True, gebruik het als radio (geluid aan, via surround, tv uit)quote:
\Het geluid op jouw tv werkt als de tv uit staat?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
True, gebruik het als radio (geluid aan, via surround, tv uit)
Wat verwacht je dan in dit topic?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:37 schreef Sidelya het volgende:
[..]
[..]
[..]
Blijf eens weg met zulke reacties.
digi tv, decoder enzoquote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef Rasher het volgende:
[..]
\Het geluid op jouw tv werkt als de tv uit staat?
Ja,quote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef Rasher het volgende:
[..]
\Het geluid op jouw tv werkt als de tv uit staat?
Dat dus. En decoder aan surround.quote:
I am scared that I won't find a thingquote:Op zondag 7 juni 2009 16:40 schreef Daniane het volgende:
Dat is wel faal ja...
maar wel mooi liedje.
But Iquote:Op zondag 7 juni 2009 16:50 schreef classpc het volgende:
[..]
I am scared that I won't find a thing
and afraid that I turn out to be alone
Stel je voor dat het figuurlijk was... Dat had meteen de geloofwaardigheid van dit topic aangetast...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef delano.888 het volgende:
2x hetzelfde nummer, in letterlijk 10 minuten
Waarom zou je dat doen, TMF als radio gebruiken? Je blijft graag op de hoogte van de nieuwste Jamba aanbiedingen?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
True, gebruik het als radio (geluid aan, via surround, tv uit)
Omdat dat de enige zender is die de muziek uitzend die ik graag luister, en de meeste radiozenders daar ernstig op achterlopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, TMF als radio gebruiken? Je blijft graag op de hoogte van de nieuwste Jamba aanbiedingen?
Ik dacht dat 538 de TMF van de radio was?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat dat de enige zender is die de muziek uitzend die ik graag luister, en de meeste radiozenders daar ernstig op achterlopen.
Zozo, ik zie TMF nog heul lang nie Peter Fox met Haus Am See uitzenden, of de opvolger van Green Day's Know Your Enemy die toevallig deze week 3FM megahit is.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat dat de enige zender is die de muziek uitzend die ik graag luister, en de meeste radiozenders daar ernstig op achterlopen.
Toch loopt die qua nieuwe nummers erg achter. Daar is "pokerface" nogsteeds een heel hoge hit, tmf is ondertussen bijna klaar met "lovegames".quote:Op zondag 7 juni 2009 17:00 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik dacht dat 538 de TMF van de radio was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |