon die massage innen en 'm er weer uitschoppen
dat dus... Het contact tussen ons is niet zo slecht... maar goed,HH heeft een punt en ik zal mij ook een beetje inhouden hier, maar ik heb een beetje zwarte humor en dat is wel beetje mijn manier van met verdriet om gaan. Van buiten lach ik, maar diep van binnen zit nog heel veel gevoel voor die kikker..quote:Op maandag 8 juni 2009 13:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm ja ik ben wel bang dat dat een beetje kwaak zn zwarte humor is. als hij zich daadwerkelijk vervangen zou voelen zou hij het namelijk op de mail of de pm zetten of mij bellen. maargoed. wat mij betreft point taken, ik zal het luchtig houden
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet door vertellen want dan gaan mensen dat van me verwachten
Zo komt het hier wel over. Ook omdat je je erg druk erover maakt.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, waar lees je dat ik dat niet doe?
GMTA!!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |