Waarom zou je het zelf doen. De huisarts is teveel moeite?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef KudFokker het volgende:
Het was ook gewoon helemaal steriel met pure alcohol en zo'n echt operatie mesje en een tangetje
Het bloedde alleen zo erg omdat dat plekje zelf al veel bloed 'opgezogen' had
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef KudFokker het volgende:
Het was ook gewoon helemaal steriel met pure alcohol en zo'n echt operatie mesje en een tangetje
Het bloedde alleen zo erg omdat dat plekje zelf al veel bloed 'opgezogen' had
Superwomen dusquote:
hebt ie jou ook niet voor nodig kan ie zelf welquote:
sterkte!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bedankt ze zullen ook wel wat gewent zijn op een begraafplaats rond deze tijd van het jaar spookt er gewoon van alles door me hoofd ma tanja sebas gewoon weer een rot tijd
Bekent , maar dan tegen m'n pc als hij weer eens niet mee wil werken.. of dat wrak van een kever ,,,quote:Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als ik, bij gebrek aan een partner, weer eens tegen mn hond of kat zit te lullen
Dat gebeurt niet snel hoorquote:
Hoi KZquote:
Ja, die hebben bijna nooit tijdquote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waarom zou je het zelf doen. De huisarts is teveel moeite?
Mja gevoelens zijn echtquote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In elk geval een tijdelijk oplossing... Ik weet gewoon even niet wat ik er mee moet, ik weet namelijk dat ik me hoe dan ook kut ga voelen. Als de persoon in kwestie me niet wil ga ik me kut voelen. Maar als de persoon in kwestie me wél wil ga ik me ook kut voelen omdat ik dan onwijs onzeker ben enzo
Ik heb er een , werkt jammer genoeg maar een paar seconde.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Weet iemand misschien een knopje waarmee je je gevoel en alles wat daarmee gepaard gaat uit kunt zetten?
quote:
je riep mij half?quote:
Wacht maar tot dat het gaat ontsteken.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, die hebben bijna nooit tijd
En waarom helemaal naar de huisarts als mijn pa het ook kan ?
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef fraggie1975 het volgende:
[..]
Ik heb er een , werkt jammer genoeg maar een paar seconde.
..ow wacht , da's een trek schakelaar..
Koequote:
En waarom zou dat niet gebeuren als ik bij de huisarts langs zou gaanquote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat het gaat ontsteken.
Hm...ontstoken plekjes.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat het gaat ontsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |