date?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Gadverredamme ik haat spanningEn ik wil uitsluitel of vanavond doorgaat
Ik was sarcastisch..quote:Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]oh kloon? zit ik hier op een kloon te geilen? (en alle andere singles dames met mij)
ow begon hij zaterdag weer over een tanktop?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
een kloon natuurlijk
al? dat was zaterdag![]()
Jouw kloon is nog veel meerquote:Op maandag 8 juni 2009 13:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
een kloon natuurlijk
al? dat was zaterdag![]()
oja voor je lijstje.... nja dr is niet zoveel te weten eig. het is gewoon uit.quote:
Nja heb wel even mijn shirt uitgehad om af te koelenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je hebt ons advies aangenomen?
Gelukkig ben ik al aardig op weg en hoeft er niet veel meer te gebeuren.. want ik krijg steeds minder zin
De eerste keer was ik er dan niet bijquote:Op maandag 8 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ow begon hij zaterdag weer over een tanktop?
je zou niet verwachten dat iemand dat zou herhalen na wat ie vorige keer al naar zijn hoofd geslingert kreeg
Niet deze discussie weerquote:
De majoor komt misschien langs voor de massagequote:
I am to sexy for my shirt ideequote:
dan nog!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet deze discussie weerIk draag het alleen met fitnessen
OOk not done. What's wrong met een T-shirt?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En hardstyle feestjes liegbeestquote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen een massage die JIJ gaat krijgen he?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De majoor komt misschien langs voor de massage
Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
ow begon hij zaterdag weer over een tanktop?
je zou niet verwachten dat iemand dat zou herhalen na wat ie vorige keer al naar zijn hoofd geslingert kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Vind ik al erg genoegquote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
massage... noemen jullie dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De majoor komt misschien langs voor de massage
Ik beantwoord vragen graag..quote:
Nee, dit gaat door totdat zij heeft wat ze wil, hem helemaal alleen. Leuk leven heb je danquote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef automatic_ het volgende:
Echt hè, je krijgt toch een sik van dat kind
Ik zou het nu ook "gewoon" laten hangen, want zij stopt er waarschijnlijk toch niet mee...
[ afbeelding ]
I wish.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:20 schreef Murmeli het volgende:
en dat "meer" is dat je er nog ff bij hebt gezet dat je haar een enorme takkehoer vindt?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
Stuur haar een digitale kaart om het 'uit te praten' wat daadwerkelijk gewoon een virus is, dat zal haar leren, de vuile hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |