Wel een vraag. Hebben jullie wel eens een hechte vriendschap beeindigd en hoe ging dat? (sorry hij borduurt een beetje voort op het onderwerp, maar bedoel het niet zo)quote:Op maandag 8 juni 2009 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu zeur jij er echter over door - mijn post leek me een duidelijke afsluiter met een deur naar iets nieuws. Bovendien kan nouk prima voor zichzelf praten. Maar wel lief
Stelling anyone?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens. Ik kom nog wel eens de deur uit.
ook daar heb ik een antwoord op, met veel pijn en verlies van volledig vertrouwen in de mensheid.. Vorig jaar rond deze tijd ongeveerquote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wel een vraag. Hebben jullie wel eens een hechte vriendschap beeindigd en hoe ging dat? (sorry hij borduurt een beetje voort op het onderwerp, maar bedoel het niet zo)
geen idee.... nooit op een afdeling gewerkt waar ik als enige single wasquote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
stelling: als je de enige single bent op de afdeling waar je werkt, werk je op een saaie afdeling....
Niks van waar - ik heb een topafdeling, maar ik ben de enige single. Maar ik doe dan ook niet aan werkflirten. Op een verdwaalde zoenpartij met een collega op de kerstborrel van mijn vorige werk naquote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
stelling: als je de enige single bent op de afdeling waar je werkt, werk je op een saaie afdeling....
Nee hoor, ik vermaak me prima met al die niet-singles. Sommige van hun gespreksonderwerpen interesseren me niet, maar dat maakt toch niet uit. Moet af en toe ook werken.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Murmeli het volgende:
oh jij ook al? ik dus ookquote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan werk ik dus op een saaie afdeling![]()
Hij ook. Moet toch nieuwe mensen leren kennenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens. Ik kom nog wel eens de deur uit.
ik zou hier eigenlijk moeten zeggen dat het in ons geval een gevalletje eigen schuld is hequote:
niet dat ik weet....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wel een vraag. Hebben jullie wel eens een hechte vriendschap beeindigd en hoe ging dat? (sorry hij borduurt een beetje voort op het onderwerp, maar bedoel het niet zo)
oh wie?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ook daar heb ik een antwoord op, met veel pijn en verlies van volledig vertrouwen in de mensheid.. Vorig jaar rond deze tijd ongeveer![]()
Zeg hebben jullie ook een stelling waar ik iets postiefs op kan antwoorden?
Sorry. In dat schuitje zit ik nu. Maar vertrouwen kan dus wel weer terug komen?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ook daar heb ik een antwoord op, met veel pijn en verlies van volledig vertrouwen in de mensheid.. Vorig jaar rond deze tijd ongeveer![]()
Zeg hebben jullie ook een stelling waar ik iets postiefs op kan antwoorden?
Ja, vorig jaar. Ik had een beste vriendin (16 jaar lang) met wie ik echt alle lief en leed heb gedeeld en met wie ik elke dag een uur belde. En toen kreeg ze een vriend die ik niet mocht (want crimineel en onbetrouwbaar) en liet ze me in de steek in de week dat mijn verkering uitging en ik mijn huis zou kwijtraken. Nooit meer gesproken.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
dat ging een beetje zo van....quote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Good workquote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Oow en Rip, met nieuwe vriendjes maken ben ik druk bezig
quote:
Mis je dr nog wel eens? Ook al weet je dat je beter af bent?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar. Ik had een beste vriendin (16 jaar lang) met wie ik echt alle lief en leed heb gedeeld en met wie ik elke dag een uur belde. En toen kreeg ze een vriend die ik niet mocht (want crimineel en onbetrouwbaar) en liet ze me in de steek in de week dat mijn verkering uitging en ik mijn huis zou kwijtraken. Nooit meer gesproken.
Het was kut, maar achteraf denk ik wel dat ik beter af ben. En ik heb zat andere lieve vrienden en familie om me op te vangen gehad
das vrij moeilijk, vind ik. Ik ben een stuk voorzichtigere met echte hechte diepe vriendschappen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sorry. In dat schuitje zit ik nu. Maar vertrouwen kan dus wel weer terug komen?
Maar ik ga vanavond naar een pubquiz. Dat kan hij me niet navertellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:02 schreef heksehiel het volgende:
Hij ook. Moet toch nieuwe mensen leren kennen
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Dat niet , maar ik heb ooit eens ergens gewerkt met allemaal single jonge gasten en dat was toch wel erg leuk.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Murmeli het volgende:
ja hoor, maar het kost veel energie en moeite... Het is niet voor niets dat gisteren door duimelot verteld werdt dat ik voor en tijdens murm slecht in mijn vel zat. Ik had totaal geen vertrouwen meer in mensen, en wilde eigenlijk liever gewoon thuis onder de bank zitten. Dat is stom geweest van mij, en vooral de laatste 3 a 4 maanden (ja tijdens idd) was ik heel hard op weg om daar verandering in te brengen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op maandag 8 juni 2009 14:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das vrij moeilijk, vind ik. Ik ben een stuk voorzichtigere met echte hechte diepe vriendschappen.
No problemquote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
Ja. Omdat ik bepaalde dingen alleen met haar heb gedeeld - we zijn bijvoorbeeld 15 jaar lang elke vakantie samen op vakantie geweest. Soms heb ik zo'n Aha-moment over die tijd en dan kan ik dat niet met 'r delen. Maar verder niet zo - achteraf leunde zij veel meer op mij dan andersomquote:Op maandag 8 juni 2009 14:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mis je dr nog wel eens? Ook al weet je dat je beter af bent?
wil je het uitleggen? dat is makkelijker om je moed in te praten.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
das een geheel logisch reactie zeker in als het zoveel in zo'n korte tijd warenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voorAls je in een jaar tijd bij 4 verschillende mensen op je bek gaat, heb ik mijn portie wel even gehad
Niet beeindigd , maar wel dikke herrie gehad waardoor de vriendschap niet meer zo hecht was.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:59 schreef heksehiel het volgende:
dat zijn er wel veel ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voorAls je in een jaar tijd bij 4 verschillende mensen op je bek gaat, heb ik mijn portie wel even gehad
daar ben jij toch altijd mee bezig?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond het maar een raar wijf.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
Ja. Omdat ik bepaalde dingen alleen met haar heb gedeeld - we zijn bijvoorbeeld 15 jaar lang elke vakantie samen op vakantie geweest. Soms heb ik zo'n Aha-moment over die tijd en dan kan ik dat niet met 'r delen. Maar verder niet zo - achteraf leunde zij veel meer op mij dan andersom
Dat is het eigenlijk. Iets teveel mensen die het laten afweten op momenten dat ik het écht nodig heb. Heb daar zo de schijt van dat ik merk dat ik steeds minder dingen met mensen ga delen en een soort van 'flikker maar op doe het allemaal zelf wel' gevoel krijg. Voel me daardoor ontzettend veilig maar verdomde eenzaam achter mijn grote muur. Maar het lukt me even niet om mensen echt toe te laten.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:07 schreef Murmeli het volgende:
vrijdag toen het net uit was met kwaak smste ik ook mijn beste vriendin of ze tijd had om ff af te spreken, en die liet het ook afweten. vond ik een lullige streek van haar. dat leert me veel over haar, maar niet over mensen in het algemeen.
Lees vriendjes eens niet zo letterlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
daar ben jij toch altijd mee bezig?
* Den_Haag komt weer eens binnen gehuppeld
dat heeft tijd nodig. soms blijkt het dat de mensen die je niet als je beste vriend/vriendin zag nog het meest aan hebt. Dat is mijn ervaring iigquote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk. Iets teveel mensen die het laten afweten op momenten dat ik het écht nodig heb. Heb daar zo de schijt van dat ik merk dat ik steeds minder dingen met mensen ga delen en een soort van 'flikker maar op doe het allemaal zelf wel' gevoel krijg. Voel me daardoor ontzettend veilig maar verdomde eenzaam achter mijn grote muur. Maar het lukt me even niet om mensen echt toe te laten.
Klopt, maar ook die hou ik dan toch wel een beetje op afstand om niet weer gekwetst te worden. Vertrouwen is maar een lastig ding.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat heeft tijd nodig. soms blijkt het dat de mensen die je niet als je beste vriend/vriendin zag nog het meest aan hebt. Dat is mijn ervaring iig
ik heb mezelf aangeleerd om altijd te zorgen dat ik meerdere vrienden heb aan wie ik mijn verhaal kwijt kan. sommige spreek ik vooral op msn omdat ze ver weg wonen, anderen kan ik makkelijker opzoeken. en afhankelijk van mijn stemming bel ik wie ik het liefste wil spreken als ik ergens mee zit. als die dan geen gehoor geeft dan bel ik een andere. en als je pech hebt is er net niemand thuis of heeft niemand thuis. dan baal ik maar dan denk ik: tsja ff kut maar ik kan het alleen ook wel. ga ik bijv gewoon hier op fok klagen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijk. Iets teveel mensen die het laten afweten op momenten dat ik het écht nodig heb. Heb daar zo de schijt van dat ik merk dat ik steeds minder dingen met mensen ga delen en een soort van 'flikker maar op doe het allemaal zelf wel' gevoel krijg. Voel me daardoor ontzettend veilig maar verdomde eenzaam achter mijn grote muur. Maar het lukt me even niet om mensen echt toe te laten.
Avonturier en praatpaal in één. Geen dank.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
De rest van de mensheid kan er weinig aan doen dat die ex-beste vriendin zo'n muts is.
Oh ja, en dat inzicht heb ik deels te danken aan UIO. Dankjewel U
dat klopt ja!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat heeft tijd nodig. soms blijkt het dat de mensen die je niet als je beste vriend/vriendin zag nog het meest aan hebt. Dat is mijn ervaring iig
Tuurlijk, maar het leven is vallen en opstaan. Als je geen risico's neemt mis je ook een heleboel leuke dingenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klopt, maar ook die hou ik dan toch wel een beetje op afstand om niet weer gekwetst te worden. Vertrouwen is maar een lastig ding.
Anders leen je U even heksehiel - die heeft ervaring in het opvangen van labiele wijven met rare vriendenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Avonturier en praatpaal in één. Geen dank.
maar soms moet je jezelf ff in bescherming nemen.....quote:Op maandag 8 juni 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het leven is vallen en opstaan. Als je geen risico's neemt mis je ook een heleboel leuke dingen
Ja, ben in die zin ook wel heel erg veranderd. Was voorheen veel afhankelijker van contact. Kon zelf s in paniek raken als ik niemand te pakken kreegquote:Op maandag 8 juni 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb mezelf aangeleerd om altijd te zorgen dat ik meerdere vrienden heb aan wie ik mijn verhaal kwijt kan. sommige spreek ik vooral op msn omdat ze ver weg wonen, anderen kan ik makkelijker opzoeken. en afhankelijk van mijn stemming bel ik wie ik het liefste wil spreken als ik ergens mee zit. als die dan geen gehoor geeft dan bel ik een andere. en als je pech hebt is er net niemand thuis of heeft niemand thuis. dan baal ik maar dan denk ik: tsja ff kut maar ik kan het alleen ook wel. ga ik bijv gewoon hier op fok klagen.
en als er wel mensen voor me zijn dan ben ik gewoon superblij dat er wel iemand is en prijs ik me gelukkig.
ofwel: niks verwachten en als je geluk hebt valt het mee.
kan je hier iets mee?
Ik niet iddquote:Op maandag 8 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Anders leen je U even heksehiel - die heeft ervaring in het opvangen van labiele wijven met rare vrienden
Ze noemde me net al een soort Q.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
Anders leen je U even heksehiel - die heeft ervaring in het opvangen van labiele wijven met rare vrienden
Thnx! Geloof dat ik de labiele fase al redelijk achter me heb gelaten en mijn beste ex-vriendin ook. Maar dat neemt niet weg dat er soms wel momenten zijn dat ik haar mis. Want ik ben beter af, maar dat neemt niet weg dat ze ook zeker goede kanten had, anders hadden we nooit beste vriendinnetjes kunnen zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou als jij er zo bent voor andere mensen, dan zou Q nog een voorbeeld aan jou kunnen nemenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze noemde me net al een soort Q.Die kans is voor haar dus verkeken.
Ik vermaak me er soms ook wel weer prima mee hoorquote:
dat klopt. wat ik daarmee doe is het volgende: als er even niemand is en ik kan niemand vinden. dan wacht ik af tot ik weer bij iemand ben die ik lief vind en dan ga ik even achteraf klagen en knuffels halenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ben in die zin ook wel heel erg veranderd. Was voorheen veel afhankelijker van contact. Kon zelf s in paniek raken als ik niemand te pakken kreegDat heeft me geleerd veel betere vriendjes met mezelf te worden. Weet nu dat ik ALTIJD terug kan vallen op mezelf, maar soms is het ook best fijn als iemand je even steunt, herkenning toont of een knuffel geeft.
Helemaal eens! Knuffelsquote:Op maandag 8 juni 2009 14:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt. wat ik daarmee doe is het volgende: als er even niemand is en ik kan niemand vinden. dan wacht ik af tot ik weer bij iemand ben die ik lief vind en dan ga ik even achteraf klagen en knuffels halen![]()
het is iets minder fijn dan op het moment zelf maar je voelt je iig weer gesteund en niet eenzaam
Met slijmen bereik je niets bij me. (Ga door.)quote:Op maandag 8 juni 2009 14:20 schreef heksehiel het volgende:
Nou als jij er zo bent voor andere mensen, dan zou Q nog een voorbeeld aan jou kunnen nemen
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
WW-aanvraag ingevuld en verstuurd.Binnenkort op zo'n gesprek
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
WW-aanvraag ingevuld en verstuurd.Binnenkort op zo'n gesprek
Ik heb de vriendschap met mijn beste vrienden laten verwateren tijdens die relatie van 4 jaarquote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
@stellingen: vriendschap echt kwijt geraakt niet, voornamelijk vaak verwaterd (ook deels eigen schuld soms), of doordat iemand een relatie kreeg of ver weg ging wonen.
@ ander estelling: Zit hier op kantoor met 1 single en vier bezette mannen, maar hebben de grootste lol
OH echt waar?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
ik heb hem gelezen, het blijkt dat je een relatie van 4 jaar hebt gehadquote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme, wil je een post editten, haalt hij alles weg
Nu maak je mensen nieuwschierig, en ik ga het niet nog een keer typenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OH echt waar?da's ook een raar verhaal! je bent nu zeker wel ff over de zeik? of laat je het rustig van je brede schouders afgleiden?
Ik kan het wel terugzetten hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme, wil je een post editten, haalt hij alles weg
Had nog een edit toegevoegd dat ik dat nu nooit weer zou laten gebeuren, maar dat zeg ik nu waarschijnlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hem gelezen, het blijkt dat je een relatie van 4 jaar hebt gehad
Graagquote:
Daarbij niet gehinderd door enige kledingquote:Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OH echt waar?da's ook een raar verhaal! je bent nu zeker wel ff over de zeik? of laat je het rustig van je brede schouders afgleiden?
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef vencodark het volgende:
Oeh ik mag over 20 minuten iets posten.![]()
Oh...wacht.
ik zat je te dollen mafkees! ik had je post niet gelezenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nu maak je mensen nieuwschierig, en ik ga het niet nog een keer typen![]()
!
Nja wist niet wat me bezielde, maar wilde alleen maar bij haar zijn
Daardoor is het helaas ook stuk gelopen
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarbij niet gehinderd door enige kleding
alweer?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Morgen een lunch met mijn nieuwe collegas in Utrechtecht zin in
ik negeer venco gewoon.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef vencodark het volgende:
Ik kan ook niemand de schuld hiervan geven.
nee niet zoveel dan kan hij niet aan zn spieren werken....quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet met meisje 384 is of
Goed planquote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Murmeli het volgende:
ik negeer venco gewoon.
om 3 uur kunnen we weer met haar praten
seksquote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee niet zoveel dan kan hij niet aan zn spieren werken....oh wacht dat kan ook tijdens de sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
dat moet je zelfs doen, tot 3 uur!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed plan
maar dan moet ze niet mijn mogelijke smsjes gaan negeren, want dat zou gemeen zijn
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]eindelijk krijg ik de schuld niet
Je bent wel lief vandaag, dus tis je vergeven
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
seks
Ligt wel een beetje aan met wie hoor. Liever niet met KFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
hahaha idd. veuls te jongquote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan met wie hoor. Liever niet met KF
Hij zei hetzelfde vanmorgen, dat met die vrouwen wisselt nog wat af tussen 1, 2, 3 en 384quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet met meisje 384 is of
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
Jammer, die reactie van mensen als je zegt dat je WW aangevraagd hebt..: "Als je wil werken, dan kan je werken"
Been there, done that. Heel herkenbaar, mensen snappen niet helemaal dat je ook nog afhankelijk bent van een nieuwe werkgeverquote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
Jammer, die reactie van mensen als je zegt dat je WW aangevraagd hebt..: "Als je wil werken, dan kan je werken"
ik vraag me dan af wat er met 4 t/m 383 is gebeurd....quote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zei hetzelfde vanmorgen, dat met die vrouwen wisselt nog wat af tussen 1, 2, 3 en 384
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |