quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef willempjewever het volgende:Heb je het usb kabeltje om hem op te laden er ook bij (en een eventuele cd)?
En weet je toevallig ook of deze muis werkt met de nieuwste firmware van de N73?
Ik weet bijna zeker dat hij wel werkt met de nieuwste firmware van de N73, maar als je ECHT interesse hebt kan ik even kijken wat mijn huidige firmware is van m'n ouwe N73. Ik heb 'm altijd probleemloos kunnen koppelen met m'n telefoon, dus zou niet weten waarom dat niet meer zou werken...
Een mini-usb kabeltje heb ik nog wel liggen. Een 220V lader zat er destijds niet bij, dus die heb ik niet. Een cd heb ik volgens mij nog wel ergens liggen, maar het is ook gewoon te downloaden. Moet wel zeggen dat ik destijds die software die erbij zat een beeeeetje brak/onhandig vond, maar het is me gelukt om routes uit te lezen, dus het werkt wel...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!