Kut, zij is ouderquote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoor dat Murm dan ook mee wil doen
Nou dan is het goed zoquote:Op zondag 7 juni 2009 13:49 schreef KudFokker het volgende:
Ja en daarom vond ik het zo vreemd dat ze nu naar mij toe kwam
Maar ze zat met een of andere gozer even wat te drinken en ze zag er heel verveeld uit en keek mij de hele tijd aan en toen maakte ik een gaap beweging:en moest ze lachen
Toen naar haar toegelopen en haar hand gepakt om te dansen
Toen de cha cha gedaan
Ze smsde nog dat ze het dansen heel leuk vond
aiai ziekjes das minderquote:Op zondag 7 juni 2009 13:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohwww beter meidvertel vertel...... hihi
ja hier zn gangetje hoor.. beetje ziekjes hier
Goeie reclame voor in de AT ookquote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onthoud die ff voor het volgende topic.
Soms zijn het net mannen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef ThE_ED het volgende:
Zo de dames kunnen zich weer nauwelijks inhouden hier zien we wel
Dusssssssssssssssssssssssssssssquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aiai ziekjes das minder
ben gister gaan stappen met een vriendin en een vriend en zo'n ontiegelijke ego boostS gehad, de hele dag al eigenlijk.
overdag 3 verschillende mensen die me vertelde dat ik er zo goed uitzag en met stappen zo ontiegelijk veel aand8 gehad
en van zo'n cutie jonkies he![]()
die allemaal van hun geloof vielen als ik vertelde hoe oud ik was gheghe moest zelfs mijn rijbewijs een paar keer laten zien gheghe
ik kan er wel weer even tegen, ik ben mooi ik ben geweldig ik ben lekker ik ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ga me er niet mee bemoeienquote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben jij zo desperate geworden ondertussenno offence KF
Dan is de overwinningsroes juist des te beterquote:Op zondag 7 juni 2009 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is 5.Enne te grote concurrentie is niet goed.
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aiai ziekjes das minder
ben gister gaan stappen met een vriendin en een vriend en zo'n ontiegelijke ego boostS gehad, de hele dag al eigenlijk.
overdag 3 verschillende mensen die me vertelde dat ik er zo goed uitzag en met stappen zo ontiegelijk veel aand8 gehad
en van zo'n cutie jonkies he![]()
die allemaal van hun geloof vielen als ik vertelde hoe oud ik was gheghe moest zelfs mijn rijbewijs een paar keer laten zien gheghe
ik kan er wel weer even tegen, ik ben mooi ik ben geweldig ik ben lekker ik ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dan pik ik jouw plekje wel in cuequote:
Even verbeterdquote:
checkquote:Op zondag 7 juni 2009 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat probeer ik ff te voorkomen.![]()
een enorm bed iig
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die zo omgaat met vrouwen een schatje noemenquote:
Ik ga voor Inglorious Bastards met Bradquote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ziet er errug tof uit!!! Lekkere mannen ook
Alsof ik van jullie 4 kan winnen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan is de overwinningsroes juist des te beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |