quote:Op zondag 7 juni 2009 13:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
6 wat?
ik kom meteen naar HH hoor als jullie dat maar weten
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Een paar kennissen , en leuk gedanst en gepraat met 2 erg verleidelijke dames. Misschien dat ik ze nog een keer zie , aangezien de ene me uitnodigde om langs te komen in hun "stamkroeg"
7 toch?quote:
Ik telde er 6.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij ook mee doet dan ben je nummer 7
Zijn hele "appearance"quote:Op zondag 7 juni 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
Wat maakt hem dan in jouw ogen zo'n schatje ?
Don't we all.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef getl0st het volgende:
ik word er verlegen van
maar ik zit hier nog steeds alleen![]()
duurt niet lang meer zo te horenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef getl0st het volgende:
ik word er verlegen van
6dames + 1 kerel ,zo allebei gelijkquote:
* noteert 'm op downloadlijstjequote:Op zondag 7 juni 2009 13:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
DE film van het jaar. Brad is geil en Quentin is meester!
Haha, dus jij hebt een + punt (met je toezegging).quote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vecht niet om m hoor heb al toezegging gehad en verder kan ie mij toch niet weerstaan
Als ik straks een rij zie staan zal ik ff zwaaienquote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef getl0st het volgende:
ik word er verlegen van
Jij(venco), Cue, Murm, HH, Nouk, Duim, Caroolquote:
quote:
Ooh Carool was ik ff vergeten ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij(venco), Cue, Murm, HH, Nouk, Duim, Carool
7
Hahaha.. kan jij ze dan ook even van drankjes voorzien? ik denk dat ik dan te druk benquote:Op zondag 7 juni 2009 14:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als ik straks een rij zie staan zal ik ff zwaaien
Ik vind hem ook leuk!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij(venco), Cue, Murm, HH, Nouk, Duim, Carool
7
quote:
Laat ik het zo verwoorden, eerlijk zijn is soms niet genoegquote:Op zondag 7 juni 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok nu ga ik me er wel mee bemoeien![]()
Hoezo ga ik 'zo' met vrouwen om ?
Ik gebruik toch niemand en ben toch tegen iedereen eerlijk !!
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als ik straks een rij zie staan zal ik ff zwaaien
Doe maar thee dan voor ons 'kransje'quote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hahaha.. kan jij ze dan ook even van drankjes voorzien? ik denk dat ik dan te druk ben
lol, nouja, ik kan wel een fles fanta voor ze meenemenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hahaha.. kan jij ze dan ook even van drankjes voorzien? ik denk dat ik dan te druk ben
Het is het waardquote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zeg je nu, straks hangen de vellen er bij
Ander rij, kortere routequote:
Ohw ja ik had jouw plekje "gepikt" hequote:
Opwarmenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kom jij dan ook in de rij ons bezig houden?
Onze flufferquote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kom jij dan ook in de rij ons bezig houden?
Was toch mijn taakquote:
Cue is slimquote:
Gewoon samen doenquote:
Ik had precies hetzelfde idee... Amper geslapen vannacht.. andere dingen te doen..quote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Feitosa het volgende:
Ik snap ff geen zak van waar het over gaat. Zal de brakheid wel wezen.
Slap ouwe hoeren op zondag middagquote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Feitosa het volgende:
Getlost gaat een date zoeken.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Feitosa het volgende:
Was dat weer een "Crazy" avontuur ?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde idee... Amper geslapen vannacht.. andere dingen te doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |