abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69807325
Gisteren dus een zwaar toernooi gehad, bij thuiskomst The Longest Day gezien met wat biertjes erbij en goed geslapen.

Vandaag.

Ik werd dus vandaag wakker en ik dacht: Hee, ik heb de nieuwe Donald Duck nog niet gelezen. Vorige week ging héél de Donald Duck (inclusief andere verhalen) immers over de verdwijning van Donald en dat over de hele wereld de stroom uitviel. Aan het einde van het nummer lieten ze alles open zodat deze week nog (!) spannender zou worden.
Maar toen kon ik de Donald Duck niet vinden Lange tijd alles afgezocht met tussenpozen, maar het zat er gewoon niet in. Nu zal ik nooit weten hoe het met Donald afloopt...

Klacht: Kan nieuwe Donald Duck niet vinden.
Subklacht: Ik bekijk dit topic niet meer omdat jullie het einde verklappen en ik wil het zelf lezen (als ik het nummer ooit nog terug vind)
We are living in a material world, and I am a material girl
  zondag 7 juni 2009 @ 21:15:31 #2
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69807349
Je moet ook altijd donald duck extra kopen..
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_69807376
Ik ben zelfs bij de buren geweest (was verjaardag) en heb daar zelfs naar de nieuwe Donald Duck gevraagd maar ze hebben hun abonnement net een half jaar opgezegd
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_69807384
Ik heb niks gemerkt van een stroomstoring?

Tevens: HAHAHAHAHHA TS is een kleuter!!! .
  zondag 7 juni 2009 @ 21:16:35 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_69807386
quote:
Subklacht: Ik bekijk dit topic niet meer omdat jullie het einde verklappen en ik wil het zelf lezen (als ik het nummer ooit nog terug vind)
Dus dan maar een slotje. Of verwacht je een discussie over Donald Duck?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 7 juni 2009 @ 21:17:15 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_69807413
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef zovty het volgende:
Ik heb niks gemerkt van een stroomstoring?

Tevens: HAHAHAHAHHA TS is een kleuter!!! .
U begrijpt wat ik bedoel.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')