We komen toch naar jou toequote:
haha daar heb ik geen idee van.. afgelopen vrijdag kon ik niet.. dus voor aankomende maar afgesprokenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Toch even in de OP zetten dan
of ze zijn bang dat er ook hele stomme mensen komen, haha
dat hoeft ook niet, we hebben een traditie van slechte films kijkenquote:
Haha okequote:Op zondag 7 juni 2009 19:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
haha daar heb ik geen idee van.. afgelopen vrijdag kon ik niet.. dus voor aankomende maar afgesproken
Ja maar, maar, maar, ik woon helemaal nie in Rotterdam, en als jullie komen klussen, ik weet nog steeds niet of en wanneer ik een ander huis heb hoor!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
We komen toch naar jou toe*silly girl
jij bent leuk..........ik weet de weg ook hier niet! hihihi je bent niet de enige...........ik vroeg ook hoe je moest quoten..........toen vroeg ik ook of ik dom was hihiquote:Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef brunette82 het volgende:
[..]
nou ga ik ws een domme vraag stellen, maar waar staat dat dan
Maar ik heb gelukkig een hele hoop geduldquote:
quote:
The happening?quote:
Nee hoor, het staat alleen niet in de op.quote:
Goed zoquote:Op zondag 7 juni 2009 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, toen heeft hij wel even een hele duidelijke preek van mij gekregen
Openings Post, eerste post met infoquote:
oooow * Jannuk zakt weer terug in bankhangmodusquote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef kwaakvaak het volgende:
het is volgens mij ook zo'n spontaan dingetje tussen wat mensen onderling.
OpeningsPost.quote:
Niet veel..quote:
Ik vond die film met die rode kruizen best wel matig egenlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beetje raar einde alleen... Niet het beste werk van smahalalalaayan.
alleen niemand weet eigenlijk precies waarom, beetje rare afsluiterquote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet veel..
halfbearad is even niet meer onder ons.. dat was het wel
Maar je leert het al aardigquote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
jij bent leuk..........ik weet de weg ook hier niet! hihihi je bent niet de enige...........ik vroeg ook hoe je moest quoten..........toen vroeg ik ook of ik dom was hihi
Goed zoquote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maar ik heb gelukkig een hele hoop geduld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |