of je spreekt uit totale onwetendheidquote:Op zondag 7 juni 2009 08:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Had je de rekening maar moeten betalen.
quote:Sunday
Sunny
Max: 47°C
Wind: N 8mph
Hum: 10%
Press: 1001mB
Vis: Very good
Sunrise: 05:18
kloptquote:Op zondag 7 juni 2009 08:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
of je spreekt uit totale onwetendheid
Zou TS graag willen dat we vroegen zodat hij kan pimpen met het feit dat hij in het buitenland zit.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:33 schreef DaFan het volgende:
Oh maar TS wat voor pauperland woon jij dat je geen water hebt?!?!
Waarom zou ik daarmee willen pimpen? Het is hier echt niet beter dan in Nederland of zoquote:Op zondag 7 juni 2009 09:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zou TS graag willen dat we vroegen zodat hij kan pimpen met het feit dat hij in het buitenland zit.
Dat was al gebruikt door overige familieleden. Trouwens, ik merkte net dat het water het weer deed zag dat ze inderdaad een lek in de straat hebben gemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:39 schreef Pakspul het volgende:
Je hebt nog paar liter water in de stortbak van je WC zitten als het goed is.
een lek in de straat!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 09:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was al gebruikt door overige familieleden. Trouwens, ik merkte net dat het water het weer deed zag dat ze inderdaad een lek in de straat hebben gemaakt.
Tijd om te douchen
Wakker worden is erg belangrijk voor mij.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:58 schreef gabberklaas het volgende:
Eerst douchen dan sporten en daarna weer douchen?
Als je gaat sporten voordat je lichaam wakker is en onnatuurlijk wakker gemaakt moet worden door water ben je verkeerd bezig - dit heeft een zeer negatieve impact op je vegetatieve systeem!quote:Op zondag 7 juni 2009 09:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wakker worden is erg belangrijk voor mij.
Nu is het alweer een uur of drie gelden dat ik wakker werd, dus dat zal wel mee vallen allemaal.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:00 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Als je gaat sporten voordat je lichaam wakker is en onnatuurlijk wakker gemaakt moet worden door water ben je verkeerd bezig - dit heeft een zeer negatieve impact op je vegetatieve systeem!
dit is empirisch bewezen.
Ik was inderdaad baantjes zwemmen in het zwembad, dat heb je goed geraden. Helaas is het niet gekoeldquote:Op zondag 7 juni 2009 10:13 schreef Heremeteit het volgende:
Anders ga je naar een gekoeld zwembad of hebben ze die niet in Oman?
Dat lijkt me wel ja. Anders loop je overal tegenaan enzo.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wakker worden is erg belangrijk voor mij.
Mijn hele huis met roundhouse kicks kapot schoppen heeft weinig zin denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:19 schreef geelkuikentje het volgende:
Je moet je gewoon afvragen hoe deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
het probleem zou oplossen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |