's Avonds een vent, 's morgens lekker uitslapen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef Roi het volgende:
'S AVONDS EEN VENT 'S OCHTENDS EEN VENT!
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef Xebber het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's morgens lekker uitslapen.
Verkapt ik heb iemand een vuist gegeven topicquote:Op zondag 7 juni 2009 12:13 schreef damsco het volgende:
auw, hoofdpijn. pijn in vuist. argh hoofdpijn. kutdag.
alcoholnooit meer ga ik drinken, fuck alcohol
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bacardi![]()
![]()
![]()
![]()
bier
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
auwwwwwwwww
mijn hand is trouwens nu stijf, aan de buitenkant. als ik er op druk steekt het, wat kan het zijn? iemand enig idee? kan nog wel gewoon mijn vingers gebruiken, maar ergens hard in knijpen zit er niet in.quote:
heb ik weerquote:Op zondag 7 juni 2009 18:39 schreef BlueMage het volgende:
Whehe TS heeft iemand geslagen en daarbij z'n hand gekneusd.
Daarom moet je altijd doen net wat ik ook doe, gewoon met bokshandschoenen in da club chillequote:
Waarschijnlijk wou je stoer doen voor je matties en sloeg je in op een raam (of, wat ik zelf heb zien gebeuren, twee marokkanen die het plastic van het busrooster kapot willen slaan. Een slaat zo hard als ie kan en daarna schreeuwt ie het uit, kon het prachtig zien vanaf het balkon)quote:Op zondag 7 juni 2009 18:35 schreef damsco het volgende:
[..]
mijn hand is trouwens nu stijf, aan de buitenkant. als ik er op druk steekt het, wat kan het zijn? iemand enig idee? kan nog wel gewoon mijn vingers gebruiken, maar ergens hard in knijpen zit er niet in.
eerste keer dronken / kater oid ?quote:
neuj, maar zelden dat ik zo naar de klote was. ben ook niet van plan om ooit nog eens dronken te worden.quote:
Quote voor laterquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:46 schreef damsco het volgende:
[..]
neuj, maar zelden dat ik zo naar de klote was. ben ook niet van plan om ooit nog eens dronken te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |