De meesten zijn slecht inderdaad, maar deze vind ik zo gek nog niet.quote:
Denk je? Had geruchten gehoord dat veel EVE players naar deze zouden gaan. Maar goed; het zal best zijn hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:38 schreef Dynd het volgende:
Net als bij WoW en andere MMO's zal deze waarschijnlijk falen onder het succes van EVE
Ik denk dat ze het best wel zullen uitproberen maar daarna weer terug gaan (Wow players toen Warhammer uitkwam). De graphics vind ik een beetje mwuah en het is zoals in het interview gezegt wordt ''It's all based on player skill'' dit terwijl het bij de meeste MMO's volgens meer om de tijd gaat die je in het spel stopt dan om je eigen skill. Zo'n action MMO werkt denk ik zelfs niet echt.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Denk je? Had geruchten gehoord dat veel EVE players naar deze zouden gaan. Maar goed; het zal best zijn hoor.
quote:''The tricky part is when you make an action game player skill comes into play, and so balancing... uhm, how do you keep it so that someone who is an awesome player vs someone that doesn't really understand how to fly yet. How do you balance all of that, that's the trickiest part of the game.''
Ja, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het best wel zullen uitproberen maar daarna weer terug gaan (Wow players toen Warhammer uitkwam). De graphics vind ik een beetje mwuah en het is zoals in het interview gezegt wordt ''It's all based on player skill'' dit terwijl het bij de meeste MMO's volgens meer om de tijd gaat die je in het spel stopt dan om je eigen skill. Zo'n action MMO werkt denk ik zelfs niet echt.
Zoals in dat interview uit de OP gezegt wordt:
[..]
Steeds meer populated, laatst hadden ze volgens mij zelfs een record van hoogste aantal spelers online, dit lijkt me meer een soort casual version van EVE. Je kan ook niet in een groot ruimteschip vliegen maar je blijft in zo'n kleintje om vage redenen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja, daar heb je helemaal gelijk in.
Warhammer was inderdaad ook een "fail". Had heel veel slechte dingen over gelezen enzovoort. Veel Warhammer players gingen toen ook weer terug naar WOW.
Maar ja, ik weet niet of dit wat wordt. Ik ga wel eerst even een "trail" doen kijken of er meerdere spelers zijn enzovoort. Heb geen zin om alleen in de ruimte te gaan vliegen. Het zou op zich wel heel vet zijn als er veel EVE players naar toe gingen.
Maare, is EVE nog steeds beetje populated? Of sterft het langzaam af?
Ja, er is inderdaad een beta gaande. Oh? Ik wist niet dat er nog zoveel players nog online speelden. Ik hoop dat ik straks niet "lonely" vlieg in Jumpgate.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:03 schreef Dynd het volgende:
[..]
Steeds meer populated, laatst hadden ze volgens mij zelfs een record van hoogste aantal spelers online, dit lijkt me meer een soort casual version van EVE. Je kan ook niet in een groot ruimteschip vliegen maar je blijft in zo'n kleintje om vage redenen.![]()
Komt er trouwens een trail? En er is toch ook al een beta gaande?
Edit: Net aangemeld voor closed en open beta, we zullen zien.
Het verschil tussen een MMO (jumpgate) en een MMORPG (WoW/EVE) is het role playing aspect. Daar is het inderdaad belangrijk om meer tijd in het spel door te brengen voor skills etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het best wel zullen uitproberen maar daarna weer terug gaan (Wow players toen Warhammer uitkwam). De graphics vind ik een beetje mwuah en het is zoals in het interview gezegt wordt ''It's all based on player skill'' dit terwijl het bij de meeste MMO's volgens meer om de tijd gaat die je in het spel stopt dan om je eigen skill. Zo'n action MMO werkt denk ik zelfs niet echt.
Zoals in dat interview uit de OP gezegt wordt:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |