abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 12:22:46 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_69822387
In verband met aanschaf nieuw navigatie-systeem, een perfect werkende bluetooth Adapt AD-850 gps-muis (44-kanaals). Oplaadbaar via mini-usb. Ook uit te lezen met je pc (bijvoorbeeld .kml bestand uitlezen zodat je een afgelegde route in Google Maps kunt bekijken).

Vraagprijs: 25E.

Ook prima bruikbaar met bijvoorbeeld [TK] Nokia N73 + extra accu

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_69823057
Heb je het usb kabeltje om hem op te laden er ook bij (en een eventuele cd)?

En weet je toevallig ook of deze muis werkt met de nieuwste firmware van de N73?
  maandag 8 juni 2009 @ 12:58:13 #3
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_69823237
20 euro incl verzenden geboden
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
  maandag 8 juni 2009 @ 18:04:17 #4
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_69832661
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef willempjewever het volgende:
Heb je het usb kabeltje om hem op te laden er ook bij (en een eventuele cd)?

En weet je toevallig ook of deze muis werkt met de nieuwste firmware van de N73?
Ik weet bijna zeker dat hij wel werkt met de nieuwste firmware van de N73, maar als je ECHT interesse hebt kan ik even kijken wat mijn huidige firmware is van m'n ouwe N73. Ik heb 'm altijd probleemloos kunnen koppelen met m'n telefoon, dus zou niet weten waarom dat niet meer zou werken...

Een mini-usb kabeltje heb ik nog wel liggen. Een 220V lader zat er destijds niet bij, dus die heb ik niet. Een cd heb ik volgens mij nog wel ergens liggen, maar het is ook gewoon te downloaden. Moet wel zeggen dat ik destijds die software die erbij zat een beeeeetje brak/onhandig vond, maar het is me gelukt om routes uit te lezen, dus het werkt wel...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_69837979
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:04 schreef JeOma het volgende:
m'n ouwe N73
Die N73 ziet er spliksplinternieuw uit in vergelijking met die van mij, echt ongelofelijk hoe je hem zo netjes kan houden.

Ik twijfel zelf nog sterk tussen een echte tomtom en een gpsmuis voor mijn n73, ik ben er nog niet uit en ga het eerst bij een collega eens bekijken.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:28:59 #6
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_69851053
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Die N73 ziet er spliksplinternieuw uit in vergelijking met die van mij, echt ongelofelijk hoe je hem zo netjes kan houden.

Ik twijfel zelf nog sterk tussen een echte tomtom en een gpsmuis voor mijn n73, ik ben er nog niet uit en ga het eerst bij een collega eens bekijken.
De foto maskeert het wel 'n beetje misschien. Maar ik heb 'r wel altijd een protector opgehad, dat scheelt denk ik wel.
Overigens, een echte TomTom is wel prettiger, maar op de N73 is het een erg goed (en goedkoop) alternatief.
pi_69884443
Verkocht, slotje!