neequote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo populair?
Gebruik je Axe?
Ik word er jaloers van.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan is de overwinningsroes juist des te beter
aha, de valse bescheidenheidtaktiek, netjesquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom?nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik word gewoon zo makkelijk stapelgek van haarquote:Op zondag 7 juni 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou dan is het goed zoVolgende keer nog een poging, geen zin om je nu druk te maken om wat je wel of niet hebt gedaan..
Joh, net of ik dat allemaal nog volg.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
Iemand die zo omgaat met vrouwen een schatje noemenkom op zeg
Je hebt me door.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
aha, de valse bescheidenheidtaktiek, netjes.
Ok nu ga ik me er wel mee bemoeienquote:Op zondag 7 juni 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Iemand die zo omgaat met vrouwen een schatje noemenkom op zeg
Gewoon proberenquote:
Overleefd die nooitquote:
Toch even een stapje terug doen en gewoon afwachten wat er de volgende keer gebeurt. Dat je haar nu heb afgewezen is waarschijnlijk een schrik reactie geweest.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik word gewoon zo makkelijk stapelgek van haar
Ze is gewoon zo leuk, lief, spontaan, grappig & knap
quote:
Wat maakt hem dan in jouw ogen zo'n schatje ?quote:
Als jij ook mee doet dan ben je nummer 7quote:
6 vrouwen die om hem vechten!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
6 wat?
ik kom meteen naar HH hoor als jullie dat maar weten
Een paar kennissen , en leuk gedanst en gepraat met 2 erg verleidelijke dames. Misschien dat ik ze nog een keer zie , aangezien de ene me uitnodigde om langs te komen in hun "stamkroeg"quote:
Laat het gaan, KFquote:Op zondag 7 juni 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
Ok nu ga ik me er wel mee bemoeien![]()
Hoezo ga ik 'zo' met vrouwen om ?
Ik gebruik toch niemand en ben toch tegen iedereen eerlijk !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |