Moeten wij dan ook als die rimboemensen hier zijn en een bak friet krijgen die ze niet lusten, boos worden als ze die aan de duiven voeren.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Of toen een hond geslacht zou gaan worden (want dat is een onrein dier) en dat een paar van die westerse meiden stiekem vlees aan een hond gaven.
het was een echt zware belediging voor die Rimboemensen, om kostbaar klaargemaakt vlees aan een onrein beest als een hond te geven.
Ik vind, je moet die rimboemensen respecteren in hun zaken en niet zulke streken uithalen.
uuhuquote:Op zondag 7 juni 2009 11:27 schreef zomaareennaam het volgende:
tja.... loosers inderdaad die niet weten dat je voor het vleesje op je bordje toch echt een beestje dood moet maken... (behalve als je een vegetaries vleesje hebt natuurlijk...)
Verschil is dat vlees voor hun vrij schaars is en friet voor ons niet. En ik zie mensen hier zo vaak friet aan de duiven geven.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:24 schreef deepart het volgende:
WHEHEHE!_!
In de gids stond ook "Belgen in de rimboe", zo denigrerend_!
[..]
Moeten wij dan ook als die rimboemensen hier zijn en een bak friet krijgen die ze niet lusten, boos worden als ze die aan de duiven voeren.![]()
friet? dat hebben we bij ons in Apeldoorn heul niet!!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:29 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Verschil is dat vlees voor hun vrij schaars is en friet voor ons niet. En ik zie mensen hier zo vaak friet aan de duiven geven.
Jezus. Gast.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:27 schreef zomaareennaam het volgende:
tja.... loosers inderdaad die niet weten dat je voor het vleesje op je bordje toch echt een beestje dood moet maken... (behalve als je een vegetaries vleesje hebt natuurlijk...)
Typ gewoon Nederlands pauperquote:Op zondag 7 juni 2009 11:32 schreef Plums het volgende:
Zeg, TS..Does ur name start with a W? Of met n M?
Over 5 jaar hangen ze tot over der knieënquote:Op zondag 7 juni 2009 11:35 schreef Penisbaard het volgende:
Heeft meer Afrikaanse tieten nodig.
[ afbeelding ]
Wat ben jij voor mongool dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:37 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik vind die bezoekers daar echt hypocriete watjes. Z'on beest in de rimboe heeft een veel beter leven gehad dan elk koe die ze ooit hebben opgegeten.
Ik heb mijn ouders vroeger ook wel eens een kip zien slachten en ik vond het erg interessant om te zien. Mensen moeten eens beseffen dat dieren = voedsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |