Glow in the dark condomsquote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, met lichtjes, maar dat kan je met condooms wel doen.
Dankjequote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja gevoelens zijn echt![]()
soms, sterkte iig
GMTAquote:Op zondag 7 juni 2009 21:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ziet een star wars gevecht...
"Lightsabres"
nee ik ben geen fan
Het was net gezellig.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
dus.. denk dat ik er maar vandoor ga..
Je laat toch niet weg pestenquote:
of jij langzaam is maar hoe je bekijktquote:
door wie?quote:
verveel mequote:
Dit is ook niet bij te houden op een relaxte zondagavondquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
Dit is gewoon al mijn 3e singles vandaag.
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
Dit is gewoon alpas mijn 3e singles vandaag.
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef Nouk84 het volgende:
Volgens mij hebben jullie vandaag de meeste topics ooit gemaakt
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar jij bent ook gewoon verslaafd
hmmm mooie vrouw onlinequote:Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef Nouk84 het volgende:
is dat nog bij te houden?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef Nouk84 het volgende:
Tuurlijk wel records verbrekenquote:
Ik probeer nog wat te schrijven. Maar de inspiratie is verloren gegaan bij het eten. Daarvoor ging ik als een speeeerquote:
Ja nog 3 vandaag.quote:
Toch wat verkeerds gegeten danquote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer nog wat te schrijven. Maar de inspiratie is verloren gegaan bij het eten. Daarvoor ging ik als een speeeer
Als het dan toch niet lukt.. kan je net zo goed gewoon blijvenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer nog wat te schrijven. Maar de inspiratie is verloren gegaan bij het eten. Daarvoor ging ik als een speeeer
quote:
Ja, die gebakken aardappeltjes zijn geen denkvoeding.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Toch wat verkeerds gegeten dan
Ja door ze te nummeren maar dat wil men hier niet.quote:
Niet goed?quote:
Ik hou het iig open staan.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als het dan toch niet lukt.. kan je net zo goed gewoon blijven
Alweer friends hebt zeker op dvd, leuk dat je oma op bezoek isquote:Op zondag 7 juni 2009 21:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Half maar, ondertussen Friends () en iets in elkaar flansen voor m'n oma
![]()
bijna goedquote:Op zondag 7 juni 2009 21:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Alweer friends hebt zeker op dvd, leuk dat je oma op bezoek is
nog meer leuke vrouwen... mijn aaf is goedquote:
Ja muziekquote:
Al bijna klaar?quote:
quote:
Kan.. maar maakt voor jullie ook weinig uitquote:
Ze hebben mijquote:Op zondag 7 juni 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan.. maar maakt voor jullie ook weinig uit
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Alweer friends hebt zeker op dvd, leuk dat je oma op bezoek is
quote:
Nou het is een stuk gezelliger MET jouquote:Op zondag 7 juni 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kzie ineens de film "Jay and silent bob Strike back" voorbij flashenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een beetje vrouw kan meerdere dingen tegelijk.
Natuurlijk wel , je word wel gewaardeerdquote:Op zondag 7 juni 2009 21:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
Genoeg vermaak zo te lezenquote:
Hahaha, ging ik ook niet vanuit.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:28 schreef getl0st het volgende:
[..]ook weer niet goed?
niets te nadele van de jou hoor
dacht help je een beetje aangezien je maar half online bentquote:
Heel goedquote:Op zondag 7 juni 2009 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
dacht help je een beetje aangezien je maar half online bent
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch ben je nog niet weg.![]()
niet dat ik je weg wil hebben natuurlijk
langzaam maar zeker dringt het door , morgen weer werken of schoolquote:
Is dat elke zondag hier in Singles?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
langzaam maar zeker dringt het door , morgen weer werken of school
the sundaynight bluesquote:
aahhquote:
Goed zoquote:
Ik niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
langzaam maar zeker dringt het door , morgen weer werken of school
Morgen gaat het weer net zo hard door hoorquote:
ik ook nietquote:
daar ben ik ook niet bang voorquote:Op zondag 7 juni 2009 21:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Morgen gaat het weer net zo hard door hoorzijn er ook ander mensen
Singles is 24 uur per dag geopendquote:Op zondag 7 juni 2009 21:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
hoelang geleej ingenomen??quote:Op zondag 7 juni 2009 21:33 schreef kwaakvaak het volgende:
melatonine... ole... alleen ze werken nog nietkutpillen...
*zoekt rubber hamer*
maar voor jullie gerust stelling morgen overdag ben ik er niet... Eindelijk na weken niks doen weer eens aan het werk. Wel leuk dat niks doen, maar je wordt er niet beter vanquote:Op zondag 7 juni 2009 21:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
te kort... het is ook meer tegen het wakker worden om 3 uur vanacht.. Niet dat ik daar bang voor ben ofzo, ben voor mijn doen redelijk rustig vanavondquote:
Gewoon nog even blijven.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef vencodark het volgende:
Toch zou het geen slecht idee zijn als ik ook zo ga. Zit al best lang online (sinds half 12 vanmorgen ofzo).
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef vencodark het volgende:
Toch zou het geen slecht idee zijn als ik ook zo ga. Zit al best lang online (sinds half 12 vanmorgen ofzo).
aah ok... duurt namelijk ongeveer een uur voordat ie werktquote:Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
te kort... het is ook meer tegen het wakker worden om 3 uur vanacht.. Niet dat ik daar bang voor ben ofzo, ben voor mijn doen redelijk rustig vanavond
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Geen lessen meer op school (alleen tentamens) en stage is ook voorbij.
Wat zeg ik je Verslaafd ben jequote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef vencodark het volgende:
Goed idee. Dan ben ik namelijk al 12 uur onlinequote:
Ook lekker vroeg.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat zeg ik je Verslaafd ben je*stond al om 10uur online
ach op een luie zondag moet het kunnen, hoewel heb van morgen nog wel laminaat gelegdquote:Op zondag 7 juni 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook lekker vroeg.![]()
Ik keek net ff terug, heb iets voor 1 mijn eerste post hier gezet.
Jij hebt nog iets anders gedaan vandaag. Ik heb helemaal niks gedaan vandaag.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach op een luie zondag moet het kunnen, hoewel heb van morgen nog wel laminaat gelegd
klopt iets sneller als je ze onder je tong laat smelten.. Maar zowiezo heb ik een eigenwijs hoofd (insert DUH hier) en met de standaard dosis van 4 pilletjes kom ik niet toe.. Daar krijgt mijn linker kleine teen niet eens slaap van.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aah ok... duurt namelijk ongeveer een uur voordat ie werkt
Slaap zacht,heb mooie dromenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij gaat het hier nu beetje dood. Kan ik ook beter alvast gaan.
Fijne avond nog allen en niet echt gaan vechten he.![]()
![]()
Noooooooquote:Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
![]()
Weltrustenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef vencodark het volgende:
![]()
terminator is dat wat? moet binnenkort weer opzoek naar wat anders... killzone2 bijna uitgespeeldquote:Op zondag 7 juni 2009 21:44 schreef HeatWave het volgende:
ik heb ook geen moer gedaan, beetje gechat, Terminator gespeeld en deze ongein.
Oh, en Thais gegeten, dat was wel het hoogtepunt.
hier zit er nog zo een als mij willen verdoven hebben ze een dosis van een olifant nodigquote:Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
klopt iets sneller als je ze onder je tong laat smelten.. Maar zowiezo heb ik een eigenwijs hoofd (insert DUH hier) en met de standaard dosis van 4 pilletjes kom ik niet toe.. Daar krijgt mijn linker kleine teen niet eens slaap van.
Dat is toch niet gezond.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
klopt iets sneller als je ze onder je tong laat smelten.. Maar zowiezo heb ik een eigenwijs hoofd (insert DUH hier) en met de standaard dosis van 4 pilletjes kom ik niet toe.. Daar krijgt mijn linker kleine teen niet eens slaap van.
Mwah, gaat wel, iig iets beter dan de gemiddelde filmgame, het speelt iig lekker weg, ziet er leuk uitquote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
terminator is dat wat? moet binnenkort weer opzoek naar wat anders... killzone2 bijna uitgespeeldVenco
wat doe je voor opleiding?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef mrbox het volgende:
Heb eigenlijk wel zin morgen om weer naar college te gaan, hoop dat ik mezelf dan weer een beetje word...
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb wel het eea gedaan vandaag, maar veel was het niet. En nu heb ik geen zin om naar bed te gaan. Gelukkig hoef ik ook nog niet, ik moet eerst wat afmaken wat niet lukt
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ben je nou nog steeds met de flensjes bezig
je mag wel opschieten, oma verrekt zo van de hongerquote:
quote:
iddquote:
is homeopatisch en hoeft dus niet op iedereen te werkenquote:
je hebt er geen zin in omdat ik er niet in ligquote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb wel het eea gedaan vandaag, maar veel was het niet. En nu heb ik geen zin om naar bed te gaan. Gelukkig hoef ik ook nog niet, ik moet eerst wat afmaken wat niet lukt
das relatief... ik maak van nature te weinig melatonine aan in mijn kop zeker als ik iets wat gestressed ben. Dan moet ik het gewoon beetje bij voeren. Niks raars aan, het is een volledig lichaamseigen stofje maar dat hoef ik jou denk ik niet uit te leggen toch?quote:
Still nothingquote:
Iemand in mijn bed om te knuffelen zou wel tof zijn nuquote:Op zondag 7 juni 2009 21:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
je hebt er geen zin in omdat ik er niet in liggosh te makkelijk
koop een knuffelbeerquote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iemand in mijn bed om te knuffelen zou wel tof zijn nu
Okequote:Op zondag 7 juni 2009 21:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
idd
[..]
is homeopatisch en hoeft dus niet op iedereen te werken
[..]
je hebt er geen zin in omdat ik er niet in liggosh te makkelijk
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das relatief... ik maak van nature te weinig melatonine aan in mijn kop zeker als ik iets wat gestressed ben. Dan moet ik het gewoon beetje bij voeren. Niks raars aan, het is een volledig lichaamseigen stofje maar dat hoef ik jou denk ik niet uit te leggen toch?
Normaal heb ik niet echt moeite met slapen, maar aangezien ik de afgelopen dagen niet al te veel slaap heb gehad, en ik morgen echt serieus een goede dag wil maken bij de nieuwe baas heb ik die nachtrust gewoon keihard nodig nu.
Volledig mee eensquote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben jij te koop dan?quote:
Ik heb 2 katten, die willen allebei nietquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
langskomen?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
quote:
heb je die wel eten gegeven dan???quote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten, die willen allebei niet
flauw!quote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten, die willen allebei niet
Okequote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als een ware prostitue ben ik te huur, maar niet voor alle feesten en partijen.. Hell voor nouk kom ik zelfs gratis langs en reken ik geen voorrijd kosten
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:57 schreef kwaakvaak het volgende:
als een ware prostitue ben ik te huur, maar niet voor alle feesten en partijen.. Hell voor nouk kom ik zelfs gratis langs en reken ik geen voorrijd kosten
quote:
Ja, dat is het probleem waarschijnlijkquote:
Heel flauwquote:
ja niet onaardig hoor, ongeveer twee keer de helft per maand. Niet slecht he voor beetje knuffelenquote:
ik ookquote:
Ja, zojuist de kap nog geprobeerd: doet niks. En ik moest er weer een liter olie in gooien.... En als ik de kofferbak opendoe ruik ik gas. (ook niet gezond denk ik)quote:
goed plan en volgens mij heb je de wet ook aan je kant, want je mag van iets wat dermate duur is als een auto een langere levensduur verwachten dan 6 maanden. Waarschijnlijk gaan ze je proberen eerst af te wimpelen met geen garantie etc. Maar volgens mij hoef je dat niet te pikken, maar ik ben niet 100% zeker van mijn zaak in deze omdat het een tweede hands artikel betreft.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, zojuist de kap nog geprobeerd: doet niks. En ik moest er weer een liter olie in gooien.... En als ik de kofferbak opendoe ruik ik gas. (ook niet gezond denk ik)
Morgen ga ik met de garage praten waar ik hem 6 maanden geleden gekocht heb.
Interessant misschien iets voor mij.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja niet onaardig hoor, ongeveer twee keer de helft per maand. Niet slecht he voor beetje knuffelen
Je chickies zijn weg, is niet meer interessant voor jouquote:
Weltrustenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:08 schreef kwaakvaak het volgende:
pillen beginnen te werken.. dus ik ga de laptop dicht mikken...
trusten iedereen
Slaap lekker, succes morgen!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:08 schreef kwaakvaak het volgende:
pillen beginnen te werken.. dus ik ga de laptop dicht mikken...
trusten iedereen
EENS!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je chickies zijn weg, is niet meer interessant voor jou
Jij bent wel interessantquote:
Welterustenquote:
Kom maar op met een leuk verhaalquote:
Dan moet je daar wat aan doen hequote:
Ik ga nietquote:
hmm 6maanden zit je nog in de garantie?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, zojuist de kap nog geprobeerd: doet niks. En ik moest er weer een liter olie in gooien.... En als ik de kofferbak opendoe ruik ik gas. (ook niet gezond denk ik)
Jemie...quote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
quote:
Ik ben gewoon razendsnelle topics gewend inmiddelsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je chickies zijn weg, is niet meer interessant voor jou
Spammenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
goed plan en volgens mij heb je de wet ook aan je kant, want je mag van iets wat dermate duur is als een auto een langere levensduur verwachten dan 6 maanden. Waarschijnlijk gaan ze je proberen eerst af te wimpelen met geen garantie etc. Maar volgens mij hoef je dat niet te pikken, maar ik ben niet 100% zeker van mijn zaak in deze omdat het een tweede hands artikel betreft.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hmm 6maanden zit je nog in de garantie?
Nou ja, garantie.... Het is een garage die mijn ouders al 20 jaar kennen, dus ik hoop wel op wat coulance(hoe schrijf je datquote:
Slaap (k) zacht,quote:Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat ook maar weer es proberen normale leefrtime te pakken....
en mag toch niet met nouk knuffeln![]()
trusten mensjes!
Hihi, slaap lekker!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
trusten mensjes!
quote:
weekend was topquote:
Klutsquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
trusten mensjes!
Je hebt skill ,quote:
Lekker!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kluts
GoedMet jou?
Weekend was leuk! Vooral vandaag in de bios
The hangover is een kei van een film
Gelukkig maar, anders durfde ik nooit meer te komenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
het was al dood voor je kwamniet jouw schuld
Ik heb er wel meer hoorquote:
Normaal niet, maar bij Singles is het best een uitzonderingquote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef Kluts het volgende:
Een topic is echt niet dood als er 5 minuten niet gepost is hoor.
Beetje als het jouwe, vrijdag leuke verjaardag, de rest vrij rustigquote:
Zo voelt het wel als er normaal gesproken elke 5 minuten een nieuwe isquote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef Kluts het volgende:
Vandaag wel ging best snelquote:Op zondag 7 juni 2009 22:27 schreef Kluts het volgende:
Dat geloof ik ook wel heb er al een paar voorbij zien komenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders durfde ik nooit meer te komen
[..]
Ik heb er wel meer hoor
Vertel mij wat. Er valt niet tegenop te tvp-en.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Normaal niet, maar bij Singles is het best een uitzondering
En toch hadden we allebei niets te doenquote:
Jezus kluts wat is dat nu , je verliest toch niet je "touch"quote:
Ik heb uit pure frustratie een PS3 gekocht.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch hadden we allebei niets te doen.
We doen iets niet goed.
Ik heb een 360quote:Op zondag 7 juni 2009 22:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb uit pure frustratie een PS3 gekocht.
Dan verpest je de komende weekendenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt echt het idee dat ik elke week een andere vent uit de kroeg trek, of niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jezus kluts wat is dat nu , je verliest toch niet je "touch"
360 is ook tof.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een 360.
maar het is toch niet hetzelfde.
Het zou wel moeten!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt echt het idee dat ik elke week een andere vent uit de kroeg trek, of niet?
Wat doe je volgend weekend?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
360 is ook tof.
Heb eerder wel een regular XBOX gehad.![]()
Ik hou wel van een potje gamen.
Jij wilde ook nog een PS3quote:Op zondag 7 juni 2009 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een 360.
maar het is toch niet hetzelfde.
Ikheb ook nog een Wii, dus we kunnen helemaal losquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahaha.. HELDquote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikheb ook nog een Wii, dus we kunnen helemaal los.
Dus je neemt je PS3 ook mee, wat een gamefeestquote:
Niet dan ? valt weer tegen zegquote:Op zondag 7 juni 2009 22:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt echt het idee dat ik elke week een andere vent uit de kroeg trek, of niet?
We hoeven ons iig niet te vervelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikheb ook nog een Wii, dus we kunnen helemaal los.
Wil hem wel aan je geven, denk dat ik dan ruzie krijgquote:
uiteraard niet, en we zouden nog kunnen gamen ookquote:
Ik praat je zoontje wel omquote:Op zondag 7 juni 2009 22:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wil hem wel aan je geven, denk dat ik dan ruzie krijg
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uiteraard niet, en we zouden nog kunnen gamen ook.
Nee man. Ik ga dan liever voor iets meer uitdaging.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik praat je zoontje wel om
dat is ook een skill van mij!
Dankje!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt ook alles door, knap als het je lukt *weer skil
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uiteraard niet, en we zouden nog kunnen gamen ook.
Nou, eigenlijk best welquote:
quote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en de lijst wordt langer en langer
Mooi.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk best wel.
Fajitas zijn mijn specialiteit, maar ik kan ook goed met andere gerechten overweg.
Klinkt als een redelijke dealquote:Op zondag 7 juni 2009 22:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mooi.
Dan hoef ik me met die 360 en Wii niet te vervelen terwijl je kookt.
quote:
Hoeveel bladzijdes heb je al?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zelf bewust *weer een plus punt
Mannen die voor me koken.quote:
Ohquote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk best wel.
Fajitas zijn mijn specialiteit, maar ik kan ook goed met andere gerechten overweg.
Sja, ik weet niet hoe goed jij kan koken, maar huishoudelijke zaken zijn misschien een ietsje pietsje op de zaken vooruit lopenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen die voor me koken.
Mits niet beter dan ikzelf, want daar ik een ramp in het huishouden ben, moet ik het als vrouw echt van mijn kookkunsten hebben.
Om en nabij 130, als je zo door gaat wordt een reeks waar een encyclopedie niks bij isquote:
Dat mag hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 22:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OhHoudt je mond man... Ik kom écht gauw weer bij je eten als ik terug ben
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik weet niet hoe goed jij kan koken, maar huishoudelijke zaken zijn misschien een ietsje pietsje op de zaken vooruit lopen.
Hehequote:Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Om en nabij 130, als je zo door gaat wordt een reeks waar een encyclopedie niks bij is
Weet ik, maar dan moet je me niet ruim 2 weken voor ik weer in Nederland ben lekker gaan zitten makenquote:
Dat had niet zozeer betrekking op jou, anders had ik er geen enter tussen gezet hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik weet niet hoe goed jij kan koken, maar huishoudelijke zaken zijn misschien een ietsje pietsje op de zaken vooruit lopen.
Slaap lekker, welterustenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
HeheIk zal mijzelf inhouden
Daarom ga ik er nu ook vandoorFijne nacht iedereen!
Details, detailsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat had niet zozeer betrekking op jou, anders had ik er geen enter tussen gezet hoor.
anders stuur ie wat via de airmail jou kant opquote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan moet je me niet ruim 2 weken voor ik weer in Nederland ben lekker gaan zitten maken
Is er geen headbang/pogo avond in de stairway?quote:
Nee hoor, want met HW eten is erg gezellig, dus ik heb 'm dr graag bijquote:Op zondag 7 juni 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
anders stuur ie wat via de airmail jou kant op
Dat is ook nodig bij zowel koken als gamenquote:
ik moet vroeg op, dus ga maar mn bed in zo ofzoquote:Op zondag 7 juni 2009 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er geen headbang/pogo avond in de stairway?.
True!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook nodig bij zowel koken als gamen.
Vanalles, van rustige adventures tot dingen als Gears of War, Mass effect. Net Terminator Salvation geprobeerd, niets bijzonders opzich maar speelt lekker weg.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet vroeg op, dus ga maar mn bed in zo ofzo
Meestal racegames, RPG's, dat idee.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanalles, van rustige adventures tot dingen als Gears of War, Mass effect. Net Terminator Salvation geprobeerd, niets bijzonders opzich maar speelt lekker weg.
Et toi?.
oja ,wou je nog vragen waar je manege zitquote:Op zondag 7 juni 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoor, want met HW eten is erg gezellig, dus ik heb 'm dr graag bij
Ik heb het op aanraden een tijdje geprobeerd, maar het boeide me niet zo.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meestal racegames, RPG's, dat idee.
Jade Empire op de xbox.
Jij bent toch niet zo'n world of warcraftgamer ook he?
Aalsmeerquote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oja ,wou je nog vragen waar je manege zit
Oh grote kans dat ik er al een keer geweest benquote:
quote:
Zoquote:Op zondag 7 juni 2009 23:02 schreef Cuegirllie het volgende:
heerlijk als je wil slapen en het lukt niet doordat je met je afstuderen in je maag zit![]()
En vervolgens denkt: wil best wel een nachtje doorwerken als m'n laptop het doet.. en hij doet het ook nog
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 juni 2009 23:03 schreef djayzz het volgende:
onweer
En ik ga slapenMorgenochtend om 08:00 beoordelingsgesprek
dat drink ik nietquote:Op zondag 7 juni 2009 23:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zokoffie, blijf je lekker scherp
Ik hoop dat het doorgaat..quote:Op zondag 7 juni 2009 23:03 schreef djayzz het volgende:
onweer
En ik ga slapenMorgenochtend om 08:00 beoordelingsgesprek
quote:
Hasj of wiet?quote:
Slaap zacht,quote:Op zondag 7 juni 2009 23:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het doorgaat..Succes alvast!
Ik ga ook naar bed
daar word ik niet wakker van hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sorry, kopje thee dan maar
Heb wel andere methodes, denk alleen niet dat je dat oprijs steltquote:
O, ik ben meer hasj liefhebber!quote:
Slaap lekkerquote:
thnx, jij ook slaap lekker!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Slaap lekkerene succes morgen
Hoop het ookquote:Op zondag 7 juni 2009 23:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het doorgaat..Succes alvast!
Ik ga ook naar bed
Ik blijf wel gewoon in de staat waarin ik nu ben, goed genoegquote:Op zondag 7 juni 2009 23:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb wel andere methodes, denk alleen niet dat je dat oprijs stelt
Gelukkig, scheelt weer ritje Enschedequote:Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon in de staat waarin ik nu ben, goed genoeg
Neh, vind de smaak niet lekker en het effect niet zo.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neh, vind de smaak niet lekker en het effect niet zo.
Maar smaken verschillen!
Hash maakt me suf, van wiet word ik vaak... nou ja, singles-reeks-gerelateerd zeg maarquote:Op zondag 7 juni 2009 23:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neh, vind de smaak niet lekker en het effect niet zo.
Maar smaken verschillen!
En mij een heleboel afleidingquote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gelukkig, scheelt weer ritje Enschede
Hasj moet je dan ook puur gebruiken!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hash maakt me suf, van wiet word ik vaak... nou ja, singles-reeks-gerelateerd zeg maar.
Net of ik voor afleiding kan zorgenquote:
Which means?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hash maakt me suf, van wiet word ik vaak... nou ja, singles-reeks-gerelateerd zeg maar.
Ik had gehoopt dat dat wel duidelijk zou zijnquote:
Als ik iets wel niet van de singlesreeks wordt is het dat wel, uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat dat wel duidelijk zou zijn.
Geil, hitsig, opgewonden.... etc etc.
Nee, ik word het er ook niet van, maar het is nogal gerelateerd aan deze reeks zeg maarquote:Op zondag 7 juni 2009 23:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik iets wel niet van de singlesreeks wordt is het dat wel, uitzonderingen daargelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |