Haha okequote:Op zondag 7 juni 2009 19:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
haha daar heb ik geen idee van.. afgelopen vrijdag kon ik niet.. dus voor aankomende maar afgesproken
Ja maar, maar, maar, ik woon helemaal nie in Rotterdam, en als jullie komen klussen, ik weet nog steeds niet of en wanneer ik een ander huis heb hoor!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
We komen toch naar jou toe*silly girl
jij bent leuk..........ik weet de weg ook hier niet! hihihi je bent niet de enige...........ik vroeg ook hoe je moest quoten..........toen vroeg ik ook of ik dom was hihiquote:Op zondag 7 juni 2009 19:32 schreef brunette82 het volgende:
[..]
nou ga ik ws een domme vraag stellen, maar waar staat dat dan
Maar ik heb gelukkig een hele hoop geduldquote:
quote:
The happening?quote:
Nee hoor, het staat alleen niet in de op.quote:
Goed zoquote:Op zondag 7 juni 2009 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, toen heeft hij wel even een hele duidelijke preek van mij gekregen
Openings Post, eerste post met infoquote:
oooow * Jannuk zakt weer terug in bankhangmodusquote:Op zondag 7 juni 2009 19:38 schreef kwaakvaak het volgende:
het is volgens mij ook zo'n spontaan dingetje tussen wat mensen onderling.
OpeningsPost.quote:
Niet veel..quote:
Ik vond die film met die rode kruizen best wel matig egenlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beetje raar einde alleen... Niet het beste werk van smahalalalaayan.
alleen niemand weet eigenlijk precies waarom, beetje rare afsluiterquote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet veel..
halfbearad is even niet meer onder ons.. dat was het wel
Maar je leert het al aardigquote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
jij bent leuk..........ik weet de weg ook hier niet! hihihi je bent niet de enige...........ik vroeg ook hoe je moest quoten..........toen vroeg ik ook of ik dom was hihi
Goed zoquote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maar ik heb gelukkig een hele hoop geduld
Ja, heb alleen maar een klein stukje gegeten, mn hond ook een stukje en de andere helft gaat morgen ff in de ovenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Nee hoor, het staat alleen niet in de op.
Goede avond
Was de pizza lekker?
Welke film?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb zin om vanavond lekker bank te hangen en een film te kijkenwie doet er mee?
ik vond die film met dat meisje in het water helemaal vaag, op het laatst veranderd ze in een vogel en is ze weg.. geen idee wat nu precies het verhaal was.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond die film met die rode kruizen best wel matig egenlijk
Zolang het op mijn bank is, heb ik er geen probleem meequote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ook nog niet wie er allemaal bij zijn naastquote:Op zondag 7 juni 2009 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke voor iedereen dan:
Volgende week vrijdag of zaterdag in een kroegje in R'dam..
Meer is er nog niet bekend
Ahja, dat had ik wel ff gelezen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet veel..
halfbearad is even niet meer onder ons.. dat was het wel
Dacht dat dat kleinschalig zou zijn eigenlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke voor iedereen dan:
Ik doe wel mee op afstand.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Lekker dan, kan ik weer nietquote:Op zondag 7 juni 2009 19:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke voor iedereen dan:
Morgen weer pizza.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:43 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ja, heb alleen maar een klein stukje gegeten, mn hond ook een stukje en de andere helft gaat morgen ff in de oven
Heb nog wel een stukkie bank over hoor, zolang het bij bank hangen blijftquote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is het ook nogquote:Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat dat kleinschalig zou zijn eigenlijk.
ik misschien maar dat hangt beetje van het moment af en of het een goed idee is dat ik komquote:Op zondag 7 juni 2009 19:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ook nog niet wie er allemaal bij zijn naast
Cue, murm, kingsmob en ik??
Dacht ik ook.. ben jij er ook bij?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat dat kleinschalig zou zijn eigenlijk.
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik misschien maar dat hangt beetje van het moment af en of het een goed idee is dat ik kom
Nee, die vogel nam haar mee terug naar haar wereld o.i.d.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik vond die film met dat meisje in het water helemaal vaag, op het laatst veranderd ze in een vogel en is ze weg.. geen idee wat nu precies het verhaal was.
Ga je spontaan naar iemand toe fietsen? cool....quote:Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen idee nog.. waar heb je zin in? en waar moet ik naartoe fietsen?
aha... zoiets dus... vond het maar een rare film dat wel...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, die vogel nam haar mee terug naar haar wereld o.i.d.
Hij is aan het vissen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ga je spontaan naar iemand toe fietsen? cool....
ik zat me van de week ook al af te vragen hoe het daarmee ging eigenlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 19:43 schreef mrbox het volgende:
Heeft iemand nog dat meisje eigenlijk gesproken die weer opgenomen zou worden voor een paar weken ? Was ook pas nieuw toen.
Apaloosa schijnt ook wel goed te zijn. Zelf heb ik die nog niet gezien.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha... zoiets dus... vond het maar een rare film dat wel...
Vorige week eindelijk 3:10 to Yuma gekeken, damn... goeie western zeg.. zo zijn ze lang niet meer gemaakt imho.
Klinkt gezellig misschien kom ik wel.quote:
Weet ik niet. Krijg beetje het beeld dat het vooral kleinschalig moest zijn.quote:
En,ik maar denken, die bedoelt het virtueel..quote:Op zondag 7 juni 2009 19:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ga je spontaan naar iemand toe fietsen? cool....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |