Ik ga toch liever voor de zak... Al is het alleen al voor het verassingseffectquote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig die zak over je hoofd... Jij pakt haar toch meteen één met je verbale vaardigheden?
te lief zijn kan nietquote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk, daarom loop ik hier nog rond. Ik ben té lief.
Na zoenen wil ik altijd seksquote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef mrbox het volgende:
Al dat geneuzel over sex ...Heeft dan niemand gewoon zin om lekker te zoenen. Ik wel iig
Ik zal al genoegen nemen met een knuffel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef mrbox het volgende:
Al dat geneuzel over sex ...Heeft dan niemand gewoon zin om lekker te zoenen. Ik wel iig
zoenen?quote:
Alsjeblieftquote:
Ik weet ook beter en juist daarom stel ik het voor...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
@ Air: je bent bekend met mijn verbale vaardigheden, dus je zou beter moeten weten
Wat betreft zie zak, die past ook wel beter bij je karakterquote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de zak... Al is het alleen al voor het verassingseffect
Last kan ik het inderdaad niet noemenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mensen last van denk ik.
Voor zover je het last kan noemen.
Welke vraag?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Last kan ik het inderdaad niet noemen
en ik heb nog geen antwoord op mijn vraag
Ik ervoor al!quote:
of je wil knuffelen, wel scherp blijven he?quote:
Ik ook!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef mrbox het volgende:
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of je wil knuffelen, wel scherp blijven he?.
Mijn scherpheid is indd. tot een dieptepunt gezakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of je wil knuffelen, wel scherp blijven he?.
Ik laat de kwaliteit van de sex gewoon niet alleen afhangen van de ander.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:11 schreef heksehiel het volgende:
Daar ben je ook een man voor. Ik test het eerst liever even
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn scherpheid is indd. tot een dieptepunt gezakt.
Maar ik wil wel knuffelen hoor.![]()
Topquote:
Jij hebt net gewoon je kans afgeslagen en daarmee ook je recht tot miepenquote:
Ik wel, want twee passieve mensen in 1 bed schiet niet opquote:Op zondag 7 juni 2009 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat de kwaliteit van de sex gewoon niet alleen afhangen van de ander.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wel, want twee passieve mensen in 1 bed schiet niet op
Ik snap werkelijk niet waar die onaardigheid opeens vandaan komtquote:Op zondag 7 juni 2009 16:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat betreft zie zak, die past ook wel beter bij je karakterKon 'm niet laten liggen
story of my life dude... story of my life...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Top![]()
![]()
[..]
Jij hebt net gewoon je kans afgeslagen en daarmee ook je recht tot miepen
Venco, ben je al klaar met studie-opdrachten? Want ik denk dat je zo een adres per PM kan verwachtenquote:
hou eens op met dat sikkeneuren!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
story of my life dude... story of my life...
Nee, ik moet nog 1 bedenken en 1 schrijven.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Venco, ben je al klaar met studie-opdrachten? Want ik denk dat je zo een adres per PM kan verwachten
ik hou er vanquote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
maar nu wil je met mij knuffelen en met cue zoenen. Je wilt ook alles!
Wanneer moet je die opdrachten inleveren?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog 1 bedenken en 1 schrijven.
Beetje tegengas kun je toch wel hebben? Jij was toch degene die houdt van spelletjes en zegt dat je dingen niet te serieus moet nemen? *geeft aai over bol*quote:Op zondag 7 juni 2009 16:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waar die onaardigheid opeens vandaan komt.
negatieve energie is ook energie toch??quote:
Oja, sorry dat ik me gedroeg als een mietjequote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje tegengas kun je toch wel hebben? Jij was toch degene die houdt van spelletjes en zegt dat je dingen niet te serieus moet nemen? *geeft aai over bol*
Fijn je bent er weerquote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja, sorry dat ik me gedroeg als een mietje
12e.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer moet je die opdrachten inleveren?
Ja en min en min is toch plusquote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
negatieve energie is ook energie toch??
Tijd zat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |