Als ik het wist , dan was ik daar ook.quote:
Het zit wel diep bij jou.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee Q. Dat is een hoax. Er zijn uitzonderingen. Iets met korte pittige vlotte kapsels.
Jij bent er toch. hebben we ons handen vol aanquote:
ik ben er nogquote:
Goede avondquote:
Hoiquote:
Ik voel mij net zoals het weer.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:00 schreef brunette82 het volgende:
wat een klote zondag zeg..met het weer..
hebben jullie nog wat leuks gedaan of was het weer een boring zondag?
The hangover gezien vandaagquote:Op zondag 7 juni 2009 19:00 schreef brunette82 het volgende:
quote:
Tuin feestje overleefd ?quote:
ben net nog even lekker aan het wakeboarden geweest, uitgebrakt en terras gehangen, ging prima!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:00 schreef brunette82 het volgende:
ben je bang van me?quote:
Takes one to know onequote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben net nog even lekker aan het wakeboarden geweest, uitgebrakt en terras gehangen, ging prima!
thuis?quote:
gek genoeg heb je het nu al twee keer voor elkaar gekregen om het topic te doen vertragenquote:
Uitbrakdag. Filmpje gekeken, beetje PS3 gespeeld.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:00 schreef brunette82 het volgende:
Kijk, dat noem ik nou een relaxed zondagquote:Op zondag 7 juni 2009 19:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Uitbrakdag. Filmpje gekeken, beetje PS3 gespeeld.
Nu een gigantisch bord met eten.
De trein had geen vertragingquote:
je hebt het of je hebt het nietquote:Op zondag 7 juni 2009 19:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
gek genoeg heb je het nu al twee keer voor elkaar gekregen om het topic te doen vertragen
verder ben je wel aardig
dat was ook eigenlijk een foutjequote:
Heb er zelden last vanquote:
Was het wel goed weer in Utrecht dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben net nog even lekker aan het wakeboarden geweest, uitgebrakt en terras gehangen, ging prima!
Alles goed?quote:
Niet om een of ander maar zie geen fotoboek bij jou,ben je zo'n anoniempjequote:Op zondag 7 juni 2009 19:05 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nou een relaxed zondag
neuh, maar op/in het water heb je geen last van de regen, en daarna nog prima onder een parasol op het terras gehangen.. heerlijk!quote:
lekker relaxtquote:
er komen er steeds meerquote:Op zondag 7 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet om een of ander maar zie geen fotoboek bij jou,ben je zo'n anoniempje
Mevrouw nog wel. Ik voel me oud.quote:
Dat is valsspelenquote:
Jah hier ookquote:
Ach, the usual thing..was te vroeg wakker, en maar eens opgeruimd, schoongemaakt, kreeg visite, en toen maar op fok gaan kijken, en nog steedsquote:Op zondag 7 juni 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat was ook eigenlijk een foutjeben echt rete brak eigenlijk
maar puik weekend gehad
en jij dan? nog iets gedaan of ga je nog iets doen?
quote:
Zondagen vind ik juistquote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ach, the usual thing..was te vroeg wakker, en maar eens opgeruimd, schoongemaakt, kreeg visite, en toen maar op fok gaan kijken, en nog steeds![]()
er is maar 1 dag in de week dat 10 keer niks is, en dat is zondag
Met een wetsuit is het wel goed uit te houden. Heb ooit een keer met m,n oude buurjongens gesurft terwijl het pijpenstelen regende, niemand op de plas behalve wij.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, maar op/in het water heb je geen last van de regen, en daarna nog prima onder een parasol op het terras gehangen.. heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |