Frisse buitenlucht en beweging zorgt er bij mij juist voor dat ik me minder kut ga voelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:21 schreef TNA het volgende:
[..]
En dan je hoofd voelen bonken bij iedere stapMasochisme, heerlijk.
Bij mij ook, maar ik ga dan liever een stukje lopen dan hardlopenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Frisse buitenlucht en beweging zorgt er bij mij juist voor dat ik me minder kut ga voelen.
2 glazen water is genoeg voor mij. En even al dat bier eruit pissen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:21 schreef Kopbal het volgende:
Liter water drinken, frikadelletje speciaal eten, uurtje hardlopen douchen en een joint doen het meestal voor mij.
ik ga het toch even proberen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef N.icka het volgende:
[..]
Koffie is lekker maar het helpt bij mij niet tegen mijn kater
dan kom je hier voor advies, worden er allemaal dingen gezegt, doe je alsnog iets anders,quote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef damsco het volgende:
[..]
ik ga het toch even proberen.net gedouched en voel me al iets beter. wel gigantisch brak, maar zo kom ik de dag wel door. even doorzetten
Waarom heb je pijn in je vuist als je het licht uit de ogen hebt gezopen gisteren?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:13 schreef damsco het volgende:
auw, hoofdpijn. pijn in vuist. argh hoofdpijn. kutdag.
alcoholnooit meer ga ik drinken, fuck alcohol
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bacardi![]()
![]()
![]()
![]()
bier
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
auwwwwwwwww
Nee dat droogt nog meer uit. Gewoon water.quote:
schijnbaar iets geraakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:12 schreef tisauch het volgende:
[..]
Waarom heb je pijn in je vuist als je het licht uit de ogen hebt gezopen gisteren?
Dat dus...quote:Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef HugoBaas het volgende:
Neem een biertje en het is weg.
Succes gegarandeerd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |