Dat dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef PiRANiA het volgende:
quote:
netjes aan het inparkeren
quote:
geslacht: Vrouw
Dan had je de politie moeten bellen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef Arctica het volgende:
Was netjes aan het inparkeren, voorzichtig aan, niks aan de hand, komt er een klojo zn huis uitrennen om te zeggen dat ik zn auto geraakt heb en hij het boven kon horen krassen![]()
Heb dus mooi niks geraakt en was ook niks te zien maar hij dwong me zo ongeveer mn naam en adres en tel nr te geven en hij maar zeggen dat je het nu niet kon zien omdat he schemerde. Oh, en nog mooi ef toevoegen dat ik ook niet moet parkeren als ik dat niet kan.
Kan ik toevallig wel goed, voordat er opmerkingen komen
Nope. Weet ik veel, heb nooit wat gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:41 schreef quirina het volgende:
En jullie hebben geen schadeformulieren ingevuld en de politie kwam ook niet?
Nah, maar misschien kan ik hier nog ergens om lachenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:45 schreef tisauch het volgende:
Had je serieus gerekend op steun Ts toen je dit topic opende?
Hee ik heb Ts gesteunt ! Iig ik vond mijn reactie wel medeleven tonen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:52 schreef Arctica het volgende:
[..]
Nah, maar misschien kan ik hier nog ergens om lachen
zoveel mazzel heb zelfs jij nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:05 schreef Arctica het volgende:
Heb gekeken maar zag niks, en hij maar zeggen dat je dat nu ook niet kon zien omdat het schemerde.
En hij was me niet aan het versieren! Hij was verdomme getrouwd en zn vrouw stond erbij. Al dacht ik eerst wel dat hij me wilde verkrachten ofzo omdat hij me heel strak aanstaarde door het raampje
Twee!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |