als ik iets geinsinueerd had had ik geen ? erachter gezetquote:Op maandag 8 juni 2009 13:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Leer dan ook maar gelijk het verschil tussen vragen en insinueren![]()
dat denk ik ookquote:Op maandag 8 juni 2009 13:14 schreef kingmob het volgende:
Ja, dat is me duidelijk. Ik vind het alleen erg ongemakkelijk om te lezen, maar dat zegt meer over mij
Nee echt niet.quote:
Dat je achter een zin een vraagteken plaatst betekent niet meteen dat het ook daadwerkelijk een vraag isquote:Op maandag 8 juni 2009 13:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik iets geinsinueerd had had ik geen ? erachter gezet![]()
zo en meer maak ik er niet aan vuil
Echt hè, je krijgt toch een sik van dat kindquote:Op maandag 8 juni 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee echt niet.
Ik heb dit teruggestuurd (en iets meer): "De reden dat ik jouw mail niet beantwoord heb, is omdat ik een aantal dagen daarna met J. ging praten én omdat ik weiger via de mail met jou (om niet gelijk weer een "volwassen" gedrag beschuldiging te krijgen, dat weiger ik met iedereen. Ruzies praat je niet uit via de mail) te communiceren, terwijl het over de vriendschap tussen J. en mij gaat. Ik ga geen dingen uitpraten via de mail, alleen IRL."
en dat "meer" is dat je er nog ff bij hebt gezet dat je haar een enorme takkehoer vindt?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee echt niet.
Ik heb dit teruggestuurd (en iets meer): "De reden dat ik jouw mail niet beantwoord heb, is omdat ik een aantal dagen daarna met J. ging praten én omdat ik weiger via de mail met jou (om niet gelijk weer een "volwassen" gedrag beschuldiging te krijgen, dat weiger ik met iedereen. Ruzies praat je niet uit via de mail) te communiceren, terwijl het over de vriendschap tussen J. en mij gaat. Ik ga geen dingen uitpraten via de mail, alleen IRL."
aangezien het feit dat we hier geen lichaamstaal hebben e.d. ik geen smilies heb gebruikt om er ook een vorm van lichaamstaal bij te gebruiken en er geen intonatie (of hoe je het ook schrijft ...) is...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat je achter een zin een vraagteken plaatst betekent niet meteen dat het ook daadwerkelijk een vraag is
Ik haat het als mensen dit soort dingen posten en dan verder niet de uitleg - kwelling!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rustig maar meisje... het is maar fok hoor... Ja ik heb geen ruzie met Murm, ze is voor mij nog steeds een tof en lief persoon. En er zijn er hier op fok maar twee die echt weten van het hoe en waarom wij niet meer wij zijn maar ik en zij. En dat is voldoende..
Ja ik ben er redelijk kapot van, en ja ik zou het liever anders gezien hebben, maar dat wil toch nog niet zeggen dat ik nu haar moet behandelen als het vuil der aarde.. Wij, murmeli en ik hebben kwa fokheid helaas voor de medelezers een beetje dezelfde foute humor... En ach... ik heb zelf liever zo dan dat ik haar haat..
Voel je je dan ook een stuk beter in je tanktop?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben ZÓÓÓ blij dat mijn fitness gym gerestaureerd is
Het is nu 2x zo groot en alleen maar de modernste apparatuur dit er is
Ik ben hiervoor al 4 weken niet geweestmaar ben sinds vorige week weer serieus begonnen, ook weer op mijn voeding te letten en minder alcohol te drinken
![]()
Voel me echt meteen een stuk beter in mijn vel
kwam jij hier toen al? of ben je een kloon?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voel je je dan ook een stuk beter in je tanktop?
sorry, ik kon het niet laten
Heb zaterdag geen tanktop gedragen Sjaakiequote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
wil ik alle details pm-en, zit je box nog volquote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen dit soort dingen posten en dan verder niet de uitleg - kwelling!!!
wat wil je weten schatje?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen dit soort dingen posten en dan verder niet de uitleg - kwelling!!!
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
een kloon natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
kwam jij hier toen al? of ben je een kloon?
jij weet niks jij!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
wil ik alle details pm-en, zit je box nog vol
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
een kloon natuurlijk
al? dat was zaterdag![]()
Je hebt ons advies aangenomen?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb zaterdag geen tanktop gedragen Sjaakie
Maar er moet nog flink wat gebeuren, maar heb er zin in![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
Stuur haar een digitale kaart om het 'uit te praten' wat daadwerkelijk gewoon een virus is, dat zal haar leren, de vuile hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |