Het zijn pubers die het afgekort schrijven. Alsof zij de betekenis van ik hou van je weten.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:34 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
Hoe betekenis vol is ik hou van je tegenwoordig nog, als we het moeten afkorten omdat we zoooveel van iemand houden dat we te lui zijn om het vol uit te schrijven?
Daarin ben ik het niet met je eens. Veel stelletjes zijn écht verliefd en hebben op die leeftijd soms een relatie van 2 jaar. Dan neem ik aan dat je toch echt van iemand houdt.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:36 schreef Sidelya het volgende:
[..]
Het zijn pubers die het afgekort schrijven. Alsof zij de betekenis van ik hou van je weten.
Nee.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:39 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
Daarin ben ik het niet met je eens. Veel stelletjes zijn écht verliefd en hebben op die leeftijd soms een relatie van 2 jaar. Dan neem ik aan dat je toch echt van iemand houdt.
zekers.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
NIETTEBREKEN
'Wie ons breekt, breken wij.'
Vind ik nog een veel debielere uitspraak
hahaha, dat is zo belachelijkquote:Op zondag 7 juni 2009 19:45 schreef Opperkwal het volgende:
Of mensen die na 2 dagen de datum van het begin van hun relatie in hun naam zetten, sowieso mensen die datums in hun naam zetten.
Nee die vind ik ook het grappigstquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |