Ik herken het meisquote:
Ik pak je gewoon vol op je bek danquote:Op zondag 7 juni 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zou zeker weten dat je jouw voormalig lief ziet, de kans dat ik de mijne toevallig tegenkom lijkt me heel klein. En als dat zo zou zijn dan weet ik niet hoe ik reageer.
quote:
Zenuwen waarvoor?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Heb nu gewoon echt buikpijn van de zenuwen. En ik moet nog 2 dagen. Niet leuk.
Zou ze leuk vindenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Je mag hem hebben hoor..quote:
Beter je focus op andere dingen, proberen te legen, dagen vliegen dan voorbijquote:Op zondag 7 juni 2009 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Relax. Probeer ergens aan te denken.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Dan is het een afleidingsmanouvrequote:Op zondag 7 juni 2009 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Like he f*cking cares.Althans, verwacht van niet. Enigszins verbaast.
Dat mag je wel doen met HH en nouk enzoquote:
Grijpje kansquote:
En ik maar denken dat je me wel wou delen met je vriendinnenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag je wel doen met HH en nouk enzo
Ik wil met jou bitchfighten. Kijken of je ook boven op me gaat zitten en lachen als ik je pijn doe.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat mag je wel doen met HH en nouk enzo
Dan is het goedquote:
Kort gezegd 2e date met iemand die ik al 6 maanden leuk vind (en wederzijds, of niet, of wel - hij weet het geloof ik ook niet meer). Halfjaar niet gezien omdat hij in het buitenland zit voor zijn werk en nu een weekje in NL is.quote:
quote:
Niet? Tegenvaller! Bijtenquote:
Da's het hele probleem. Ik denk teveel. Ik denk altijd. En overal. Over alles.quote:
Sorry..quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef getl0st het volgende:
En ik maar denken dat je me wel wou delen met je vriendinnen
Dat hoeven we niet perse om een kerel te doen hoor.. kan ook gewoonquote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
Ik wil met jou bitchfighten. Kijken of je ook boven op me gaat zitten en lachen als ik je pijn doe.
I wish meis, I wish...quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Weet iemand misschien een knopje waarmee je je gevoel en alles wat daarmee gepaard gaat uit kunt zetten?
Dan kan ik de spanning begrijpenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kort gezegd 2e date met iemand die ik al 6 maanden leuk vind (en wederzijds, of niet, of wel - hij weet het geloof ik ook niet meer). Halfjaar niet gezien omdat hij in het buitenland zit voor zijn werk en nu een weekje in NL is.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Weet iemand misschien een knopje waarmee je je gevoel en alles wat daarmee gepaard gaat uit kunt zetten?
Ja maar bitchfighten is niet compleet als het niet om een man gaat.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry..
[..]
Dat hoeven we niet perse om een kerel te doen hoor.. kan ook gewoon
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry..
[..]
Zoals ik al zei: Bitchfightquote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry..
[..]
Dan maar eerst een leuke man vindenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:27 schreef vencodark het volgende:
Ja maar bitchfighten is niet compleet als het niet om een man gaat.
daarom ga ik het ook even met voormalig lief wil overleggen voor ik toe zeg te komenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zou zeker weten dat je jouw voormalig lief ziet, de kans dat ik de mijne toevallig tegenkom lijkt me heel klein. En als dat zo zou zijn dan weet ik niet hoe ik reageer.
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Hij gaat hoe dan ook terug naar het buitenland, aangezien hij hier maar een weekje is? Hoe wil je dat hij je ziet? Relaxed of volledig opgefokt omdat je zo zenuwachtig bent? Niet echt aantrekkelijk, I tell ya. Dus, chill.. Het ergste dat kan gebeuren, gebeurt niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Lotusss het volgende:
Kort gezegd 2e date met iemand die ik al 6 maanden leuk vind (en wederzijds, of niet, of wel - hij weet het geloof ik ook niet meer). Halfjaar niet gezien omdat hij in het buitenland zit voor zijn werk en nu een weekje in NL is.
Das verdomde jammerquote:
Dat ik iets voor iemand begin te voelen, terwijl ik dat helemaal niet wil enzoquote:Op zondag 7 juni 2009 20:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar zeg het is wat zit je dwars
Dan heb je bij deze gewonnenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahja, je wilt niet bitchfighten om Getl0st.
hoiquote:
Nopquote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef vencodark het volgende:
Ahja, je wilt niet bitchfighten om Getl0st.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |