Ze noemde me net al een soort Q.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
Anders leen je U even heksehiel - die heeft ervaring in het opvangen van labiele wijven met rare vrienden
Thnx! Geloof dat ik de labiele fase al redelijk achter me heb gelaten en mijn beste ex-vriendin ook. Maar dat neemt niet weg dat er soms wel momenten zijn dat ik haar mis. Want ik ben beter af, maar dat neemt niet weg dat ze ook zeker goede kanten had, anders hadden we nooit beste vriendinnetjes kunnen zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Anders leen je U even heksehiel - die heeft ervaring in het opvangen van labiele wijven met rare vrienden
Nou als jij er zo bent voor andere mensen, dan zou Q nog een voorbeeld aan jou kunnen nemenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze noemde me net al een soort Q.Die kans is voor haar dus verkeken.
Ik vermaak me er soms ook wel weer prima mee hoorquote:
dat klopt. wat ik daarmee doe is het volgende: als er even niemand is en ik kan niemand vinden. dan wacht ik af tot ik weer bij iemand ben die ik lief vind en dan ga ik even achteraf klagen en knuffels halenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ben in die zin ook wel heel erg veranderd. Was voorheen veel afhankelijker van contact. Kon zelf s in paniek raken als ik niemand te pakken kreegDat heeft me geleerd veel betere vriendjes met mezelf te worden. Weet nu dat ik ALTIJD terug kan vallen op mezelf, maar soms is het ook best fijn als iemand je even steunt, herkenning toont of een knuffel geeft.
Helemaal eens! Knuffelsquote:Op maandag 8 juni 2009 14:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt. wat ik daarmee doe is het volgende: als er even niemand is en ik kan niemand vinden. dan wacht ik af tot ik weer bij iemand ben die ik lief vind en dan ga ik even achteraf klagen en knuffels halen![]()
het is iets minder fijn dan op het moment zelf maar je voelt je iig weer gesteund en niet eenzaam
Met slijmen bereik je niets bij me. (Ga door.)quote:Op maandag 8 juni 2009 14:20 schreef heksehiel het volgende:
Nou als jij er zo bent voor andere mensen, dan zou Q nog een voorbeeld aan jou kunnen nemen
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
WW-aanvraag ingevuld en verstuurd.Binnenkort op zo'n gesprek
quote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
WW-aanvraag ingevuld en verstuurd.Binnenkort op zo'n gesprek
Ik heb de vriendschap met mijn beste vrienden laten verwateren tijdens die relatie van 4 jaarquote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
@stellingen: vriendschap echt kwijt geraakt niet, voornamelijk vaak verwaterd (ook deels eigen schuld soms), of doordat iemand een relatie kreeg of ver weg ging wonen.
@ ander estelling: Zit hier op kantoor met 1 single en vier bezette mannen, maar hebben de grootste lol
OH echt waar?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
ik heb hem gelezen, het blijkt dat je een relatie van 4 jaar hebt gehadquote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme, wil je een post editten, haalt hij alles weg
Nu maak je mensen nieuwschierig, en ik ga het niet nog een keer typenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OH echt waar?da's ook een raar verhaal! je bent nu zeker wel ff over de zeik? of laat je het rustig van je brede schouders afgleiden?
Ik kan het wel terugzetten hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme, wil je een post editten, haalt hij alles weg
Had nog een edit toegevoegd dat ik dat nu nooit weer zou laten gebeuren, maar dat zeg ik nu waarschijnlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hem gelezen, het blijkt dat je een relatie van 4 jaar hebt gehad
Graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |