abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:52:36 #1
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_69783874

Gaat iemand deze spelen? Het is een nieuwe game van Codemasters (in samenwerking met NetDevil), lijkt op EVE. Maar de gameplay schijnt erg te verschillen met EVE. Het wordt P2P.

De releasedatum zou oorspronkelijk 16 juni 2009 zijn, maar naar alle waarschijnlijkheid hebben doorgepushed naar 3 maanden later.

Schijnt wel een leuke game te worden. Het is SCI-FI en je vliegt met een vliegtuig. Er zijn 3 faction aanwezig, zowel PVP en PVE kun je joinen.

Trailer: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-jumpgate-evolution/51066
Info: http://www.gametrailers.com/search.php?s=Jumpgate
Website: http://eu.jumpgateevolution.com/?territory=EnglishUK

Nou, ben benieuwd. Wat denken jullie ervan?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_69784365
Codemasters MMO's
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  zondag 7 juni 2009 @ 00:40:20 #3
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_69784903
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:13 schreef Blackninjadude het volgende:
Codemasters MMO's
De meesten zijn slecht inderdaad, maar deze vind ik zo gek nog niet.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_69792377
Net als bij WoW en andere MMO's zal deze waarschijnlijk falen onder het succes van EVE
  zondag 7 juni 2009 @ 13:40:37 #5
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_69792417
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:38 schreef Dynd het volgende:
Net als bij WoW en andere MMO's zal deze waarschijnlijk falen onder het succes van EVE
Denk je? Had geruchten gehoord dat veel EVE players naar deze zouden gaan. Maar goed; het zal best zijn hoor.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_69792811
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:40 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Denk je? Had geruchten gehoord dat veel EVE players naar deze zouden gaan. Maar goed; het zal best zijn hoor.
Ik denk dat ze het best wel zullen uitproberen maar daarna weer terug gaan (Wow players toen Warhammer uitkwam). De graphics vind ik een beetje mwuah en het is zoals in het interview gezegt wordt ''It's all based on player skill'' dit terwijl het bij de meeste MMO's volgens meer om de tijd gaat die je in het spel stopt dan om je eigen skill. Zo'n action MMO werkt denk ik zelfs niet echt.

Zoals in dat interview uit de OP gezegt wordt:
quote:
''The tricky part is when you make an action game player skill comes into play, and so balancing... uhm, how do you keep it so that someone who is an awesome player vs someone that doesn't really understand how to fly yet. How do you balance all of that, that's the trickiest part of the game.''
  zondag 7 juni 2009 @ 13:56:27 #7
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_69792912
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef Dynd het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het best wel zullen uitproberen maar daarna weer terug gaan (Wow players toen Warhammer uitkwam). De graphics vind ik een beetje mwuah en het is zoals in het interview gezegt wordt ''It's all based on player skill'' dit terwijl het bij de meeste MMO's volgens meer om de tijd gaat die je in het spel stopt dan om je eigen skill. Zo'n action MMO werkt denk ik zelfs niet echt.

[..]

Ja, daar heb je helemaal gelijk in.

Warhammer was inderdaad ook een "fail". Had heel veel slechte dingen over gelezen enzovoort. Veel Warhammer players gingen toen ook weer terug naar WOW.

Maar ja, ik weet niet of dit wat wordt. Ik ga wel eerst even een "trail" doen kijken of er meerdere spelers zijn enzovoort. Heb geen zin om alleen in de ruimte te gaan vliegen. Het zou op zich wel heel vet zijn als er veel EVE players naar toe gingen.

Maare, is EVE nog steeds beetje populated? Of sterft het langzaam af?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_69793158
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:56 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ja, daar heb je helemaal gelijk in.

Warhammer was inderdaad ook een "fail". Had heel veel slechte dingen over gelezen enzovoort. Veel Warhammer players gingen toen ook weer terug naar WOW.

Maar ja, ik weet niet of dit wat wordt. Ik ga wel eerst even een "trail" doen kijken of er meerdere spelers zijn enzovoort. Heb geen zin om alleen in de ruimte te gaan vliegen. Het zou op zich wel heel vet zijn als er veel EVE players naar toe gingen.

Maare, is EVE nog steeds beetje populated? Of sterft het langzaam af?
Steeds meer populated, laatst hadden ze volgens mij zelfs een record van hoogste aantal spelers online, dit lijkt me meer een soort casual version van EVE. Je kan ook niet in een groot ruimteschip vliegen maar je blijft in zo'n kleintje om vage redenen.

Komt er trouwens een trail? En er is toch ook al een beta gaande?
Edit: Net aangemeld voor closed en open beta, we zullen zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dynd op 07-06-2009 14:18:04 ]
  zondag 7 juni 2009 @ 21:45:10 #9
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_69808485
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:03 schreef Dynd het volgende:

[..]

Steeds meer populated, laatst hadden ze volgens mij zelfs een record van hoogste aantal spelers online, dit lijkt me meer een soort casual version van EVE. Je kan ook niet in een groot ruimteschip vliegen maar je blijft in zo'n kleintje om vage redenen.

Komt er trouwens een trail? En er is toch ook al een beta gaande?
Edit: Net aangemeld voor closed en open beta, we zullen zien.
Ja, er is inderdaad een beta gaande. Oh? Ik wist niet dat er nog zoveel players nog online speelden. Ik hoop dat ik straks niet "lonely" vlieg in Jumpgate.

We zullen zien. Wel jammer trouwens dat er weinig vraag naar is. Zo heb ik het gevoel tenminste.

Edit: heb me ook opgegeven voor de open beta.

[ Bericht 2% gewijzigd door CantFazeMe op 07-06-2009 22:20:45 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_93429394
En wanneer is de release nou van deze game? :( Op de site staat al ee pre-order knop.Zijn er mensen die de beta hebben gespeeld? :9
  maandag 28 februari 2011 @ 10:49:26 #11
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_93431679
Eve is toch 'compleet' iets anders. Dit zou meer moeten lijken op freelancer.
En als je die niet kent moet het eens snel gaan spelen :P

Ik kijk er iig al vrij lang naar uit.
Sta ook al 2 jaar in die beta que. Maar nog niks gehoord of gezien ervan
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 28 februari 2011 @ 11:23:06 #12
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93432634
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef Dynd het volgende:

[..]

[..]

:)
Het verschil tussen een MMO (jumpgate) en een MMORPG (WoW/EVE) is het role playing aspect. Daar is het inderdaad belangrijk om meer tijd in het spel door te brengen voor skills etc.
Bij een reguliere MMO komt het meer aan op skills, denk aan een counter-strike of een quake. Iets minder 'massive multiplayer' maar het geeft een juist beeld van de term.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')