Nope, ben maar al te blij dat ik niet erop hoef te letten of ik teveel verdien.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TS is gefrustreerd omdat hij geen student is?
Nahja, iig 1 gelukkig vooruitzicht voor jou. Dat zal nooit veranderen in jouw geval.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nope, ben maar al te blij dat ik niet erop hoef te letten of ik teveel verdien.
Helemaal niet! Ik ken iemand die niet lui is maar hij krijgt ook stufi.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef Rensjebree het volgende:
afschaffen die stufi!
die gasten die stufi hebben zijn luie varkens !
Intelligentiequote:
Heeft ook zo veel met elkaar te maken hequote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Intelligentieals je nog moet leren ben je heus niet intelligent hoor.
Te dom om stufi aan te vragen?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:39 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso studiefinanciering, ik heb nooit 1 cent ontvangen van die figuren. Heb m`n hele schooltijd gewoon gewerkt en m`n eigen centen verdiend. Moet iedereen maar eens doen.
Ik ga niet meer naar school schat, en toen ik er nog enigzins recht op had was mn maandsalaris er te hoog voor.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Te dom om stufi aan te vragen?
Ging je maar een keer ja, je kunt het wel gebruiken zo te zien.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar school schat, en toen ik er nog enigzins recht op had was mn maandsalaris er te hoog voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, op een gegeven moment ben je écht uitgeleerd...quote:Op zondag 7 juni 2009 14:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Intelligentieals je nog moet leren ben je heus niet intelligent hoor.
Dan ben je dus gewoon domquote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar school schat, en toen ik er nog enigzins recht op had was mn maandsalaris er te hoog voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |