Daarbij niet gehinderd door enige kledingquote:Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OH echt waar?da's ook een raar verhaal! je bent nu zeker wel ff over de zeik? of laat je het rustig van je brede schouders afgleiden?
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef vencodark het volgende:
Oeh ik mag over 20 minuten iets posten.![]()
Oh...wacht.
ik zat je te dollen mafkees! ik had je post niet gelezenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nu maak je mensen nieuwschierig, en ik ga het niet nog een keer typen![]()
!
Nja wist niet wat me bezielde, maar wilde alleen maar bij haar zijn
Daardoor is het helaas ook stuk gelopen
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarbij niet gehinderd door enige kleding
alweer?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
Morgen een lunch met mijn nieuwe collegas in Utrechtecht zin in
ik negeer venco gewoon.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef vencodark het volgende:
Ik kan ook niemand de schuld hiervan geven.
nee niet zoveel dan kan hij niet aan zn spieren werken....quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet met meisje 384 is of
Goed planquote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Murmeli het volgende:
ik negeer venco gewoon.
om 3 uur kunnen we weer met haar praten
seksquote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee niet zoveel dan kan hij niet aan zn spieren werken....oh wacht dat kan ook tijdens de sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
dat moet je zelfs doen, tot 3 uur!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed plan
maar dan moet ze niet mijn mogelijke smsjes gaan negeren, want dat zou gemeen zijn
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]eindelijk krijg ik de schuld niet
Je bent wel lief vandaag, dus tis je vergeven
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
seks
Ligt wel een beetje aan met wie hoor. Liever niet met KFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
hahaha idd. veuls te jongquote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan met wie hoor. Liever niet met KF
Hij zei hetzelfde vanmorgen, dat met die vrouwen wisselt nog wat af tussen 1, 2, 3 en 384quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet met meisje 384 is of
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
Jammer, die reactie van mensen als je zegt dat je WW aangevraagd hebt..: "Als je wil werken, dan kan je werken"
Been there, done that. Heel herkenbaar, mensen snappen niet helemaal dat je ook nog afhankelijk bent van een nieuwe werkgeverquote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
Jammer, die reactie van mensen als je zegt dat je WW aangevraagd hebt..: "Als je wil werken, dan kan je werken"
ik vraag me dan af wat er met 4 t/m 383 is gebeurd....quote:Op maandag 8 juni 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zei hetzelfde vanmorgen, dat met die vrouwen wisselt nog wat af tussen 1, 2, 3 en 384
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |