abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69822467
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:13 schreef Duur het volgende:

[..]

Bij de gamma hier in de buurt krijg je als je met een iris bon betaald heb geen geld terug, maar een gamma bon voor dat bedrag, wat je gekocht hebt...

ook geeft de gamma geen wisselgeld terug als je een bon met een iets grotere waarde hebt. bij terug brengen, geven ze je ook alleen een tegoedbon voor het bedrag op de bon...
Makkelijk verdienen....
hmm dat is tegen de regels wij geven altijd geld terug, de enige drempel is is dat je bij de infobalie een bonnetje krijgt wat je bij de kassa kunt inwisselen voor geld.
Dat met tegoed bonnen doen we alleen wanneer iemand zijn bonnetje niet meer heeft maar het toch een gamma artikel is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_69852321
En weer 50 euro erbij
pi_69852589
Stuur ze maar naar mij op, ik weet er namelijk wel raad mee.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:36:26 #29
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69852608
nav dit topic gisteren maar even het laatje opengetrokken waar ik die meuk in bewaar

ik kwam op:

2 tegoedbonnen a 25 euro, entertainment bonnen (cd bonnen dus )
in totaal 175 euro aan VVV bonnen
1 bon 15 euro, drogisterij gevalletje.
3 boekenbonnen @ 15 euro

Ik moet ze toch maar eens opmaken
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:32:49 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69854093
Je koopt toch kleren en shit, kan je gewoon met zulke bonnen betalen

onterechte klacht
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')