Uitbrakdag. Filmpje gekeken, beetje PS3 gespeeld.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:00 schreef brunette82 het volgende:
wat een klote zondag zeg..met het weer..
hebben jullie nog wat leuks gedaan of was het weer een boring zondag?
Kijk, dat noem ik nou een relaxed zondagquote:Op zondag 7 juni 2009 19:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Uitbrakdag. Filmpje gekeken, beetje PS3 gespeeld.
Nu een gigantisch bord met eten.
De trein had geen vertragingquote:
je hebt het of je hebt het nietquote:Op zondag 7 juni 2009 19:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
gek genoeg heb je het nu al twee keer voor elkaar gekregen om het topic te doen vertragen
verder ben je wel aardig
dat was ook eigenlijk een foutjequote:
Heb er zelden last vanquote:
Was het wel goed weer in Utrecht dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben net nog even lekker aan het wakeboarden geweest, uitgebrakt en terras gehangen, ging prima!
Alles goed?quote:
Niet om een of ander maar zie geen fotoboek bij jou,ben je zo'n anoniempjequote:Op zondag 7 juni 2009 19:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nou een relaxed zondag
neuh, maar op/in het water heb je geen last van de regen, en daarna nog prima onder een parasol op het terras gehangen.. heerlijk!quote:
lekker relaxtquote:
er komen er steeds meerquote:Op zondag 7 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet om een of ander maar zie geen fotoboek bij jou,ben je zo'n anoniempje
Mevrouw nog wel. Ik voel me oud.quote:
Dat is valsspelenquote:
Jah hier ookquote:
Ach, the usual thing..was te vroeg wakker, en maar eens opgeruimd, schoongemaakt, kreeg visite, en toen maar op fok gaan kijken, en nog steedsquote:Op zondag 7 juni 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat was ook eigenlijk een foutjeben echt rete brak eigenlijk
maar puik weekend gehad
en jij dan? nog iets gedaan of ga je nog iets doen?
quote:
Zondagen vind ik juistquote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ach, the usual thing..was te vroeg wakker, en maar eens opgeruimd, schoongemaakt, kreeg visite, en toen maar op fok gaan kijken, en nog steeds![]()
er is maar 1 dag in de week dat 10 keer niks is, en dat is zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |